Před 10 lety.
Vzbudila mě obrovská rána, a maminčin křik, chvilku na to mi do pokoje vtrhla moje hodně vyděšená maminka, nevěděla jsem co se děje. Běžela jsem se schovat k mamce.
,, Zlatíčko, promiň ale já i tatínek musíme na chvilinku odjet. Mezitím co my budeme pryč budeš u Tety Mery, ano?" Říkala mi to se slzami v jejích medově hnědých očích.
,,Ano maminko..." Odpověděla jsem taky se slzyčkami na krajíčků, ale musela jsem být silná, alespoň kvůli ní.
,, Neboj princezničko, my se ti vrátíme. A už pojď, teta na tebe čeká." Řekl tatínek když do mého pokojíčku vešel.
Pomalu jsem přicházela k velkému černému autu co mě mělo dovést k tetě Mary. Jenže co jsme vyjeli z příjezdové cesty nezabočili jsme tam kudy se jezdí k tetičce. Celou cestu jsem raději mlčela, protože ten pán co seděl vedle mě nevypadal moc příjemně, spíš mi naháněl strach.
Byla jsem unavená, tak jsem si na nějakou dobu schrupla. Nwm jak dlouho jsem spala, ale každopádně mě vzbudil ten pán co seděl vedle mě, s tím že jsme už na místě. Pomalu jsem vylezla z auta a porozhlídla se po okolí, před mnou stála obrovská budova z betonu. Ten pán co seděl vedle mě mi řekl ať jdu za ním. Vedl mě spletitými uličkami které vypadaly úplně stejně. Až když jsme dorazili k dveřím ne kterých bylo napsáno: ŘEDITELNA. Pomalu jsem tam vztoupila a čekala co se bude dít. To co jsem vydělá byl stůl a židle otočená zády ke mě.
,, Vítej, Alexsey Mors. Tohle je tedy tvůj nový..."
Moc se omlouvám že delší dobu nic nevyšlo, měla jsem toho a moc a nic mě nenapadlo. Takže Čauuu u další kapitoly.
ČTEŠ
The secret Princess of the Mafia and one singer from BVB/Pozastaveno
FanficDívka co se narodila do rodiny mafiánů, chce utéct před svým osudem. Už od malička ji učili zabíjet, ale co když potká jednoho kluka a zamiluje se. Jak se její život změní se dočtete v příběhu.