Deel 6❤️🌿

160 4 0
                                    

Stukje van het vorige deel:

mijn vader daarin tegen trekt me van de bank en zet me naast hem neer op de andere bank en kijkt heel beschermend, en intimiderend naar Jason. 'Jij en ik gaan is even goed praten Alpha!' Begint mijn vader. De glimlach die op Jasons gezicht zakt valt in een harde blik, zijn masker zoals ik het vanaf nu ga noemen. Hij gromt een keer,maar buigt dan toch zijn hoofd even en zegt: 'goed meneer wat wilt u weten?'

Pov Rose
Gespannen zit ik af te wachten tot mijn vader begint met praten, maar  als het al een poosje stil is houd ik het niet meer: 'papa alsjebl' begin ik, maar mijn vader stopt me door naar me te grommen. 'mond dicht Rose' gromt hij daarna naar me. Ik slik en krijg tranen in mijn ogen. Mijn moeder neemt me in haar armen en sust me wat, ondertussen geeft ze mijn vader op zijn kop. 'gedraag je en blaf je dochter niet zo af, je weet dat ze erg gevoelig is.' zegt ze tegen hem op een strenge toon. Ik kijk op naar Jason en zie hem met moeite zijn woede in houden. Als hij naar me kijkt en ziet dat de tranen over mijn wangen  lopen, staat hij op, trekt me uit de armen van mijn moeder en neemt me in zijn armen. 'liefje niet huilen, het is oke!' sust hij me. Ik kruip dieper in zijn armen en neem zijn overheerlijke, maar mannelijke geur in me op. Ik hoor mijn vader grommen, maar Jason gromt op zijn alpha toon terug. Gelijk stopt mijn vader met grommen. Ondertussen probeer ik Jason op de bank te duwen om op zijn schoot te gaan zitten, maar ik met mijn kippenkracht krijg dat natuurlijk niet voor elkaar. 'schatje wat ben je aan het doen?' vraagt Jason me lachend. 'uhm wel, ga zitten' mompel ik met rode wangen. Als Jason is gaan zitten ga ik gauw op zijn schoot zitten. Jason knuffelt me glimlachend. Mijn vader schraapt zijn keel. Ik kijk op naar mijn vader. 'het spijt me Rose, alpha' zegt mijn vader tegen ons. Ik glimlach naar mijn vader en Jason knikt. 'wel Alpha als ik het zo zie, gaat u zeker goed voor mijn dochter zorgen, maar toch wil ik graag nog wat dingen zeggen' gaat mijn vader verder tegen Jason. 'breek haar hart en ik vermoord u en doe geen dingen die zij niet wil en u neemt haar dus echt nog niet mee naar het alpha huis, dat gebeurt zeker pas als jullie een relatie hebben van zeker een half jaar!' gaat mijn vader dreigend, maar toch nog iets beleefd verder.' meneer met alle respect, natuurlijk breek ik haar hart niet en doe ik geen dingen die ze niet wil, ze is mijn mate, ik houd van haar! Maar ze gaat echt wel mee naar het alpha huis!' gaat Jason er tegen in. Mijn vader gaat weer tegen Jason in en ze krijgen een discussie die nu zeker al vijf minuten aan de gang is. Ik rol met mijn ogen naar mijn moeder en zucht een keer, waardoor Olivia, de beta en de gamma beginnen met grinniken. Opeens ben ik het helemaal zat en druk ik mijn lippen op die van Jason om hem te laten stoppen met praten. Jason schrikt van mijn reactie, maar zoent me al snel terug. 'm m maar wat? Rose Amalia van Dijk, stop daar heel gauw mee!' roept mijn vader als hij ziet wat we aan het doen zijn, als hij merkt dat Jason is gestopt met roepen naar hem. Ik grinnik in de zoen en eigenwijs als ik ben ga ik gewoon door, tot ik ademnood heb.'Pap echt ik hou van je, maar ik wil graag met Jason mee naar het alpha huis, en ik zal heel veel op bezoek komen, of jullie bij ons en ik zal jullie missen, en zal altijd naar jullie toekomen als er iets is, maar Jason is mijn mate en ik heb hem nodig en hij heeft mij nodig en ik hou van hem pap!' zeg ik als ik me heb omgedraaid naar mijn vader toe. Ik zie dat mijn vader iets wil zeggen, maar doet toch zijn mond dan weer dicht.

Benieuwd of ze toch mee mag? Lees dat dan volgende week weer in het volgende deel!

Lots of Love❤️

My mate is an alphaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu