Evet sınıf beni yokladı . Kızlar süzdüler bile. Herkes bu yeni kızın kim olduğunu bilmek istiyordu. Ben de sınıfı şöyle bi süzdüm mutlaka bana göre bi arkadaş vardı. Evet aradan 1 hafta daha geçti sınıf bana göz açılıp kapanıncaya kadar alıştı bu Anafen okulunda sandığım kadar kötü insanlar yoktu . Hatta hiç kötü insan yoktu diyebilirdim o zaman için ilk önce sınıftan benimle erkekleri tartışıp- çıkma meselelerini konuşmayı seven hatta! 7/24 bu meseleyi konuşan iki kız önce yanlarına çekti ben bu çetenin 3. Kızı haline gelmiştim . Ancak resmiyen değildi yani bi kız vardı ismini vermiyicem onlara Ayşe ile Fatma diyelim . Ayşe'nin kendinden büyük görünen bi sevgilisi vardı okulda. Okulda SEVGİLİ mi olur Allah aşkınıza? 😑 çocuk resmen üniversiteli gibi görünürken bizim Ayşe daha 7. Sınıf görünüyordu ? Böyle çift mi olur?? Herneyse zaten bu üniversiteli çocuk dediğim de kuşbeyinlinin ta kendisiydi kızın zevkine tüküreyim yaa Bırak çocuğu, bu yaşta böyle şeyler olur mu ya bu AŞK dedikleri şey bu olmalı kesin çünkü gerçekten aşkın gözü körmüş çocuk kızın 4 katı boyunda!!😵 bence böyle bi şey çoooooook sAçma ! Neyse ya işte ilk bu çeteyle arkadaşlık edip dolaşıyordum onlarla....👠fakat onlara benzememiş olmama sevinmiştim. Evt normal bi okul günüydü son dersten çıkıcaktık son 5 dak kala hoca "toparlanabilirsiniz! " dedi . Arkama dönüp çantamı toplamaya başladım . Sandalyemin arkasına asmıştım. Sude arkadaşım kendiyle alakalı olmayan bi duruma karıştı . Arkadan Ahmet " sen niye karışıyorsun ki " dedi . Ben de dedim ki mırıldanmış bi şekilde " sana ne ki senin de işin değil buna karışmak hem diyo hem karışıyo " dedim . O da gülen bi şekilde " efendim?" Dedi. Ben: "yok bi şey " dedim . "Hehe" , maymun" dedi ben de " goril " o: "şempanze" ben: sen daha evrimini tamamlayamamış gorilsin! Dedim hani maymundan insan olmuşuz ya sen daha olamamışsın" dedim . Sinirlenmiş gibi buhar çıkardı burnundan . Bi taraftan da gülerek "şempanze " dedi. Arkadaşları bize bakıp gülmeye başladılar . Ben ona sert bi bakış atıp susmayı tercih ettim. O da tebessüm edip yüzüme bakmayı seçti. 😄 ilk Konuşmamız buydu . Evet ne düşündüğünüzü biliyorum . 1- iyi laf atamıyorum. 2- çocuk beni sevmeye başlamıştı. 3- evrim geçirmemiş goril fikri. Amma saçmaydı yaa. Şimdi düşünüyorum da bu ne biçim. Laf yarışı? Heyyy bana öyle bakmayın! Tamam mı? Ben erkeklerle çok konuşmayan bi tipim . Terslemeyi çok severim mesela . Kişisel değil. Önüme çıkıp da seni seviyorum kişiye çok yüz vermem ! Bana göre birine " seni seviyorum " demek çok suçluluk verici bi şey . Bi kere ( bunu kızlara söylüyorum) benim gibi olursanız 1. Örnek : diyelim sizi sevmesini istiyosunuz, ona ASLA AMA ASLA seni seviyorum gibi güzel sözler söylemeyin . Tabiii kalp kırıcı sözler söyleyin de demedim. Öyle derseniz sizi kendine düşman edinir. ( gayet açık sanırım. Yalnızca tersleyin!!) siz de görüceksiniz böyle onları terslemek onların sizi daha çok sevmesini sağlar ( başıma 15 kere falan geldi de?😉)
Sıra geldi benim gibi olmaya yani ; eğer birinin sizden uzak durmasını istiyorsanız ben kalp kırmayı beceremeyen biriyim bü yüzden daha bu soruna çözüm üretemedim ( şu anda beni seven 5 kişi var hangi birine bi şey diyim? Yardım edin !!!!
Yorum yazarak bana yardım edebilirsiniz.! Çözüm istiyorum ama lütfen kalp kırmadan olsun lanet olsun ne kadar iyi biriyim!!😀😉😝
ŞİMDİ OKUDUĞUN
7.sınıfım
Non-FictionVazeçemediğiniz bir çocuk ve mucizevi hayatınızda değişikliklere var mısın? Benim hikayemi okumakla başlayabilirsin