About story

1.7K 90 1
                                    

خب اول بهتره بگم که این اولین داستان منه و درحال نوشتنش هستم برا همین نمیدونم قراره چند تا پارت داشته باشه تا حد امکان  پارتارو زود به زود آپ میکنم ولی خب به خاطر مدرسه شاید نشه هرروز آپ کنم
---------------------------------
خب راجب داستان اینکه تخیلیه و توی دنیای ومپایر ها اتفاق میوفته.بعضی از قوانین دنیا رو برای درک بهتر براتون مینویسم.تلاشنل اینکه همونطور که میدونین ومپ ها نمی میرن  و خب طبق داستان من در صورتی می میرن که توسط یه آنجل(یا همون فرشته)کشته بشن چون آنجل ها نیروی ویژه ی آسمانی دارن برای از بین بردن شیاطین و بقیه پلیدی ها...ولی توی این داستان خدایی که اونا رو کنترل میکنه به تازگی به قدرت رسیده و چون هنوز جوونه طریقه ی فرمانروایی بر اونها رو بلد نیست و بر اثر اشتباهش فرشته ی اعظم که بعد از اون بالاترین مقام رو داره میمیره و بر طبق قانون که هر فرشته که بمیره یه جایی دیگه تو دنیای دیگه دوباره متولد میشه و رد اون فرشته رو تو دنیای ومپایر ها میگیرن  و حالا جنگ اصلی بین فرشته هاییه که تحت فرمان سازمان فرشته های اعظمن  و افراد ساکن دنیای ومپایر ها البته در دنیای ومپ ها انسان هم هست چون اگه نبود که ومپ ها میمردن!و ومپ ها در تلاشم که انسان های باقی مونده رو تا قبل از مردنشون توسط فرشته ها و جنگ جمع کنن و مواردی که خونشون بدرد نمیخوره رو یا بکشن یا در صورت دیدن ردی از قدرت در اونها به سرباز های ومپایر سطح پایین برای جنگیدن تبدیل کنن....
++++++++++++++++++

توضیحات بیشتری رو اگه نیاز بود اول یا آخر پارت های داستان آپ میکنم
و اینکه جاهایی از داستان که نیاز بود تصوراتی قوی ازش داشته باشین ممکنه عکس هم آپ کنم.....
--------
فعلا همین و اینکه چون اولین فعالیت اساسی من در واتپد و کلا فضای مجازیه انتظار زیادی ندارم اصن انتظاری ندارم....فقط امیدوارم خوشتون بیاد و اینکه اگه دنبال فیک اسمات دارخشن میگردین اینجا نیست خیلی کم صحنه های اسمات داره....و اینکه کاپل اصلی یونمینِ  ولی کاپا های فرعی همداره،مثلا ویکوک که بعد از یونمین اصلی ترین کاپله 
و نامجین و سُپ هم داره اما همونطور که گفتم یونمین کاپل اصلیه....
امیدوارم خوشتون بیاد 😘

Bloody loveDonde viven las historias. Descúbrelo ahora