Corilla Campbell urodziła się 1 marca 1869 roku w hrabstwie Devon jako trzecia córka lorda Franka i lady Helen Campbellów. Jej starszymi siostrami były Margaret i Stephanie. Rodzina Campbellów doczekała się też dwóch synów: Arthura i Davida. Zarówno lady Helen, jak i jej córki należały do tajemniczego kręgu czarownic.
Lord Frank zawierzył jej edukację guwernantom, którzy przybywali do ich posiadłości nad Derwen, zwaną też przez okolicznych Lawendowym Wzgórzem. Nazwę tą dwór zyskał dzięki pięknym polom lawendy, które otoczały majątek Campbellów.
1 marca 1886 roku, w dniu swoich siedemnastych urodzin Corilla rozpoczęła nauki w Akademii Czarownic. Pierwszej nocy, każda czarownica, która przystępowała do Akademii, musiała przejść rytuał przejścia. Tak jak nakazywał obrządek, zanurzyła się w wielkiej drewnianej misie. Pod wodą jednak dziewczyna straciła przytomność.
Gdy się ocknęła, nad brzegiem Derwenwater, nad nią pochylał się młodzieniec, który przywitał ją słowami:
— Witaj Corillo Campbell. Czekaliśmy na ciebie ponad sto trzydzieści lat!
_________________________________
Witajcie! To jest zapowiedź mojej opowieści, którą chce tu opublikować. Jak już widzicie, dotyczy ona Corilli - czarownicy, która podczas rytuału przeniosła się w czasie. Jej pragnieniem będzie wrócić do domu - ale nim to nastąpi, będzie musiała wesprzeć współczesną Akademię Czarownic.
YOU ARE READING
Corilla Niepoprawna Czarownica
Teen FictionCorilla urodziła się w 1869 roku w rodzinie czarownic. Gdy jako siedemnastoletnia dziewczyna uczestniczyła w rytuale przejścia, zasłabła, a gdy ocknęła się, był już rok 2019.