2.Bölüm

17 4 0
                                    

Hala telefondaki mesaja bakıyorum. Anlamadığım şu, soruyu nasıl cevap verebilirim? Aşağıya inip mutfaktan su içtim ardından kendime kahve yaptım. Merdivenlerden ses gelirken bağırdım;

Çisil: Anne! Anne!

Annem: Efendim kuzum?

Çisil: Nereye gidiyorsun?

Annem: Yeni iş bakmaya çıkıyorum kızım.

Çisil: Tamam görüşürüz anneciğim.

Kahvem olduktan sonra odama çıktım. Bardağı masanın üstüne koydum, o ara telefon çaldı.

Arayan: BAŞ KRALİÇE

Telefonumu açıp kulağıma koydum o ara annem seslendi.

Annem:Kızım anahtarı evde unutmuşum geç gelirsem lazım olur, camdan atar  mısın?

Çisil: Tamam anne.

Cama çıkıp anahtarı attıktan sonra yeniden telefonum çaldı.

Arayan: SEVDİĞİM

Aman Allahım!! Açıp ne dicem şimdi?Açmasam mı? Olmaz bu sefer onu elimle itemem. Açtım ve kulağıma koydum.İkimizde olduğundan daha sessizdik, genelde birbirimize bağırırdık bu iyiye mi işaret ?

Buğra: Ses vermeyi düşünüyor musun?

Çisil:Arayan sensin , senin konuşman lazım.

Buğra: Benim seni arama nedenim, arkadaşlarınla benimle ilgili konuşma benden bahsetme bela. Sevme beni unut anladın mı?

Çisil: Öyle senin sevme demenle olmuyor bu işler Buğra Bey!! Birini sev sonra yanıma gel olur mu?

Telefonu yüzüme kapattı. Ağır mı konuştum, az bile dedim  bence hakketti artık. Ama hala bana bela diyordu değişmemişti bu lafı❤. Kahve içme hevesim gitti ya. Buz gibi olmuştu zaten. Mutfağa inip bardağı yıkadım. Sonra televizyonu açtım dün izlemediğim dizinin özetini izledim. O ara koltukta uyuya kalmışım. Uyandığımda saat 10 olmuştu bile ve kapı çalıyordu .Kapıyı açmaya gittiğimde annemdi.

Annem: Kızım sen nerdesin? Kapının üstünde niye anahtarı bırakıyorsun? Kapıyı ondan açamadım.

Çisil: Ben onu unutmuşum ya. Bu arada iş buldun mu anne?

Annem: Bi kaç yer dolandım görüşme ayarladım. Yarın sen okula gidince bende oraya gidicem

Çisil: Tamam anneciğim ben yatıyorum,iyi geceler sana.

Annem: Sanada iyi geceler güzelim.

Sabah kalktığımda saat 08:20 geçiyordu. Neden bu kadar erken uyandım ki ? Hazırlanmak için ayağa kalktım. İlk basta lavoboya gidip elimi yüzümü yıkadım. Aynanın karşısına geçip makyajimi yaptım. Ne kadar tatlı olmuşum ya. Esmer tenimdeki yeşil gözlerim ve dolgulu dudaklarım ne kadar da yakışıyor bana. Yazık cidden Buğra'ya,benim gibi bir güzelle olmadı ya. Okul formalarımı giyip aşağıya indim. Anneme kahvaltı hazırlamak için sofrayı kurdum. Sonra yanına gidip uyandırdım. Aşağıya indiğinde kahvaltıyı görünce tebessüm etti. Yorgun olduğu her halinden belli oluyordu. Kahvaltı ettikten sonra sofrayı topladım o ara annem hazırlanıyordu. Yukari çıkıp çantamı alıp annemle aşağıya indik. Yolda pek heyecanlı değildim, benim için normal sıradan gün gibiydi cidden de öyleydi yani. Okulun oraya gelince anneme sarılıp okula girdim. Katları dolanırken müdüre rastladım.

Müdür: Sınıfını mı bulamadın yeni gelen?

Çisil:Evet hocam 11-C şubesi nerde?

Müdür: Alt katta in görürsün.

Çisil: Teşekkür ederim hocam.

Alt kata indiğimde kızların gözü üstümdeydi. Erkeklerin bakması lazımken neden kızlar bakıyor bana? Sınıfa gittiğimde hoca daha gelmemişti. Boş bulduğum yede oturdum, ve telefonumu çıkarıp anneme mesaj attım.

GÖNDERİLEN MESAJ:

Çisil: Burasi Buğra'sız çekilmiyor anneeee!!!

Mesaja cevap verene kadar hoca sınıfa geldi. Hoca demeye bin şahit lazim, rock yıldızı gibi kadındı. Sınıfın içinde herkes bana bakarken hoca kızım kendini tanıt dedi.

Çisil: Adım Çisil soyadım DERELİ 17 yaşındayım , Vefa Kemal Durukan Anadolu  Lisesinden geldim. Nevşehirliyim bu kadar hocam.

Hoca: Bende Nilüfer felsefe hocanım tanıştığıma memnun oldum Çisil.

Çisil: Bende tanıştığıma memnun oldum.

Defter çıkarıp not alırken bi tane çocuk kağıda not yazıp masama attı.

Notta şunlar yazıyordu;

Ben Ali hosgeldin yeni okulumuza.

Neye şimdi bu not banane kimsen kimsin ya.Çocuğa bakıp tebessüm ettim. Zaman geçtikten sonra zil çaldı. Kantine inmek için sınıftan çıkarken kızlar geldi, yanıma tanışmak için hepsi iyi gözükmeye çalışırken ne kadar da komik görünüyorlardı. Hepsiyle sıra sıra tanıştım. Biri Ayla, Kayla ikizler diğer kızlarda Çisem, Duru. aralarından en iyisi Çisem gibime geldi. Duru hemen ben Ali'nin sevgilisiyim dedi. Bende taniştığıma memnun oldum kızlar hepinizle diyip sınıftan çıktım. Koridorda arkamdan annemin sesini duydum

Annem: Çisil kızımm!!!

Çisil: Ne oldu anne ne bu telaş??

Annem:Eşyalarını hemen al ben hocalarınla konuştum çıkmamız lazım çabuk!!

O telaşla hemen sınıfa koşup esyalarimi alip hemen okuldan çıktık.

Kural:Vazgeçmek yok Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin