"Sähä osaat tanssii Chimmie" Yoongi kertoi virnuillen ja laski käsiään pikkuhiljaa alaspäin.
Hymähdin tummahiuksiselle pienesti hymyillen vastauksen. Jungkook ja Taehyung tanssivat kuin viimeistä päivää. Hitto, nehän sopii yhteen.
Jatkoimme hempeää paritanssia biisin loppuun asti.
"Nonii pojat! Eiköhän tää hempeily jätetä tähän ja säästetään tunteita seuraavallekkin, joo just sille, seuraavalle kerralle!" Tae huudahti.
"Vai että seuraavalle" Yoongi hymähti ja yskäisi pienesti tämän jälkeen.
"Nyt pelataan möhkäkalakuningaspeliä!" Taehyung ilmoitti suureen ääneen.
"Kerro säännöt" Jungkook sanahti ja katsoi poikaa huvittuneena.
"Me kaikki mennään rinkiin, sit mä otan yhteyttä möhkäkalakuninkaaseen ja jokanen tekee vuorollaan jonkun tehtävän minkä se päättää!" Tae selitti ja istahti lattialle.
"Okei, hyvää peliyötä, mua väsyttää" sanahdin, mutta toiveeni nukkumisesta ei sopinut pojan korvien väliin. Sillä on olemattomat aivot jotka eivät varsinkaan alkoholin vaikutuksen alaisena ymmärrä yhtikäs mitään. Se on huomattu useaan otteeseen.
"Jimin, Jimin on hyvä poika ja palvoo kuningasta!" Tae kertoi ja osoitti lattiaa.
"Okei, mut ihan hetki. Ja kunhan Jin ei herää niin kaikki on ok" vastasin, mutta sekin taisi mennä Taehyungin vasemman korvan kautta oikeaan ja kauas pois.
"Yoongi! Sä saat ekan tehtävän, joo tehtävän" Tae ilmoitti ja ilmeisesti alkoi etsiä yhteyttä tähän niin sanottuun suureen ja mahtavaan möhkäkalakuninkaaseen.
"Selvä" Yoongi sanoi tyynesti samalla, kun yritti selkeästi pitää naurun sisällään. Hitto sen nauru kuulostais varmasti hyvältä.
Taen yhteydenottoyritys näytti lähinnä maassa pyörimiseltä ja koiran imitoimiselta.
"Yhteys hankittu! Yoongi, sun tehtävä, sun mahtava, joo mahtava, tehtävä. Se on, joo sun pitää antaa sylitanssi komeimmalle jätkälle täällä!" Tae ilmoitti jälleen kerran harvinaisen lujaan ääneen.
"Jaha, tää nyt on varmaa yks helpoimmista tehtävistä. Mut millä helvetin tavalla tää on möhkäkalakuninkaan palvomista?" Yoongi kysäisi.
"Kun sä teet mitä se tahtoo, siis mitä möhkäkalakuningas tahtoo, sillon se tulee onnelliseks ja sä toteutat sen toiveen!" Tae kertoi.
"Just näin" Jungkook vastasi.
"Okei, mut mun siis pitää antaa sylitanssi komeimmalle jätkälle?" Yoongi varmisti. Taehyung heilutteli päätään ylös alas, joten tulkitsimme tämän myöntäväksi vastaukseksi.
Yoongi katseli hetken ympärilleen, nousi seisomaan ja kiersi hetken ympäri rinkiämme.
"Hmm, eiks tää sylitanssi ois paljon helpompi antaa jos oltais tos tuolilla istumassa Chimmie?" Yoongi sanahti ja lehahdin täysin punaiseksi.
"You go girl!" Tae kiljui.
"Noi molemmat on kyllä jätkiä, mut okei" Jungkook sanoi ja tunki kätensä Taehyungin suun eteen.
"Hyi hitto älä nuole mun sormia!" Jungkook huudahti ja pyyhki kätensä Taehyungin selkään.
"Chimmie, nouse ja istu tohon tuolille kiitos" Yoongi sanoi pitäen katseensa tiukasti minussa.
Nousin varovasti seisomaan, tunsin kuinka jalkani meinasivat pettää alta. Onneksi tuoli oli melkein vieressäni, joten pääsin muutaman askeleen jälkeen istumaan.
Yoongi otti askelia lähemmäs minua kunnes istui hajareisin syliini. Hitto se tuntui hyvältä. Tummahiuksisen ihastukseni kroppa alkoi keinua joka suuntaan sylissäni.
"Jimin, noi nahkahousut pukee sua" Yoongi kuiskasi korvaani ja tunsin kuinka housuissani alkoi kasvaa pieni ongelma.
-
hähää terve kaikille
ihmeellistä, kaks osaa julkastu lyhyes ajassa
mun motivaatio kirjottamiseen tais tulla takas oikeen ryminällä
mites teiän päivä?
mitä haluisitte ensosassa tapahtuvan?
mul on jo selkee plan sen suhteen 😉
see ya later
🌙 sora / lunanennn
VOUS LISEZ
instagram pt 2 -» bts
Fanfiction"haluisiksä yrittää ainaki?" -yoongi on saatu selville d:n henkilöllisyys. hoseok on alkanut käyttäytyä oudosti, jimin ja yoongi vihdoin ovat saaneet alun suhteelle. onko kaikki silti kunnossa? best rank: #1 bangtan 3.5 2020