#9

1K 47 16
                                    

Pohled Hell
Uklízela jsem ,ale vyrušil mě zvuk telefonu

K: Hell, mrzí mě to ale nic k tobě už necítím. Rozcházím se s tebou.

Píchlo mě u srdce, těžce se mi dýchalo

Vy: Cože? Proč?!

Je večer a žádná odpověď, náladu jsem měla na zhroucení. Jen jsem ležela, přemýšlela a brečela.

Vy: Halo! Kris... Já tě miluju, potřebuji tě.... Udělala jsem něco?

Odeslala jsem další zprávu. Zítra je škola, mám si s ní promluvit? Nebo ji ignorovat? Musím si s ní promluvit!

"Kurva" řeknu do polštáře a neochotně vstanu, doufám že ji někde odchytnu. Myslím že s ni mám 2 hodiny.

Stojím před tou budovou, zapálím si opět cigaretu.

První hodina občanka hádejte s kým... ať  mě radši sní spongebob

Jdu chodbou k učebně když jdu kolem kabinetu tak z něj vyleze Kris s Finem?! Ruku v ruce, zavřeli za sebou a začaly se líbat no do háje, takže proto? Vyměnila mě za něho?!
Špatně se mi dýchalo, rozběhla jsem se do učebny a zaplula rovnou do zadní lavice.

Pohled Kris
Vyjedeme z kabinetu ruku v ruce, hned jak se za námi zavřou dveře mě začne líbat, vím že nemám jinou možnost než spolupracovat.. zaslechnu něčí běh, rozhlednu se a byla to Hell... chybí mi, moc... jak rada bych šla za ni objala ji a polibila, řekla že ji miluji...

Přijdu akorát se zvonením do mé hodiny "dobrý den žáci" pozdravím "postavte se" řeknu, všichni se postavily až na Hell seděla v zadní lavici, nohy na lavici, sluchátka v uších a žvýkačku v puse... asi bych na to neměla myslet ,ale mám chuť jít k ni a tu žvýkačku si vzít z pusy do pusy. "Jasonová!" Zakričela jsem a žádná odpověď, přišla jsem k ní, sundala sluchátka a hodila nohy ze stolu. "Jsi ve škole ne doma!" Řekla jsem nastvaně "sluší vám to když jste naštvaná" řekla provokativně a mrkla, hned mi naskočila husí kůže "nebuď drzá" řekla jsem "okey, Kočko" provokovala dál všichni dělaly OUUU. "Takže dnes se budeme bavit o vztazích, mezi mužem a ženou nebo i stejným pohlavím" začala jsem vyučovat, Hell začala víc poslouchat ale nechtěla to dat znát, najednou zvedla ruku "ano Jasonová?" Vyvolám jí "když se jeden rozejde s tím druhým, uvědomuje si že to toho druhého bolí?!" Nechtěla jsem se s tebou rozejít Začala zvyšovat hlas a stoupla si "pak když vidí toho druhého se cucat s někým jiným! Ví jak to kurva bolí?!" Ani nevíš jak bych chtěla být jen tvoje Nejspíš si uvědomila jak to říkala a hned se zklidnila, sedla si "víte o tom něco?" Zeptala se.... naštěstí zazvonilo na konec hodiny.

Tak co? Chcete šťastný nebo smutný konec? 🤔😆

I love you, my teacherKde žijí příběhy. Začni objevovat