-12-

1.9K 59 29
                                    

Multiye bakın mutlaka.Çünkü ÇAĞLAR.

                                                                         ***

Çağlar benden hoşlanamazdı.Asla.Böyle bir şey mümkün olamazdı.Hem biz onunla düşmandık değil mi ama?Elini neden yumruk yapmıştı o zaman.?Her şeyçok karışıktı.Çağlar'ın eline tekrar baktığımda yere kanların akmış olduğunu farkettim.Tırnaklarıyla kendi elini kanatmıştı.Hemen olaya müdahele ettim.

"Çağlar elini kanattın."

Cevap vermedi ve çekip gitti.Elinden hala kan akıyordu.Benden hoşlanıyor olamazdı.Ama elini yumruk yapıp kanatmasının da başka bir nedeni olamazdı.Rüzgar konuşmaya başladı;"

"Kayra bu lanet olasıca kişi de kim Çağlar mıdır nedir hem neden elini yumruk yaptı bak aranızda birşey mi oldu bana söyle yani"

Dudağına yapıştım o sırada.

"Beni susturma yolunu sevdim."

"Sus."

"Ama hala bana bir açıklama borçlusun şanslısın ki şimdi gitmem lazım."

dedi telefonuna bakarak.Gelip öpmek için yaklaştı .Ben de geri çekildim.

"Bugünlük bence yeterince hakkınızı kullandınız bayım!"

dedim saçıyla oynayarak.

"Öyle mi hanımefendi ödeticem bunu ama sana!"

dedi ve arabasına doğru ilerlemeye başladı.Yüzümde salak bir gülüşme oluşmuştu.Arkamı dönüp kapıya doğru ilerlerken bana sinirli bir şekilde bakan Çağlar'ı gördüm.Onu takmadan sınıfadoğru ilerledim.

                                                          ***

Rüzgar'dan

Kayra'nın güzelliğiyle işim gerçekten beladaydı.Çağlar mıdır nedir ona deliler gibi aşıktı.Gözlerinden okunuyordu.Ama benim Kayra'm bunu anlayamayacak kadar saftı.Ama o aramıza giremeycekti.Asla.

                                                          ***

Çağlar'dan

Kayra.İki senedir deliler gibi aşık olduğum Kayra az önce gözlerimin önünde başka bir çocukla öpüşmüştü.Daha adını bile bilmiyordum.Bir şey yapmam gerekiyordu.Kayra benimle birlikte olmalıydı.Efe ile çıkarken her şey daha kolaydı çünkü ben zaten Efe ile düşmandım.Ama şimdi zaten Kayra ve sevgilisi olacak adam benim Kayra'dan hoşlandığımı biliyorlardı.Kahretsin.Bir şeyler düşün Çağlar.Bir şeyler düşün.Biraz daha düşündükten sonra bulmuştum.O adamı yok etmeliydim.Sonsuza dek.

                                                        ***

2 GÜN SONRA

Kayra'dan

Demir ile son bir kaç gündür hiç konuşmamıştık.Ben de Rüzgar'ın buna çok kızacağını bile bile az önce Demir'i aramış ve buluşmamız gerektiğini söylemiştim.Kendimi suçlu hissetmiyordum çünkü yapmam gerekn şey de tam olarak buydu.Hemen siyah taytımı üstüne de geçenlerde aldığım bluzünü giydim.Aslında erkek bluzüydü ama olsun.İçinde rahatsam no problemo.Sırt çantama telefon cüzdan vs. sıkıştırdım ve aşağı indim.Annemler yoktu.Ben de hemen motorumun anahtarını alıp garaja indim.Kaskımı taktım ve yola koyuldum.Yaklaşık on iki dakika sonra oradaydım.Kaskımı çıkardım motorumun üstüne koydum ve kafeye doğru yürümeye başladım.Ben gittiğimde henüz Demir gelmemişti.Ben de bunu fırsat bilip hemen telefonumdan oyun oynamaya başladım.Bir süre sonra Demir'in sesini duymamla irkildim;

"Kayra buraya senin oyun oynamanı izlemek için gelmedim."

"Seni fark etmemişim bile özür dilerim."

"Sen beni ne zaman fark ettin ki?"

dedi sadece kendinin duyabileceği ses tonunda konuşmayı dilemişti.Ama duymuştum.

"Demir sorun ne?"

"Sorun falan yok Kayra!"

"Hayır var Demir ve ben bunun farkındayım.Bir şey olmasa her gün beni arardın.Beni gelip dışarı çıkarırdın Demir.Ama yapmıyorsun anladın mı-"

"O lanet adamla çıkıyorsun Kayra.Hala fark edemedin değil mi sana olan ilgimi.Onunla olmanı istemiyorum.Onunla konuşmanı. istemiyorum.Onu öpmeni istemiyorum.Ona yakın durmanı istemiyorum Kayra.Ama sen Kayra sen bencilsin.Bana şu an neden bazı şeyleri yapmadığımı neden seni aramadığımı soracak kadar bencilsin.Beni yanlız bırakmayacak kadar bencilsin.Anladın mı?"

dedi ve çekip gitti.

                                                               ***

Uuuuuu.Nasılsınız can canlar.Çok havamda değildim bugü az yazdım.Günde iki tanesınav oluyoruz ve eve geldiiğimde başım çatlıyor.50 yorumun altına düşmeyelim lütfen.Sizi sefiyom.Bys.

GÜLÜCÜK KRALİÇESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin