A nevem Molli Davis. 16 éves vagyok és
Washingtonban élek a szüleimmel. Pörgős típus vagyok aki mindig megtalálja a módját hogy ne unatkozzon bárhol és bármilyen körülmények között. (Jo matek óra nem számít xdd)
Taylor Bank az egyik nagyon közeli legjobb barátnőm, mindent megbeszélek vele és sosem ítél el semmiért meg hát mellettem elég izgalmas az élete xd.
Párkapcsolatokban viszont nem éppen jeleskedek. Mindig pofára esek és csalódok ez annak a rossz tulajdonságomnak köszönhető amit ki nem állhatok magamban. És ez pedig az hogy naív vagyok. De hát aki bármit megtenne egy kis szeretetért az ne csodálkozzon hogy mindig csalódik. Nem, nem vagyok depressziós, éppen csak tipikus tini lány aki önbizalomhiányos és azzal próbálja elfedni a sok sebet magán, hogy mindig mosolyog. Na igen, de láttatok már embert aki nem ezt csinálja nap mint nap?
A másik szerintem nem éppen jó tulajdonságom, hogy túl gyorsan szeretek és nehezen engedek. Az első komolyabb barátom tört össze teljesen vele együtt az összes önbecsülésem és bizalmam elment mikor elhagyott. Azóta úgy érzem hogy nem találom a helyem ha meg azt érzem hogy igen akkor utána pofára esek szokás szerint. Na mindegy őt örökre kitöröltem magamból, már nem szeretem sőt undorodom tőle, sok dolgot tett ezért, hogy ezt érezzem. Tudjátok vannak a kavarások amik igazából nem érnek semmit csak unatkozol azért mész bele vagy épp részeg vagy vagy épp felejteni akarsz vagy pedig csak szimplán ez esik jól. Ez jó is egészen addig amíg nem szeretsz bele az illetőbe.
Kavarásnak is egyszer vége lesz és ha vége van megint egyedül érzed magad és vársz az igazira. Egy tanács! Sose várj a csodára, nem fog a semmiből melletted elsétálni életed pasi ideálja és bevallja hogy szeret. Ilyen a mesékben van ez a valóság és ha nem parázol rá a dolgokra csak hagyod,
hogy sodorjon az ár akkor a megfelelő időben és helyen találkozni fogsz azzal aki szeretni fog és nem fogsz benne kételkedni kétszer hogy ő-e az mert tudni fogod rögtön. Ez mind azoknak szól akik úgy érzik sose lesz senkijük és macskákkal fognak meghalni. Na igen tipikus tini kor szakított a barátom és vége mindennek.
Sok csalódás után végre jött az én életembe is valaki akkor amikor nem számítottam rá, minden váratlanul történt és hát beleszerettem.....
YOU ARE READING
Lehetek az oppád?
Teen FictionTudjátok van az az érzés mikor azt érzed hogy megtaláltad a másik feled, akivel teljesen összhangban vagy akivel úgy el tudsz beszélgetni bármiről mintha egész életetetekben ismertétek volna egymást, akinél nem kell megkérdőjelezned hogy szeret-e me...