36

1.1K 88 2
                                    

Potom co jsme Hulka přemluvili, jsme nastoupili na loď. Všichni se sešli v hlavní místnosti. Na vlastní oči jsem viděla vybuchnout Asgard. Bylo mi Thora líto. Místo kde od narození vyrůstal se mu před očima rozplynulo.

Thor si sedl na místo kapitána. Loki stál po Thorově pravici, na stejné straně stála i Valkíra. Po Thorově levici jsem stála já, Heimdall a pak nějaký chlap z kamenní, který v rukou nesl nějakýho brouka.

,,Kam máte namířeno králi?" Zeptal se Heimdall. Na slově "král" si dal záležet.

Thor se pousmál nad tím oslovením.

,,Popravdě ani nevím." Zapřemýšlel se. ,,Co třeba Země."

Hned jsem ztuhla. Nevím jestlise chci vrátit. Tady bych mohla začít znovu a dožít svůj už teď dlouhý život.

,,Jistě, jdu nastavit kurz." S touto větou Heimdall odešel.

Já také odešla. Nevím kam, ale potřebovala jsem být sama a přemýšlet.

Prošla jsem pár chodbami a našla jedny dveře. Otevřela jsem je a pak je za sebou zavřela. Opřela jsem se zády o dveře a sjela po nich dolů. Až pak jsem si všimla velkého okna. Byla to jako prosklená zeď.

Zvedla jsem se ze země a šla směrem k tomu "oknu" a rozplývala se nad tím výhledem do vesmíru.

Uslyšela jsem zavrzání dveří. Pak už jen kroky.

,,Tak tady jsi." Ten mi tu chyběl.

,,Chci vědět proč si se vytratila?"

,,Potřebovala jsem přemýšlet."

,,O čem?"

,,Loki prosím, neřeš to." Vážně jsem neměla chuť s ním probírat svoje city a plány.

,,Panebože..." nechápavě jsem se na něj podívala.

,,Co?" Neodpověděl. Podívala jsem se ven a tam byla loď. Obrovská loď.

,,To snad ne." Nechci žádné problémy.

,,Pojď!" Křikl Loki a chytl mě za zápěstí.

Tohle není vůbec dobrý...



Ahooooooj💞💞💞už máme 8K! Nechápu, ale sakra moc děkuju!!!💖jste úžasný 🤛💖💞

Avengers: Kill-WomanKde žijí příběhy. Začni objevovat