Eram in spatele orfelinatul împreună cu prietenii mei. Fiecare avea câte un cui într-o mână și în cealaltă mână o sticlă de Limoncino. Râdeam că proștii și ascultam muzică la boxa lui Deidara. Konan s-o ridicat în picioare și o început să strige uitându se fix în ochii mei: -trezeștete javro, iar după o aruncat cu Limoncino în mine.
M-am trezit atunci când am simțit ceva rece pe mine.
Când m-am ridicat în fund, pe patul vechi făcut din lemn șupred, am văzut-o pe doamna Yurri lângă patul meu, cu o găleată în mână râzând zgomotos și ținându-se de burtă cu cealaltă mână.
Lângă ea, pe jos, ținându-se de burtă, era colega mea de cameră Mey. O adevărată curvă cu două fețe.După ce s-au potolit amândouă, doamna Yurri, o femeie brunetă, grasă și cu o piele lăsată, m-o pus să strâng apa de lângă pat și să schimb lenjeria, deoarece în 10 minute se servește micul de jun la cantină iar dacă voi întârzia voi rămâne flămândă.
Ahhh ce pot spune. Așa e viața la orfelinat. Cel puțin la orfelinatul în care eu locuiesc.
Cine sunt eu?
Mă numesc Sakura Haruno, am 17 ani, părul roz și ochi de o culoare nefirească.
Ochii mei sunt verzi deschiși combinat cu albastru închis și galben chilimbar.
Sunt în clasa a XI-a la o profesională de îngrijire corporală.
Cum am ajuns eu la orfelinat?
Flash back
-Ce ai făcut nenorocito?
-Nu...a...a..am fă..cu...t ni...m...m..ic....... Am reușit eu să spun printre sughițuri, și lacrimi.
-Cum adică nu ai făcut nimic? În secunda doi palma grea a mamei mele era pe obrazul meu drept.
-Să dispari din casa mea și din viața mea. Și tu și pulă ăla de frate al tău.
End Flash Back
Ei bine da. Din cauza unei minciuni de-a unei vecine din bloc, mama m-a dat, pe mine și pe fratele meu mai mic Deidara, afară din casă.
Am jurat că o să mă răzbun pe Eva.
După ce am terminat de făcut curat am ieșit direct afară, deoarece știam că nu o să ajung la timp la cantină.
Am mers în spatele orfelinatului, unde eram așteaptă de gașcă. Deidara, Sasori, Hidan, Konan, Ino, Hinata.
Toți fumau câte un cui, iar fetele când mor văzut, mi-o sărit în brațe.
(I-Ino, H-Hinata, D-Deidara, K-Konan, S-Sasori, Hi-Hidan, Sa-Sakura.)
I: -Hei Sakura!
H:-Hei! Mi-o oferit țigara ei.
Sa:- Salut gașcă! Mersi Hinata.
M-am uitat la ei, toți fumau câte un cui și zâmbeau ca handicapații. Am luat un fum din țigara lui Hinata. Era incredibil de tare. Atât de bună.
Am închis ochii și am intrat într-o cu totul și cu totul altă lume.
Sakura, Sakura, Sakura
Sa:- Hă, ce? Ce se?
D:- Ți-am spus să stai jos.
Sa:- O, da sigur. Și ce mai faceți?
Hi:- Ca întotdeauna. Spune trăgând un fum din țigară.
D:- Surioară?
Sa:- Da, Deidara.
D:- Îmi este foame.
Sa:- Hai cu mine.
Ne-am ridicat în picioare și am mers împreună la magazinul din colț.
Sa:- Ce vrei să-ți cumpăr? Deidara era mai mic ca mine cu 5 ani însă era mult mai mare că mine la înălțime.
D:- Un corn cu ciocolată.
Mi-am luat și eu un corn, după care am ieșit împreună din magazin.
Am ajuns din nou la gașcă și ia-m întrebat dacă vor și ei din corn. Cu toții or spus că nu așa că am început să devorez cornul cu ciocolată.
S:- Și, ce facem azi?
H:- Ce ziceți să mergem în parc? Hinata era o fată foarte frumoasă. Avea părul negru spre albastru închis, ochi lila și pielea albă. Îi plăcea să fie mereu la modă, dar cu toate asta în fața mea și a prietenilor noștri nu se lăuda niciodată.
Da e o idee bună. Am răspuns toți deodată.
D:- Surioară?
Sa:- Da?
D:- Mulțumesc mult pentru corn.
Sa:- Să îți fie de bine. Cum de nu ai mâncat la cantina de la orfelinat?
D:- Nu am ajuns la timp și nu m-or lăsat să intru. Spune el trist.
S:- Deidara.
D:- Da?
S:- Vei venii și tu în parc cu noi da?
D:- Nu prea știu ce să spun.
S:- Îți cumpăr tot ce vrei.
D:- Ok vin.
Am mers cu toți în parc și ne-am dat pe leagăn. După ce s-o întunecat am mers cu toții înspre orfelinat, dar în drum spre el Ino și cu Konan ne-o spus să mergem să dormim la ele acasă. Ținând cont că era weekend și că sigur nu ne-ar mai fi lăsat să intrăm înăuntru în orfelinat am mers cu toții la ele acasă.
Da, unii dintre noi nu trăiesc la orfelinat. Ino și Konan sunt surori, și trăiesc într-o vilă alături de familia lor iubitoare. Nu de puțină ori am dormit la ele acasă.
Sasori este fiul unui mafiot japonez, iar Hinata este fiica unor afaceriști. Doar eu, Hidan și Deidara locuim la orfelinat.
Am ajuns la casa familiei Yamanaka, iar părinții lui Ino și Konan ne-or primit cu brațele deschise.
Am mai stat treji și de-abia atunci când o răsărit soarele ne-am pus la somn.Salut! Asta este prima mea carte și sper să fie bună și să vă placă. Aștept comentarii.
CITEȘTI
Orfana.-SasuSaku
FanfictionCe faci atunci când propria ta mamă îți întoarce spatele și te lasă de izbeliște împreună cu fratele mai mic? Dar când cei mai buni prieteni își bat joc de tine? Asta este povestea Sakurei. O fată care nu s-a putut bucura de perioada adolescenței. C...