ГЛАВА ДЕВЕТ, БАТЕ!

14 2 0
                                    

Избягах от Дисниланд през отходните тръби, играейки сиртаки. Малко време отне да се опътя, понеже всички плъхове тук цвърчат на френски, ама успях. Извадих от задния си джоб един двуметров компас, счупих го, продадох го за части и си купих една газарска таратайка с ЖЕПЕЕС (GPS). Както си джитках и изведнъж ме спрЕ няк'ъв чукундур.
- Господине, паспорт или лична карта, моля! - каза ми той на патагонски.
- Нямам, ама имам тука ей тъй едно пернишко мохито у багажникЪ. Ще ти го дам без пари, ама ще ме пуснеш. - казвам аз. Ма тоя ми отказА, щот' е дебеловрата майна, неразбран човек, лош. И като ми написА акт (разбрах, че съм си в БеГе) и почна да ми цъка с език, си викам на ум: "Леле малеее, мммм... Лелеле, малелей! Т'ва за беге да се заприбираш, акт да ти напишат, т'ва... На брат ми не мога да го пожелая, толкова е гадно, бе!"
- Абе, ей, майна мръсна, като ти плЕсна един по дебелата зурла!... Акт ще ми пише, аз мога да те купя и да те продам, бе, аз съм геят от гей двойката Путъсел! Щото съм Съсел и съм гадже на Путин! - почвам да го нареждам аз, зад мене опашка. СвирЪт ми тия, изкарват глави през прозорците. НалЕво, надЕсно, къде погледнеш, ще видиш паток с обръсната кратуна как се подава от гнусния си "голф". Изведнъж сА сещам за петметровия кози крак, дека съм сложИл в багажника. Дали да не го вземем с'а... И да му го набучим у тъпата тумберица, да го заровим... Да не го открият сто години, ве! Изведнъж той ме пуска да минем, ма сигурно и той е гей и следи връзката ми с Путин. Пуу, напълни се тоя свят с джендъри, бе, леля му!
  Изведнъж така ме зацепИ главата... Малииййй! Попадна ми бричката в някаква неонова светлина и се чудя пред Макдоналдс ли съм застанал, ФБР ли ме издирва пак?! Как'о ста'а? Поглеждам с рентгеновите си очила през тавана на трошката и скивам две голи извънземни как играят кючек в ЕНЕЛО-то си. Пуснали са си Азис, бе, пуу и тяхната кожа пакистанска! Егати животните мръсни! Почвам да се мЕтам като риба на сухо, не можем да сА укрОтим, уе! Изстрелваме се с бЕсна скорост нагоре, пък аз колан нЕмам, нали на старо я взех колата... Даже я взех от Сидни Батката, сигурно с коланите е душил хора... Т'ва не е важно сега, важното е, че не мога да стана резидентп, защото все някой ме отвлича. Явно съм много желан. Колата ПОЧВА ДА ПАДА, БАТЕ! Гледам аз през прозореца, виждам Луна! Най-сетне, ще се омъжиш за мен, скъпа! Опа, не. Това е планета. Ох, егати! Слизам от колата, но извънземните ги няма. Тръгвам и ПОЧВАМ ДА ДЕБНА, БАТЕ! А, Земята се вижда оттук. Мале, колко мръсно изглежда, егати радиацията. Изведнъж някакъв астероид се забива в планетата ни. Братко, съсипАха я тЪз' държава... Ама споко, само Африка я убиха, още мога да стана цар на България. ЙЕАХ!

 ЙЕАХ!

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.
Дилър на пилешки кракаNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ