BEKA SZEMSZÖGE
Már a második hét közepe van és még mindig nincs semmi ötletem. Daniel kérdezgette, hogy mi lesz, de csak annyit mondtam meglepetés. Még én sem tudom mit fogunk csinálni. De hála az égnek a csütörtök a legrövidebb napom szóval lesz időm ma gondolkozni.
Jeremyvel egyik nap sem találkoztam, ezért még mindig rejtély számomra, hogy miért viselkedett olyan furcsán. Mikor Ryannel összefutottam megkérdezem tőle, hátha tud valamit, de hiába igazzított útba sosem találtam meg. Mint valami fantom. Nem is tudom miért érdekel ennyire, de túl gyanús volt ahhoz, hogy annyiban hagyjam a dolgot. Elindultam a suli kijárata felé, ahol megláttam Jeremyt a falnak támaszkodva. Biztos vár valakit. Nem is zavartatva magam oda mentem hozzá.
-Szia.
-Szia. -mosolygott rám.
-Kérdezhetek valamit? -tettem fel vonakodva a kérdést. Nem voltam benne biztos, hogy rám tartozik, de nagyon kíváncsi vagyok.
-Persze.
-Múltkor téged láttalak az Egyél annyit amennyit kacagsz-ban, ugye? Miért viselkedtél olyan furcsán? -feszülté vált.
-N-Nem. Szerintem összekevertél valakivel. -mosolyog rám hamisan. Miért próbál átverni? Vajon mit titkol ennyire?
-Biztos, hogy nem te....
-Nem én voltam!!! -szakított félbe és emelte fel enyhén a hangját. -Bocsánat. Nem akartam bunkó lenni.
-Nem, semmi baj. -jobb ha ennyiben hagyom. -Én voltam túl akaratos. -persze nem adom fel, túl kíváncsi vagyok ahhoz, de egyenlőre békén hagyom.
Mivel vár valakit úgy döntöttem egy kicsit messzebbről figyelni fogom hátha arra az illetőre vár akivel láttam. És ha úgy alakul még egy kicsit követem is őket. A kíváncsiságom egyre betegesebb. Hogy a tervem megvalósítsam átmentem a sulival szemközti parkba és leültem egy padra, ahonnan pont jól rálátok a várakozó fiúra. Mivel ősz eleje van még nincs túlságosan hideg, de remélem nem kell túl sokat várnom. Pár percen belül Jeremy elindult jobbra. Egészen a sarokig ment. Egy személy várt rá ott és .....
MATT SZEMSZÖGE
Egy ideje feltűnt, hogy a nővérem máshogy viselkedik, mint szokott. Mindig elbambul és szétszórt. Ezeket Beka még jobban megerősítette, mikor két napja berontott a szobámba, miközben Jeremyvel és Ryannel dalt írtunk a következő fellépésünkre, ami egy házibuliban lesz, kézen fogta Jeremyt és kirángatta a szobámból. Akkor el sem tudtam képzelni, hogy mi történhetett. Jeremy csak fél óra múlva tért vissza. Megkérdeztem tőle, hogy ez meg mi volt, de csak azt mondta semmi. Később Bekánál is rákérdeztem, de ő is azt mondta semmi. Ez fura. Nem szoktak előttem titkolózni, pláne nem együtt. És mióta ez történt azóta Beka visszatért a régi önmagához. Titkolnak valamit. Mostanság nagyon sokat beszélnek és van hogy együtt mennek el a suliból. Csak nem randiznak? Nem, nem, nem! Bekának ott van Daniel, Jeremy meg úgy is elmondta volna ha barátnője lenne. Még akkor is ha az a tesóm. Vagy lehet összezavarodott abban, amit Ryan mondott. Lehet nem merte elmondani, mert azt hiszi nekem is tetszik. Ezt finoman tisztáznom kéne vele, hogy ne legyenek félreértések.
Suli után egyből haza mentem és jött velem Ryan is. A másik barátom megint eltűnt a nővéremmel, ez egyre jobban idegesít. Először úgy indult, hogy folytatjuk a dal írást, de végül a játéknál kötöttünk ki. Belemerültünk az XBOX-ba, mikor Beka barátnője betoppant hozzánk.
-Nem láttátok Bekát?
-Nem. -felelte Ryan, aki le is tette a konzolt, hogy Izára tudjon figyelni.
YOU ARE READING
Feladom!
RomanceRebeka a családi nyaralás után teljesen összezavarodik. Nem érti az érzéseit. Nem tudja mi miatt változott meg minden ennyire közte és a testvére, Matt között. Rengeteg kalandon és megrázkódtatáson kell keresztül menniük. Közben olyanokat tudnak me...