Herkese merhaba. Ben Mi Hi. 17 yaşındayım. Yetimhanede büyüdüm. Ailem ben küçükken intihar ederek kendilerini öldürdüler. Açıkçası bunu neden yaptıklarını anlamış değilim.. Güzel bir yaşantımız vardı. Babam SKY HOLDING'in sahibiydi lakin bir süre sonra şirketi iflas etti. Annem ise ev hanımıydı. Ailemin tek çocuğuyum. Arkadaşım yok denecek kadar az. Sadece bir Taehyung. Onu canımı verecek kadar çok seviyorum. Nasıl tanıştığımızı soracak olursanız eğer yetimhanede karşılaştık. Ben müdür beyin odasında işlemlerimi yaparken o bahçede oyun oynuyordu. Pencereden onu izlerken Taehyung'un bana gülmesiyle başladı her şey. Yaklaşık 7 senedir birlikteyiz. Nerden bilebilirdik ki bundan sonra ayrı kalacağımızı.. Bugün okulumuza yeni bir fizik öğretmen gelecekti. Açıkçası sınıftaki diğer kızlar gelen kişinin çok yakışıklı olduğunu söylemişlerdi. Heyecanlı mıydım?.. Sanırım hayır. Genel olarak derslerim iyiydi ve başarılı bir öğrenciydim. Anneme verdiğim sözü tutup öğretmen olacaktım. Bunun içinde gerçekten çok çalışıyordum hatta bazen çok çalıştığım için burnum kanıyordu.. Lanet. Kandan nefret ediyorum.
Her zaman ki gibi sabah erken saatte kalktım ve okul formamı giydim. Saçlarım düz olduğu için sadece taradım. Dudak nemlendiricimden sürdüm ve parfümümü sıktım. Üstüme montumu ve ayağıma ayakkabılarımı giyip çantamı aldım. Kaldığım yetimhanenin odasından çıktım ve asansöre yürümeye başladım. O sırada asansörün önünde Taehyung'u görünce gülümsedim. Boyadığı sarı saçları ile karşımda bir bebek gibi gözüküyordu. Yanına gittim ve omzumla omzuna hafifçe dokundum. Gülümseyerek konuşmaya başladım.Mi Hi : Günaydın yakışıklı.
Omzuna dokunduğumda gülümseyerek bana döndü ve o güzel kare gülüşünü bana bahşetti.
Taehyung: Günaydın güzellik.
Mi Hi: Nasılsın? Bugün yeni fizik hocası gelecekmiş. Merak ediyor musun?
Taehyung: iyiyim. Hmm fizik hocası.. gelsin bakalım. Benden yakışıklı olmayacağı kesin.Aish.. Tae ve şu egosu. Gülerek omzuna vurdum ve asansör geldiği için bindim. Taehyung'da binince aşağı kata indik. Aradan geçen yarım saatin ardından okula gelmiştik. Ben 6. sıra ve pencere tarafında oturuyordum. Taehyung'da hemen benim arkamda oturuyordu. Sırama geçtim ve fizik kitabımı çıkarıp kaldığım sorudan devam ederek çözmeye başladım. O sırada sınıfımızın geyik yapan öğrencisi Kai içeriye hızlıca dalarak konuşmaya başladı.
Kai: FİZİK HOCASI İNSAN DEĞİL YÜRÜYEN BİR METEOR!!!!!
Dediği şeye gülerek karşılık verdim ve tekrardan test kitabına yöneldim. Kızlar Kai ile konuşup öğretmen hakkında bilgi almaya çalıştılar. Kulak misafiri olduğum için ben de birkaç bilgi öğrenmiştim. İsmi Jeon Jungkook'muş. Havalı. 24 yaşındaymış. Sevgilisi yokmuş. Bir insan neden öğretmeninin sevgilisini sorar ki? Kendi kafamda bu düşüncelerle uğraşırken duyduğum ayak sesleri dikkatimin dağılmasına sebep olmuştu. Başımı kapıya doğru çevirdiğimde gözlerimin büyümesine, kalp atışlarımın hızlanmasına engel olamamıştım.. Sınıf pür dikkat Jungkook hocaya bakıyordu. Kızlar ağzının içine düşecekti resmen. Sinir olmuştum. "Bakmayın o benim!" diye haykırmak istiyordum. Hey! Bir dakika. Neden böyle düşünüyorum.. aish! Kendine gel Mi Hi. Kürsüye gelip kitaplarını bıraktı ve sınıfa bakmaya başladı. Ben de toparlandım ve testimi çözmeye devam ettim. Kendini tanıtmaya başladı. Onunla göz teması kurmak istemediğim için test çözmeye devam ettim ama bir kulağım ondaydı.
Jungkook: Herkese merhaba. Ben Jeon Jungkook. Yeni fizik öğretmeninizim. Hayatımda hataya yer olmadığı gibi dersimde de hataya yer vermem. Özel sorular haricinde sormak istediğiniz bir şey yoksa kendinizi tanıtabilirsiniz.
Voah! Sesi.. sesi neden bu kadar etkileyici. Dedikleri kadar varmışsın be adam hatta daha fazlasısın. Sırayla herkes kendini tanıtmaya başladı. Bana geldiğinde ise test çözmeye devam ediyordum. Başımı kaldırdım ve etrafa baktım. Ben de olduğunu anladığımda kendimi tanıtmaya başladım.
Mi Hi: Ben Lee Mi Hi. 17 yaşındayım. Sıralamam 1. Tanıştığıma memnun oldum öğretmenim.
Konuşurken gözlerimin içine bakmasıyla kalbimin atışı iyice hızlanmıştı. Yerime oturdum ve başımı eğerek test çözmeye devam ettim. Herkesle tanışmayı bitirdikten sonra nasıl ders işlediğini ve hangi yolları izleyeceğimizden bahsetti. Zil çaldığında o aşık olduğum sesini tekrar duydum lakin bunu söylemesini beklemiyordum..
Jungkook: "Çıkabilirsiniz. Lee Mi Hi odama gel."
Belki de sana karşı bunları hissetmeseydim her şey daha güzel olabilirdi.. belki o zaman mutlu olabilirdik sevgili öğretmenim...
―――――――――――――――――――――――――――HELLOOOO! ✨✨Yeni bir kurgu ile karşınızdayım. Umarım çokça beğenir ve beni desteklersiniz. Satır içi yorum istiyorum. Bakalım diğer bölümlerde bizi neler bekliyor. Hepinizi çok seviyorum ve öpüyorum. Muuuuah💓💓💓💘💘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OUR STORY || JEON JUNGKOOK
RomanceSen hayatıma girdiğinden beri ben çok değiştim.. beni değiştirdin.. beni sevebileceğini sanmıştım, senin için diğer kızlardan farklı olurum sanmıştım.. Ama sen beni oyuncak yerine koyup duygularımla oynadın.. Beni öldürdün Jeon Jungkook.. Sen bir ka...