Hafıza Kaybı 🍁

272 15 4
                                    

Hadiseden;

Evde delibal filmini izliyorduk ki Murat'ın sesiyle kafamı ona çevirdim.

Murat: Sen ne düşünüyorsun?

Hadise: Ne konuda?

Murat: Bebek.

Hadise: Hayatım.. Bak bende istiyorum tabiki anne olmak ama biz daha yeni evlendik biraz evliliğimizi baş başa geçirelim istiyorum sadece.

Ellerimin arasına almıştım yüzünü. 

Murat: Biliyorum bitanem. Sen nasıl istersen.

Gülümseyerek yaklaştığımda o da yaklaştı ve dudaklarımız birleşti. Ellerini belime sıkıca sararken bende boynuna doladığım ellerimle saçınla oynadım. Öpüşmemiz derinleşirken telefonun çalması bir oldu.  Murat sinirle geri çekilerek telefonumu eline aldı. Arayanı gördüm Derya idi.

Hadise: Aşkım verir misin şunu?

Murat telefonu açıp konuşmaya başladı.

Murat: Hıh Deryacım söyle... Ne? Ne diyosun sen?... T-tamam ağlama geliyoruz biz.

Murat'a endişeyle bakarken,

Murat: Aslı'ya araba çarpmış!

Gözyaşlarım akarken kekeleyerek "N-Ne?" Diyebiliyorum sadece. Hemen kalkıp ceketim ve çantamı aldım. Murat arkamdan geliyordu. Arabayla hemen hastaneye gittik. Deryalar acilin orada bekliyordu. Gözyaşlarımla yanına gittim.

Hadise: Aslı nerde? İyi mi? Durumu nasıl!?

Derya: Bilmiyorum müdahale ediyorlarmış.

Deya da ağlıyordu ona sıkıca sarıldım. Murat gelip bizi sakinleştirmeye çalıştı. Doktor çıktığında yanına gittim.

Hadise: Doktor bey Aslı'nın durumu nasıl?

Dktr: Sadece kafasını çarpmış. Şimdi normal odaya alıyoruz.

Derya: Görebilir miyiz?

Dktr: Normal odaya alalım görebilirsiniz. Geçmiş olsun tekrar

Doktor gittiğinde Özge ve Serkan yanımıza geldi.

Özge: Biz Aslı'ya giyecek birşeyler almaya gidelim. Lazım olucak.

Hadise: Tamam canım teşekkür ederim.

Özge: Lafı olmaz.

Özgeler gittiğinde Aslıyı da odaya aldılar. Hemen odaya girdik. Henüz uyuyordu. Yanına oturup elini tuttum. O kadar çok korkmuştum ki.. O benim kardeşimdi nasıl kaybedebilirim ki onu? Derya ve onu asla ayırmam ben ikiside kardeşim. Bir süre sonra Aslı yavaş yavaş gözlerini açmaya başladı.

Hadise: Uyanıyo!

Gözlerini açtığında bize baktı ama bir farklı baktı sanki..

Aslı: Noldu bana?

Hadise: Araba çarpmış.. İyi misin ağrın bişeyin var mı?

Aslı: Yok başım ağrıyor sadece.

Hadise: Normal.. Kafanı çarpmışsın.

Aslı: Aa Murat sende mi burdaydın?

Murat: Yani seni yalnız mı bıraksaydık? Haberini aldığımızda ne hale düştük haberin var mı?

Aslı: Düştük derken? Kim var ki başka?

Derya: Aslı şaka mı yapıyorsun ablamlaydı ya doğal olarak..

Aşkın BulunuşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin