23 Bölüm

5.4K 181 12
                                    

Selin
Sıkılmıştım artık ... Mesajı okuduktan sonra Emir'in ,Duru'nun benimle uğraşmalarını istemiyordum . Son zamanlarda yaşamadığım şey kalmamıştı zaten . Neden bende Toprak'ın mutlu olduğu gibi olmuyordur . Ekinle neden kendime yeni bir sayfa açmıyorum ki . Burak bana zarar vermekten başka ne yapıyor . Ekin ise bana ilgi göstermekten çok mutlu onun ilgisine neden karşılık vermeyeyim ki ...
Ekin'nin telefon konuşması bittikten sonra bana doğru döndü ;
- Anlat her şeyi Selin .
- Ekin...
-Söyle canım .
- Ben senden hoşlanıyorum , diyip yanağından öpüp uzaklaştım . Ne yapıyordum ben ... Kafayı yedim sanırım . Ben yaptıklarımı düşünürken aniden önümde bir araba durdu . Emirdi .
- Hemen arabaya geç .
- Ne saçmalıyorsun seninle hiç bir yere gelmiyorum ben . Kolumdan zorla tutup arabaya bindirdi beni .
-Sakın sesini çıkarma Selin ,diyip direksiyona geçti .
-Nereye götürüyorsun beni .
-Çok sevdiğin bir yere .
- Neresiymiş orası ?
- İp ucu vereyim mi sana ?
- Ne bu şimdi ne yapmaya çalışıyorsun kaba olurken bir yandan da iyi niyetini mi göstermeye çalışıyorsun , sen delirmişsin .
- İp ucumuz ormanlık .
Tahmin ettiğim yere götürmüyordu değil mi ? O dağ evine beni götürmüyordu değil mi ? Kahretsin kesin oraya götürecek beni . Yüzümün donukluğundan oda anlamıştı anladığımı .
- Tahminin doğru Selin Hanım , diyip gülmeye başladı . Bende bağırarak ;
-Sen gerçekten delirmişsin . İndir beni !
-Olmaz güzel süprizlerim var sana .
- Senin süprizini felan istemiyorum ben !
- Peki ne istiyorsun ?
-Bu arabadan inmek istiyorum !
-Tamam o zaman , diyip arabayı durdu .
-Hadi in ! dediği anda arabadan indim . Onunla ormandaki evine gideceğimi düşünmüyordu herhalde ben arkamı dönmüş giderken bana seslendi .
-Sanırım ikizleri hiç özlememişsin ama onlar seni çok özlemiş kimse onları uyutamıyormuş biliyor musun ? dediği anda olduğum yerde kaldım . İkizler onun evindemiydi . Ona doğru dönüp hızlı bir şekilde yürüdüm ve önüne geçtim .
- Sakın bana ikizlere bir şey yaptım deme sakın!
-Tabi ki yapmadım öyle bir şey . Onları özlediğini düşündüm ve annesinden izin alıp getirdim .
-Duru sana kolay kolay ikizleri vermez . Beni kandırmaya çalışıyorsun ikizler evde değil öyle değil mi ?
- Bak doğru kısma deyimdin, Duruyu biraz tehdit edip getirtmiş olabilirim ikizleri . Senin için yaptım .
-Neden benim için yapıyorsun böyle bir şeyi sana inanmıyorum ben !
-Bana inanman için yapıyorum bunu yoksa neden yapayım .
- Neden sana inanmamı istiyorsun ?
-Onu ilerde ikimizde anlayacağız . Şimdi ikizleri görmek istiyor musun istemiyor musun ?
-İstiyorum .
-O zaman hadi bin arabaya seni onların yanına götüreyim .
- Bir şey yapmayacaksın öyle değil mi ? dediğim anda gülmeye başladı .
-Hayır bu sefer oyun yok . Sadece bana bir şans vermeni istiyorum o kadar .
-İkizlerin yanına gidelim , diyip yanından geçtim ve arabaya bindim .

Merhaba kusura bakmayın kısa oldu ama en azından yayınlamak istedim sınava hazırlandığım için yazmaya zamanım olmuyor maalesef 😓

BakıcıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin