" Kuch " hoorde ze achter zich het was esmee nicole en rein draaide zich om en liepen naar buiten ze hadden een tussenuur straks was het laatste lesuur en dan hadden ze weekend cheyenne en daan kwamen langs. maandag gingen ze op kamp nicole had er geen zin in ze was zo bang dat ze rein kwijt zou raken.. rein nicole en nog wat vrienden van rein stonden op het plein na een tijdje ging de bel en liepen ze naar het lokaal " wiskunde laatste uurtje knallen " zei rein.
Pov nicole
Toen het laatste les uur bijna voorbij was werd er een papiertje op rein ze tafel gegooid ik wou het pakken maar rein was me voor ' hey rein kan ik je zo even spreken achter de hekken? graag wij met ze 2e kus esmee ' ik keek der boos aan en ze glimlachte gemeen ' kus esmee ' herhaalde ik in me hoofd zou rein dit doen? zou hij met haar gaan praten ik kon me de laatste minuten niet meer concentreren ik sloeg me boek dicht " wat gaan we doen? " vroeg de docent " wc " antwoordde ik kortaf ze hadden nog maar 5 minuten les dus ik ging in de kantine zitten ik opende twitter waar ik al een lange tijd niet meer op was geweest ik zag dat esmee me was gaan volgen dus ik keek op der twitter ik zag veel tweets met ' karma pakt je ' maar ook tweets over rein dat hij arrogant was en ze vriendin boven ze fans koos dat maakte me boos ik reageerde met " als jij niet zo'n bitch was had er niks aan de hand geweest laat ons met rust. " esmee kreeg veel tweets met " laat hun relatie " " Doe normaal tegen nicole en rein. " maar er waren er ook een aantal met " bitch " " Je bent arrogant " en dat soort dingen ik besloot twitter af te sluiten en op dat moment ging de bel. rein kwam aanlopen en naast hem liep esmee hij gaf me een knuffel en zei dat hij er aan kwam ging hij sirieus met haar praten? " oke " zei ik droog rein en esmee liepen richting de hekken ik volgde.
" Rein nicole is niet goed voor je ze houd je aan het lijntje " " Ik hou van haar esmee en ze is geweldig " " Je mag niet eens tijd aan je fans besteden " zei esmee arrogant " o jawel dat mag ik maar niet op deze manier jij probeert ons uit elkaar te halen " " Rein ik hou echt van je " " Ik hou ook van jou maar als fan en niet meer dan dat. als dit het enige was ga ik nu weer terug naar nicole we hebben afgesproken met vrienden. " hij keerde zich om en liep terug " zoooooo zijn we aan het afluisteren? " vroeg rein toen hij opeens achter me stond " uh eh nee eh uhm " zei nicole ze begonnen te lachen en rein drukte ze lippen op die van haar. " ugh klef gedoe " hoorde ze achter zich jawel hoor daar was ze weer esmee..
-----------------
15 lezers is part 6
xxx K.
YOU ARE READING
brOKen
FanficHey ik ben nicole ik ben 15 jaar oud en al een tijdje samen met Rein hij zit sinds kort in een boyband. Cheyenne is me beste vriendin ik heb haar leren kennen door Daan die ook deel uit maakt van de boyband. De relaties gaan sinds ze in een boyband...