Stefan isi ascultase inima si se duce la Katherine si ii spune: "Katherine, eu nu pot trai fara tine. Sunt insragostit nebuneste de tine. Faptul ca esti vampir nu schimba absolut nimic. Te iubesc." Katherine ii spune ca simte aceleasi sentimente pentru el. Raman impreuna si fericiti.
Damon aflase despre relatia lor. S-a dus sa-l infrunte pe Stefan. L-a intrebat de ce face asta. Stefan i-a spus ca s-a intamplat. Nu poate sa isi schimbe sentimentele fata de ea.
Tatal baietilor vana vampiri si se astepta ca Damon si Stefan sa il ajute in aceasta vanatoare.
** dupa o saptamana**
Katherine ii muscase se baieti. Pentru a ramane cu ei pentru eternitate. Numai ea stia ce vrea sa faca, care era scopul ei. Ea il vroia pe Stefan. Doar pe Stefan Salvatore. Damon era doar o jucarie pentru ea. Doar il folosea. Stefan, Damon si Katherine se plimbau pe langa padure si dintro-data talal baietilor o impuscase pe Katherine. Baietii au incercat sa o salveze dar nu au reusit. Din nefericire pentru Damon, Stefan i-a spus sa nu se bage. O vor salva doar atunci cand nu e nimeni prin jur. Damon la inceput nu era de acord cu el dar pana la urma a cedat. Stefan si Damon trebuiau sa se hraneasca altfel vor muri.
Stefan s-a dus acasa. Acolo era tatl lui plin de sange.Stefan nu a putut rezinsta, s-a transformat in fata tatalui. Ultimile cuvine au fost : "'Esti un mosntru Stefan. Esti ca ei."' Stefan s-a intors la Damon si i-a povestit ce s-a intamplat. A spus ca e minuat. Trebuie sa incerce si el. Ei nu se mai intelegeau deloc . Ei au hotarat sa merga fiecare pe drumul lor. Asa au trecut multi ani de cand nu s-au mai vazut, de cand nu si-au mai vorbit. 140 de ani trecuse.
CITEȘTI
Printesa Katherine
VampireO frumoasa printesa locuia intr-un castel foarte frumos. Tatal printesei era dur. El era respecat in Mystic Falls. Katherine i-a vazut pe Damon si Stefan. Katherine se indragostise se Stefan Salvatore. Aceasta iubire nu era doar iubire. Katherine se...