Hey , lume ! Ne intalnim din nou si v-am pregatit un capitol scos din toba . Vede-ti ca arde ! Mda....cam asa urez eo , spor la citit ;)
.....Cand se indeparteaza .....
"Asa-i dragostea" - Nici o data cum vrei tu !
*din perspectiva lui Ino*
Parca-mi arde inima . Vrea sa zboare pentru prima data ..... noi eram foarte apropiati , prea mult....dar , ma inveselea lucrul acesta .
La nici , un centimetru stateau buzele noastre . Nici unul dintre noi , nu avea acel "curaj" . Obrajii amandurora erau rosii si se vedea cu "ochiul liber" cate emotii aveam . Ma prinde usor de talie si ma trage mai aproape de corpul lui bine lucrat . Suntem lipiti , dar totusi nu si buzele . Ma ia de maini si..................
Ma las purtata de val si imi amintesc ce a zis G . de nisip : ....el nu te-ar fi refuzat dar , eu da....
Atunci imi revin la realitate si trebuia sa-l testez....nu eram convinsa ca era chiar el . Gaara nu avea curajul ăsta . Ma apropi de buzele lui rozalii si vad....se indeparteaza putin , dupa care eu îi trag o palma peste fata . Cade jos , inca tinand mana la locul unde l-am lovit .
Ino : Unde e ?!
Gaara : Ce te-a apucat ?! Cine sa fie ?!
Ino : Gaara al meu !
Îl vad transformandu-se in nisip ....
G de nisip : Esti desteapta , dar e prea tarziu .
Ino : Unde e , altfel te omor in chinuri !
G de nisip : Sa zicem ca la un prieten .
Ino : Nu tu esti prietenul lui ? L-ai pacalit in tot acest timp ?
G de nisip : Sa zicem . Acum paa !
Ino : Nu...Stai ! Dispare in pamant ... Tehnica lui Zetsu...Asta-i cam ciudat...S-au aliat ! Trebuie sa-i chem pe colegi . Alerg spre locul de unde am venit . Îi vad pe baieti , privindu-ma ciudat si jucandu-se cu Aka .
Shika : Ce e ?!
Ino : Baieti ! Zetsu...ajutor....Gaara ! Trebuie sa mergem acum ! Strig catre ei , dar nici unu' nu se misca .
Ino : Ce ati patit ?! Haide-ti !
Neji : Cine-i ăla Zetsu ?
Ino : Ce ?! Voi chiar nu stiti ?! Hai mai , nu va prostiti !
Toti : Dar chiar nu stim !
Ino : Las-o balta ! Ma duc dupa ajutoare noi .
Alerg spre biroul doamnei Tsunade si vad ca e deschis si intru . Acolo o vad stand pe birou si mancand niste struguri .
Tsunade : Cine castravete amarui de voma ma intrerupe ?
Ino : Sunte-ti bine ?!
Tsunade : Mereu sunt bine - Haloha boy - Striga aceasta dupa niste barbati ANBU .
Ino : Ma speriati . Uite eu vreu ajutoare . Va rog puteti sa-mi dati ?
Tsunade*cantand* : Luna rosie a rasarit , nu ai nicio scapare , lumea asta s-a schimbat si e aleatoare " Aleeeatoooaree !
Ino : Cred ca trebuie sa ma duc...La revedere .
Ce ciudat a fos .....Cand ies afara , vantul rece ma invaluie in mii de senzati . Imi ridic privirea , "luna rosie" hmm ? Daca lumea asta e alta...toti sunt schimbati ? Stau pe ganduri o vreme , dar un fosnet imi distrage atentia .
Gay : Uite , uite te amor ! Pot sa prind o nuca cu limba ! Ma uit scarbita la scena din fata mea .
Kakashi : Hey ! Si eu pot asta !
Ino : Valea d-aici ciudatiilor ! Strig cand vad ce lucruri ciudate fac . Adica ...pe bune Kakashi ?
Kakashi : Pe cine faci tu ciudat ?! Eu sunt Kaka - shi , la datorie !
Ma sterg din zona si zaresc pe cineva , cunoscut mie .
Ino : Gaara ?!
Gaara : Ino !? Esti tu sau cea nebuna ?
Ino : Despre ce vorbesti eu sunt ! Cea care te iubeste , da chiar eu sunt !
Gaara : Ah..ce bine atunci . Pot sa-ti pun o intrebare ? Eu incuvintez din cap si astept intrebarea , care in capul meu suna asa : Vrei sa fi cu mine ?
Gaara : Ce lume e asta ? Toti se prostesc si sunt ciudati .
Ino : Da ! Da vreau sa fiu iubita ta !
Gaara : Hmm...? Dar nu te-am intrebat aia ! Adica .....de ce nu ? Si eu vreu sa fiu iubitul tau !
Muhahaha o sa-l testez , acum .
Ma opropi de el si el de mine , pana cand simt o caldura pe buzele mele . Ma saruta cu o pofta imensa . Wow , Gaara - perversule ce faci ? Te testam , doar ! Ma prinde si mai tare de talie si acum suntem lipiti la propiu unu' de altu . Incer sa scap din bratele lui ....Da , cu siguranta Gaara nu-i pervers ! Ma impiedic de picioarele mele si alunec . Cad pe spate si cum el ma tinea strans de maini , cade si el peste mine . Ma rusinez instant si incep sa strig la el .
Ino : Date jos , perversule ! Tu nu esti Gaara ! Aud pasi fugind catre noi si vad ceva galben , impingandu-l pe ăla .
Gaara : Esti bine ?! Intreaba ingrijorat cel din spatele meu , care acum vine in fata pentru a ma ajuta sa ma ridic in picioare . Ma prinde da maini si ajung in fata lui .
Gaara : M-am speriat asa mult , Ino ! Hai , trebuie sa scapam din lumea asta !
Ino : Nu te cred ! Tu nu esti Gaara !
Gaara : Ba da eu sunt ! Altfel nu te-as fi salvat ! Spune el si imi reamintesc de momentul in care ma salvat din acea scorbura .
Ino : Cine a atacat primul , al doilea si cine ne-a dezlegat ?
Gaara : Primul a fost Neji , care s-a dus direct catre Deidara , Kankuro si Shikamaru l-au luat pe Sasori si Neji ne-a dezlegat .
Ino : Ok . Nu mai stau pe ganduri si il imbratisez strans , spunandu-i la ureche : Mi-a fost dor de tine ! El imi raspunde la imbratisare si ma ia in brate .
CITEȘTI
Ready to fly ~Naruto World~
Novela JuvenilTotul incepe cu mutarea ei , la alta scoala de ninja .... Acolo , va avea o echipa . Care devin cu timpul , cei mai buni prieteni . Dar , va avea parte de dragoste ? Daca da , va trebui sa aleaga ? Cartea este plina cu : drama , suspans , actiune...