- Park Jimin -
Helvetin hyvältä tuntuneen hetken jälkeen Yoongi nousi sylistäni seisomaan hieman punastellen.
"Kukkuluuruu kattokaas poijjaat mikä tää on" Taehyung huusi heilutellen uutta viinapulloa kädessään.
"Ei Kim Taehyung, EI" Jungkook huudahti ja nappasi pullon pojan kädestä.
"Mun pullo, anna takas" Taehyung sanoi napakasti. Jungkook selkeästi epäröi hetken, mutta Taehyung käytti tilaisuuden hyväkseen ja otti pullon takaisin itselleen.
"Musta tuntuu että toi unikeko tarvii vähän energiaa" Taehyung mietiskeli ja osoitti pullolla tuhisevaa peittoläjää.
"Ei Jinin päälle!" huusin, mutta se oli jo liian myöhäistä. Taehyung oli jo heittänyt pullon korkin johonkin päin huonetta, avannut Jinin suun ja kaatanut sinne viinaa.
Jin heräsi yskien vahvaa juotavaa pois henkitorvestaan.
"Mikä helvetti!" Jin huudahti unisena ja hieroi silmiään.
"Huomentaa, aika herätä laiskimuksen perikuva" Taehyung saarnasi ja potkaisi miestä.
"Hyvää yötä Kim Juoppohyung" Jin sanahti ja veti peiton korviensa yli.
"Joo eiköhän Taen oo aika mennä unten maille, Nukkumatti odottaa" Yoongi sanoi ja osoitti pojan patjaa.
"Paskaa yötä teille ilonpilaajat" poika toivotti iloisena ja asteli patjan luokse, johon hän lopulta kompastui ja kaatui makaamaan.
"Mekin rakastetaan sua Tae" Jungkook sanoi ja hyppäsi ruskeahiuksinen viinalta haisevan pojan viereen nukkumaan.
"Tää sänkyhän oli meille kahdelle, Chimmie" Yoongi sanoi pieni virne kasvoillaan.
-
laatu; paska
idea; paska
mun olotila; lue kaks ylempää
×
tosiaan mul ei oo mikään paras olo, mul ei oo ollenkaan hyvä olla. kirjottaminen tuntuu pahalta, mut oli pakko saada jotai ulos.
tää on tosi lyhyt mut tuntuu siltä et on vaan PAKKO julkasta jotain 😩😩
tosiaan mul ei mee ihan kaikki hyvin atm mun elämässä, joten oon ollu paljon epäaktiivisempi.
pikkuhiljaa yritän järjestellä asioita yks kerrallaa mut näyttää vakavasti siltä ettei mikää tuu onnistuun.
toivottavasti teil on parempi olla, ja asiat onnistuu
see ya later boiis
🌙 sora / lunanennn
YOU ARE READING
instagram pt 2 -» bts
Fanfiction"haluisiksä yrittää ainaki?" -yoongi on saatu selville d:n henkilöllisyys. hoseok on alkanut käyttäytyä oudosti, jimin ja yoongi vihdoin ovat saaneet alun suhteelle. onko kaikki silti kunnossa? best rank: #1 bangtan 3.5 2020