JungKook ii sărută buzele blând iubitului său înainte de a pleca.
"Dar nu vreau!!!" Țipă blondinul bătând bosumflat în bordură. JungKook chicotii la reacția micuțului luându-l strâns în brațe.
"E ok, puiule~ Am sa ti scriu in fiecare dimineață, la fiecare masa, fiecare după-amiază, fiecare seară "spuse satenul mangaindu-i capul celui mai in varsta.
Blondinul roșii la auzul spuselor lui JungKook tacand si doar privii in jos fiind încă bosumflat.
Trenul trebuia sa plece,iar Taehyung se pregatii, odată ajuns privind spre fereastră către iubitul său ce i zâmbii dulce luându-si la revedere.
-
-Jjk:"Hei Taehyung, a trecut o zi, deja imi lipsești "
Micuțul se uita la ecranul telefonul de 10 minute văzând că iubitul acestuia nu i raspunse ofta adânc gândindu-se ca poate nu are chef de el , sau este plecat sau o fi pățit ceva. JungKook era tot mai paranoic,dar asta doar fiindcă este îndrăgostit nebunește,iar uneori dragostea te face s-o iei razna.
Jjk:"Măcar ma mai iubești?"
Kth: "JEON FUKING JUNGKOOK, CE E INTREBAREA ASTA???????"
"NORMAL CA TE IUBESC"
"CUM POTI SPUNE UNA CA ASTA????!!!??!"Satenul sarii ca ars când telefonul îi începu să vibreze incontinuu.
Deschizându-l , pe ecran aparand un număr de telefon alaturi de 3 mesaje. Zâmbește larg.Jjk:"Glumeam"
"Esti bine?"
"Ai dormit bine? Ai mâncat? Nu esti rănit,nu? Doamne , doar ca esti Okay si ca nu sunt serpi pe acolo, stii ca nu ti plac sperii mai ales cei cu două picioare!!!"Kth:"......sunt bine,mulțumesc...?
Tu esti okay,Kook?"Jjk:"sunt bine"
"Imi lipsești enorm"[netrimis]
"Vreau sa vii cât mai repede"[netrimis]
"Lui Tan ii e dor de stăpânul său " [netrimis]
"Și mie de taticul meu." [netrimis]
"Taehyung? De ce nu mi primesti mesajele?" [netrimis]Persoana nu este disponibilă momentan, va rugăm încercați mai târziu
"Taehyung?"..
-
-
03:39 Vrg ascultați melodia de la media
Este frânta odată cu inima mea:)
CITEȘTI
VKook | ᴄʜᴀᴛ 3
FanfictionV: Bună frumosule~ K: Cine eşti? ------ K: Nu ştiu cum,dar am ajuns să te iubesc. Continuarea volumului VKook | Chat 2✔