4 ELEMENT

24 4 3
                                    

Hava bugün biraz fazla soğuk. Dışarıda deli gibi yağmur yağıyor. Annemde tam böyle bir günde dünyaya getirmiş beni. Bana her doğum günümde bunu anlatır ;

" Hamileliğimin son aylarındada sürekli aynı rüyayı görüyordum. Yağmurlu bir gündü , yağmur damlaları yattığım odanın camına vuruyordu. Herşey bir anda oldu. Sancım başladı ve beni yatağa yatırdılar. Zorlu bir doğum olsa da sağ salim dünyaya gelmiştin.Seni tutan hemşireden istesem de bana vermedi. Gülerek ilk önce onlar diyerek bir tarafı gösterdi. İşaret ettiği yere doğru baktığımda 4 tane cübbeli insan gördüm. İçim sıkılıyordu ve sana uzanmaya çalışıyordum ama nafile. Hemşire çoktan seni onlara vermişti. Yatağa sabitlenmiş gibiydim sanki hareket edemiyordum. Çığlıklarımda duyulmuyordu. Onların uğultulu seslerinden başka bir şey duyulmuyordu. Cübbeliler seni ortaya koydular sonra etrafında dönmeye başladılar.Nihayet durduklarında uğultuları da kesildi ve gözüm duvardaki saate kaydı, saat tam olarak sabah 6 yı gösteriyordu. Sonra o hemşire yanıma tekrar geldi , beni pencereye doğru yönlendirdi ve bir şeyi işaret etti. O an gördüğüm şey gökyüzünde parlayan bir yıldızdı. Biraz daha net görebilmek için pencereye yaklaştığımda o cismin kaybolduğunu gördüm. Tam sormak için arkamı döndüğümde senin tepende o yıldızın olduğunu gördüm. Hemşire hala gülümsüyordu.
Omuzlarımdan samimi bir şekilde sıkarak "Yüz yılların beklenen çocuğunu doğurdun. Dengeler değişti sayende halkım ve benim umudumuz yeniden alevlendi . Bu küçük kız bizim vârisimizdir. Kalplerimizi hep onunla olacak. 4 büyük güç onu ömür boyu koruyacak."
Beynimde onun bu söyledikleri yankılanmaya başladı.Uzun bir süre boyunca sadece bunlar tekrarlandı durdu. Sonunda Artık şiddetlenen yankı yerini sakinliğe bıraktı ve ben uyandım.

İlk zamanlar önemsemedim ama daha sonra babana bu konuyu açtım.Baban konu ne olursa olsun işine aşık profesyonel biri. O benim gibi tepkisiz kalmadı hatta o parlak şeyin yıldız değil gezegen olduğunu ve adının Venüs olduğunu söyledi. Bende biraz araştırma yaptım ve Yunan mitolojisindeki bir tanrıçanın adı olduğunu öğrendim.Anlatılan Tanrıça gerçekten güçlü bir karakterdi. Bu hoşuma gitmişti. Artık ne yapmam gerektiğini biliyordum. Senin adını bulmuştum.Babanda olumlu bakınca kesinleşti.

Nihayet beklenen o güzel gün gelmişti. Sancılarım gece yarısı başladı ve uzun bir süre devam etti. Sonunda beni aldıkları oda da sesin yankılandı.Duyduğum en güzel müzikti ağlaman. Mutluluktan ağlamaya başladım, sen dünyaya sağ salim gelmiştin.Sonra aklıma bir anda rüyam geldi. O an inanamadım. Bir an hala o rüyalardan birinde olduğumu zannettim. Çünkü gerçekten etrafında 4 kişi duruyor ve saat 6 yı gösteriyordu. Bu bir tesadüf değil mucizeydi. Son olarak cama baktığımda Venüs tüm ihtişamı ile gökyüzünde parlıyordu. "

Bu hikayeyi ne zaman dinlesem kendimi özel hissederim. Annemde bu hikayeyi ne zaman anlatsa hep o ışıltıyı görürüm.

Ve galiba yarın yine o ışıltıyı göreceğim. Evet !!!! Beklenen an geldi. Yarın doğum günüm...
Tabiki özel bir insanım bunda şüphe yok ama aldığım her yaş gururla kutlanmamalı bence. Yaşlanıyorum ve sürekli bunu kutluyorlar 🙄 özel olmakta bir yere kadar canım...
18 az bir yaş değil...

Şaka bir yana aslında merak ettiğim şey bu ara sık sık karşıma çıkan şu çocuğun söyledikleri. Ne demişti bana ? "Prenses " ....
Çok gizemli değil miydi bu. Çünkü çocuk bana bunu asılmak için söylememişti , anladığım kadarıyla gayet normal biriydi . David için böyle desem bana yaptığı bu şeyler David e hiçbir etkide bulunmaz. David de bir tuhaf zaten. Bu ara biraz fazla alıngan. Kaç gündür benimle konuşmuyor. Ama ne yapayım. Onunla sinemaya gitmeyi bende istedim ama işte sınavlar yaklaştı ve boş vaktim yok. Neysee!!!! Şuan şu  Harris denen çocuğun amacı ne onu öğrenmeliyim. David e de sonra gelecek sıra.

VENÜS YÜKSELİYORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin