Hoofdstuk 33

378 18 10
                                    

{Alicia POV}

"OMG!!! OMG!!! OMG!!! O MY GOD!!! OOOOOOO MYYYYYYYYY GOOOOOOOOOOD!!!!!" schreeuw ik. "Vindt je hem leuk?" zegt een stem achter me. Ik draai me om en ik zie Jake staan. "JAAAA!!!! DUUUUUH-UUUUUHHH!!!" schreeuw ik nog een keer. "Heb jij dit gedaan?" vraag ik. "Eehm... Ja...." zegt Jake verlegen. "Omg! Hoe heb je dit kunnen betalen!" zeg ik. "Jouw ouders en mijn ouders hebben ook wat betaald." zegt hij. "Maar hoe komt het dat jij zoveel geld hebt?" vraag ik. "Nou... Ehhmmm..." zegt hij met een rode hoofd.

"Ik spaarde geld sinds ik verliefd op je werd, omdat ik wist dat je dit wilde..." zegt hij nog steeds met een rood hoofd. "Echt waar? Dat is echt schattig! Dat je dit voor mij hebt gedaan! Maar moet je spaargeld dan niet op zijn?" "Jawel... Maar dat is het waard." zegt hij met een glimlach. "DANKJE DANKJE DANKJE DANKJE DANKJE!!!! OMG!!!! IK KAN JE NIET GENOEG BEDANKEN!!!! ECHT OMGGGGGGGG!!!!" zeg ik schreeuwend. "Het heeft niet veel moeite gekost hoor! " zegt hij (niet sarcastisch). "Je maakt een grapje zeker!" zeg ik. "Haha! Misschien...." zegt Jake.

Ik spring op hem en ik zet mijn benen om zijn lichaam. Hij tilt me op. "Echt bedankt!" fluister ik in zijn oor. Hij lacht een beetje. Ik wou hem een kus geven op zijn wang. Maar op hetzelfde moment draait hij zijn hoofd om. Waardoor mijn lippen op de zijne zitten. Het begint zacht, maar uiteindelijk duwt hij me tegen de muur aan (terwijl hij me nog steeds op tilt) en gaat een beetje ruwer worden. Ik laat me door hem meeslepen. Hij tilt me de deur uit (nog steeds zoenend). Maar als we buitenkomen....

"Gefeliciteerd!!!" zegt iedereen in de kamer. Ik schrok me rot en ik val op de grond. "Sorry..." zegt Jake fluisterend nadat hij me heeft geholpen om op te staan. "Het is niet jouw schuld..." zeg ik ook fluisterend. De rest van de dag bleef ik uit Jake's buurt. Het was echt schamend dat iedereen zag dat ik met Jake eehmm... Je weet wel... Ik heb nog gevoelens voor hem. En ik kan het niet verbergen. Het is: Ik date weer met hem en laat mijn hart weer breken, of: Ik blijf de rest van mijn leven uit zijn buurt en praat ook niet meer met hem. Maar dat betekend ook dat ik Sasha ook niet meer kan zien. Ik weet het echt niet meer!

Het is al avond en Jake, Sasha en ik hebben afgesproken dat we een film zouden gaan kijken. Ik heb echt geen idee hoe die film heet. Ik loop naar beneden en ik kijk naar de bank. Alleen nog maar plek in het midden, dat is wel fijn, maar dan zit ik naast Jake... "Hey slomerd! Kom nou zitten!"zegt Sasha. "Ja! Ik kom al!" zeg ik en ik besluit toch maar in het midden te zitten.

"Hey! Ik heb een idee voor een lied!" zeg ik. "Wat dan?" vraagt Jake. "Dat verklap ik nog niet..." zeg ik. Jake kijkt me nieuwsgierig aan. "Dan kan je gelijk je nieuwe STUDIO gebruiken!" schreeuwt Sasha. Inderdaad! Je hebt het gelezen! Hij heeft een studio ingericht! Ze kennen elkaar al heeeeeeel laaaaaaaaang! Dus hij is al heeeeeeeeel laaaaaaaaang verliefd op haar! En hij is ook rijk! Dus het valt wel mee dat hij dat kan betalen! "Ja! OMG! Het wordt superleuk!" gil ik.

"Sshhhtt! Het begint!" gilt Sasha. "OMG! HEB JE THE HUNGER GAMES GEKOZEN!!! OMGGGG!!! DAT IS GEWELDIG!!!" gil ik. "Jup! Maar nu ssshhhhhttt!" zegt ze. De film begint! Wie vind die film niet leuk! Ik kan niet wachten tot de Mockingjay uitkomt! O MIJN GODDOOO!!! Ik begin helemaal te flippen als ik zie dat die film begint.

"Ik moet echt nodig naar de wc-ey-ey!!!" gilt ze en ze rent een beetje raar naar de wc. "Aaah!!!" gil ik als ik iets engs zie en ik knijp in Jake's arm. Ik kruip dichter tegen hem aan. Ik laat mijn hoofd rusten op Jake's schouder. "Eeehmm eh... Alicia? Ik eehh... Wil je iets vragen..." vraagt Jake na een paar minuten. "Wat is er?" vraag ik en ik kijk naar hem. "Eehmm... Ik wil weten hoe het tussen ons zit? Of we nog bij elkaar zijn? Ik weet dat ik stomme en domme fouten heb gemaakt! Maar ik zal het nooit meer doen! Ik wil je terug! Ik kan alleen maar denken aan jou! Jij bent het enige wat me aan het lachen maakt! Ik... Ik hou van jou! Ik hoop dat jij hetzelfde voelt voor mij.... Geef me asjeblieft een tweede kans...."

Oeehh lala! Sorry dat het zo lang duurde! Maar hij is wel af! Ennnnn... Komen Jake en Alicia weer bij elkaar denken jullie? De vraag van de dag gaat er ook over: Gaat Alicia Jake een tweede kans geven? Of heeft ze te veel liefde gehad en kan ze er niet meer tegen?

Vote/Commnet/Follow?

Ciaooxxx <3

The Secret Shadow Man ✔ (AAN HET VERBETEREN)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu