inceputul

43 4 0
                                    

  Eu sunt Mia.Am 17 ani si sunt o adolescenta foarte petrecareata si pot spune ca am fost la toate petrecerile din orasul meu.Eu m-am nascut in Roamnia dar locuiesc in New York.Despre parinti mei nu prea am ce sa zic nicioadata nu au fost alaturi de mine si mereu m-au lasat la greu . Acum locuiesc singura fara grij ...dar exista o persoana pe care o iubesc enorm de mult si mereu a fost alaturi de mine . Acea persoana nu e un baiat   e Jennifer. Cea mai buna prietena din clasa 1  ne-am cunoscut si suntem bune prietena ea este la fel ca mine fara parintii si fara prietenii ..ne avem una pe alta si zic eu  ca ne descurcam foarte bine amandoua.Pot spune ca eu nu am avut pana acum o relatie serioasa . M-am culcat cu toti  baietii din cartier si nu imi pare rau .Insa de Jennifer nu pot spune la fel ...ea a avut si are o relatie cu un baiat cred ca din clasa a -8-a  se inteleg foarte bine si se iubesc mult.

      Astazi am decis sa merg cu Jennifer sa cumparam haine si sa mergem la un film. Ajunse acolo am intrat la un film si mai mult de 2 ore nu a durat. Am iesit si am mers in cautare de haine ( de parca nu aveam toate hainele care erau in magazin).Jenniefer a gasit doua bluze si o pereche de blugi , eu am gasit o camasa si 5 bluze . Mergem acasa si Jennifer il gaseste pe Dylan (iubitul ei) dormind pe barul din bucatarie. Amandoua am inceput sa radem si am zis sa ii facem o gluma .Ice Bucket Callange , am pus apa gheata si POC in capul lui . S-a trezit si a tipat ,tipat de genu 'This is Spartaaa!'.

     - Ce dracu? de ce a-ti facut asta ? intreaba el nervos.

     - Este amuzant ! si imi place sa te vad nervos . spune Jennifer pe un toc jucaus si usor pervers.

       -Sa vezi ce iti fac diseara Jenni. sa vedem cine rade la urma.spune el cu un amuzament in glas.

      Si pentru tine Mia am un prieten care ar fi foarte fericit sa te cunoasca. zice si rade .

      -Nu multumesc Dylan ! zic eu.

     Esti asa un nesimtit chicotesc eu fara sa ma auda.

      Si uite ca trece si ziua asta si ma  duc sa ma culc , imi pun un film pe televizorul din dormitorul meu sperand sa adorm.
       

    Heii ! :* sper sa va placa inceputul stiu ca e putin cam scurt si cam plictisitor dar nu prea am avut inspiratie  si imi cer scuze dar promit ca nextul va fi mai interesant . Va puup :* 

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Nov 08, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

iubire/uraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum