Timpul cel nepasator imi inunda amintirile . Totul din jurul meu e palid ! De parca nu mai exista viata pe pamant . Simt cum ma cuprinde un fior rece ca ghiata . Sunt singuta , singura cu copilul meu .Fara nici un ajutor . Nu stiu cum am putut sa fac asa ceva . M-am inchis in mine . Nu vreau cu nimeni sa vorbesc . Simt sa fiu singura . Dar gandurile imi i-au inainte , gandul ca nu ma voi descurca singura cu un copil . Sunt doar o fata de 16 care nu stie ce isi doreste de la viata .
" Totul a inceput acum un an . Cand am inceput clasa a X-a . Eram atunci o fata vesela dornica de distractie . Nu am avut ce face si am fost cu niste fete intr-un club din apropiere. Acolo sa intamplat nenerocirea de a bea cateva pahare si din cauza alcolului nu am stiut ce fac si am ajuns sa port un copil . Nu am putut sa il pierd . Imi plac copii si mai ales am facut deja pacate destule .
Baiatul meu are un an . E asa dragalas Doamne . Cum pot sa las asemenea faptura in voia sorti.
Parintii mei cand au auzit ca am ramas insarcinata m-au dat afara din casa lasandu-ma fara bani ca sa intretin copilul . Am ramas pe strazi plinbandu-ma singura fara nici un ajutor . Strazile erau pusti nici o urma de om . Ma simte-am singura si chiar nu imi placea asta . Pana cand ma sunat cea mai buna prietena . I-am povestit tot si mi-a propus sa raman la ea cateva zile .
Acum stau la ea si plang de dorul parintilor . Ma bucur ca am pe cineva care ma ajuta si pe mine cu cresterea copilului.
Ea era prietena mea din clasa a III-a , dar cu toate problemele mele am uitat complet de ea . Am noroc ca ea este o fata calda si sincera . Nu m-ar lasa niciodata sa zac in drum cersand pentru bietul meu copil . Oricum , ii este asa de drag . Mereu sta cu el in brate si il pupa din 5 in 5 minute . "
Dupa tot acest timp m-am linistit cu ideia ca o sa raman cu prietena mea :gandeam eu cu voce tare .
Ies din bloc si ma indrept spre magazin sa cumpar pampers pentru copilasul meu . Merg cat merg si parca simt cum ma urmareste cineva . Ma intorc sa vad cine era , dar nu era nimeni . Strada era goala . Doar cate o masina mai trecea in voia ei .
Mai merg inca 3 pasi si iar am presimtirea ca cineva e in spatele meu . Tot acest lucru s-a adeverit . Chiar era cineva in spatele meu . Dar nu i-am vazut fata chiar de loc pentru ca avea masca . Ma i-a pe sus si urcandu-ma intr-o masina care a oprit prin neasteptate in fata noastra .
- Cine naiba mai esti si tu ? Si ce vrei de la mn ?
- Nu te intereseaza ! Taci din gura .
-Cum sa nu ma intereseze ! Ma iei asa pe sus asa pe strada . - Pai trebuia sa te prind intr-un final draguta !!
-De ce mi-ai spus draguta ? Nu sunt draguta ta ! Lasa-ma sa ies si sa plec acasa .
- De ce vrei sa pleci acasa ? Ai cumva un copil ?
- De unde ai stiut ? Adica! De unde stii?
- Cum sa nu stiu daca te-am urmarit in tot acest timp ...
- Unde mergem ?
- Lasa ca vezi tu!!
L-am lasat in pace cu intrebarile mele . Eram curioasa cine e , si unde ma duce . In mintea mea imi vinea nenumarate idei "Daca era violator ? Daca era criminal si vroia sa ma ucida " Dar toate gandurile au fost spurberate cand masina s-a oprit in dreptul unei cabane la marginea paduri . Nu stiam ce sa fac . Eram asa de speriata in cat tremuram din toate incheieturile . Dar m-am linistit cand am auzit o voce dulce din stanga mea . " Nu imi vine sa cred ca incep sa ma indragostesc te tipul asta ! Nu am sa mai fac greseala de a mai face un copil acum ca vad cat e de greu !"
Ma loat de mana si ma trase pe o carare care ducea spre usa de intrare . Cand am am intrat inauntru am vazut tot mobilierul era foarte frumos si curat era o casa foarte frumoasa . " Cred ca locuieste cineva bogat aicea ?"
Ma lasa de la mana incet si imi spune:
- Aseazate pe canapea !
-De ce ?
- Aseazate doar pe canapea si o sa fie totul bine !
"Cum adica o sa fie totul bine . Nu stiu ce se intampla . Doamne cat imi e de dor pe copil chiar daca am lipsit doar o ora . "
Intra in casa un barbat serios . Cu blugi rupti ca la moda si intr-o camasa alba ! Parul ce sa mai spun era cifulit in toate partile . De parca nu sa mai pieptanat de luni bune .
M-am ridicat din pat traspirata toata . " O Doamne era doar un vis ! Ce bine . " si ma duc sa sa vad ce face copilul . El doarmea ca un ingeras .