(t/n) =Te neved
(h/sz) =hajad színe
(h/h) =Hajad hosszaAz ellenfeleddel szemben állsz,egy bemutató küzdelem erejéig. Iruka Sensei kért meg, hogy segíts neki, hiszen a tanítványai egy kis akcióra vágytak,és amikor tanította őket sosem figyeltek az elméleti anyagra. Iruka sensei feléd dobja a tőrét ami elől ügyesen kitérsz. Már hosszú évek teltek el mióta elvégezted az akadémiát. Egy nagyon erős ninja vagy, aki művészetnek tekinti a harcot. Mivel már egy ideje döntetlennek tűnik a harc beveted a végső fegyvered, a Pokollátó technikát. Bár nem szívesen veted ezt be régi mestered, Iruka ellen, de most ezt a harcot meg kell nyerned, persze nem halállal végződő küzdelmet, de hogy te is taníthass magasabb szintű ninja növendékeket, meg kell mutatnod mire vagy képes. A megfelelő kézjeleket bevetve megindítod a támadást, és ezzel nyert ügyed van, hiszen Irukát megbénította az illúzió amit "ráküldtél". Megtartod egy ideig a jutsut, aztán amikor kissé kimerültnek érzed a chakrád, feloldod az illúziót és meghajolsz volt mestered előtt. Tapsot hallasz magad mögül ezért megpördülsz.
-Nagyon jó-mondja Kakashi Sensei, és a szeménél megjelennek a nevetőráncok-Csak tudnám honnan tanultad.
-Hát nem is tudom Kakashi-San-nevetsz fel, hiszen annak idején ő tanácsolta hogy tanuld meg mert illik hozzád.
-Tudod hogy már nem kell san-nak hívnod (t/n) - chan. - mondja mosolyogva te pedig elpirulsz. Oldalra nézel és látod hogy Iruka Sensei elinduk vissza az akadémiára a tanítványaival, majd rádkacsint, mintha tudná hogyan állsz Kakashihoz. Már elég régóta szereted, de ezt nem mondod el neki hiszen 1 büszke vagy hozzá, 2 úgy gondolod ő nem szeret. Közben az említett odalép hozzád.
-Meghívhatlak egy ramenre (t/n) - Chan?
-Persze nagyon jól esne most egy jó nagy tál ramen-mondod pironkodva, de közben vágyakozva a jó nagy tál gőzölgő étel után. Elindultok a városba, és egy jó kajádát keresve beszélgettek. Mikor találtok egy éttermet amit minketten szerettek Kakashi megszólal.
-Nincs kedved inkább nálam megenni? Nehéz lenne itt, az utcán úgy enni hogy senki sem látja az arcom. - mondja. Igen, még te sem láttad a férfi arcát, de a személyiségét szereted, szóval ez nem érdekel annyira mint az hogy Kakashival ehetsz rament.
-Nem gond-mondod és rámosolyogsz. Elkéritek az ételt, fizettek és elindultok a férfi lakása felé. Amikor a bejárati ajtóhoz értek, illedelmesen előre enged.
-Hát enyhe kupi van remélem nem zavar. - mondja mosolyogva majd bekalauzol a konyhába. Leültök. Kakashi lassan lehúzza a maszkját így láthatóvá válik a kicsit sem takargatni való arca.
Iszonyatosan helyes!
Gondolod. Elkezdtek enni.
-(t/n) - szólít meg, mire te felkepod a fejed. Megtömted a szádat ramennel, így csak egy Hmmre futja.
-Nagyon aranyos vagy ilyen kis hörcsögpofival! - mondja mosolyogva,mire elpirulsz.-Na mi az piroska először bókolnak neked?
-Hát..... Igen.... - válaszolod, immárom rendesen, lenyelve a falatot.
-Nem tudom eddig miért nem tette senki, hiszen gyönyörű vagy.
-Annyira azért nem-mondod és még mindig a vörös 40 árnyalatában játszik az arcod. Kakashi közelebb hajol hozzád és ő is kissé elpirul.
-De. Te vagy a legszebb nő akit ismerek. A legszebb, a legaranyosabb, a legokosabb, és az, akit a világon a legjobban szeretek,(t/n) - chan. A legjobban. - mondja, és a tieidre nyomja az ajkait. Pár másodperc után kiábrándulva a sokkos állapotodból visszacsókolsz és az egyik kezeddel a nyakát karolod át, míg a másikat az arcára teszed. Levegőhiány okából elváltok, és a férfi pihegve néz rád, majd a homlokodhoz támasztja sajátját.
-Szeretlek Hatake Kakashi. Nagyon. Nagyon. Mindennél jobban-mondod és megcsókolod.Ez az első oneshotos könyvem szóval kíméljetek😅Próbáltam jót írni, remélem tetszik😉