Deel 7❤️🌿

149 4 0
                                    

Stukje van het vorige deel:
'Pap echt ik hou van je, maar ik wil graag met Jason mee naar het alpha huis, en ik zal heel veel op bezoek komen, of jullie bij ons en ik zal jullie missen, en zal altijd naar jullie toekomen als er iets is, maar Jason is mijn mate en ik heb hem nodig en hij heeft mij nodig en ik hou van hem pap!' zeg ik als ik me heb omgedraaid naar mijn vader toe. Ik zie dat mijn vader iets wil zeggen, maar doet toch zijn mond dan weer dicht.

Pov. Jason
Rose probeert haar vader over te halen om toch met me mee te mogen tot ik hoor dat ze van me houd, dan zit ik als een vriesstandbeeld op de bank, ze houd van me, ze houd echt van me gaat er door mijn hoofd. Ik ben zo ingedachten dat ik niet hoor dat Rose me iets zegt.. Ik kom uit mijn dag dromen als ik zachte lippen op mijn wang voel. Ik pak Rose vast en knuffel haar stevig, ik hou ook van jou, fluister ik in haar nek. Ze geeft me een klein kusje in mijn nek als antwoord. We laten los uit de knuffel als we een klik horen. 'mam..' zucht Rose. Als ik doorheb dat mijn schoonmoeder zojuist een foto heeft gemaakt zeg ik: 'mag ik de foto hebben? U maakte zojuist de eerdte foto van ons en wil de foto graag in een lijstje stoppen' 'maar natuurlijk Alpha' antwoord mijn schoonmoeder en overhandigd me de foto. 'noem me maar Jason en bedankt voor de foto, mevrouw!' zeg ik tegen mijn schoonmoeder.

Pov. Rose
'noem me maar Jason en bedankt voor de foto, mevrouw!' hoor ik Jason tegen mijn moeder zeggen. 'lieverd kom, we gaan je tassen pakken' zegt mijn moeder tegen me. Ik glimlach naar mijn moeder en kijk naar mijn vader. Met tranen in zijn ogen geeft hij me een knikje dat hij het goed vind, wat dus betekent dat ik bij Jason mag gaan wonen. Ik sta op en loop naar mijn vader om hem een knuffel te geven. Mijn vader houd me even vast en duwt me dan richting mijn moeder om mijn spullen te gaan pakken. Als al mijn spullen zijn gepakt en het zware afscheid achter de rug is, stap ik in de auto Jason en ga ik mijn nieuwe leven tegemoet!

Sorry vandaag pas een hoofdstukje want moest werken van t weekend, ik hoop dat jullie het leuk vinden!!

My mate is an alphaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu