"Şahmeran kadar güzel, bir melek kadar özel olabilmeyi nasıl başarıyorsun Feray?"
1 Hafta Sonra...
Ayaklanmıştın.
Atlatmıştın herşeyi.
Bileğin hala alçıdaydı.
Şuan Jungkook'un kucağında koltukta ve karanlıkta film izliyorsunuz. Ama ikinizinde film ile alakanız yok. Jungkook saçlarını okşuyor. Senin yanağın onun göğsünde. Elin, elinin üstünde.
"Sevgilim?"dedin öylesine.
"Efendim meleğim?" Ah sesi... İlahi bir güzellikte sesi vardı. Büyüleyiciydi.
"Sevgilim?"dedin tekrar keyif alarak.
"Efendim meleğim?"dedi tekrar. Çok hoşuna gitmişti.
"Kookie'm?"dedin.
"Efendim Feray'ım?"dedi. İçin kıpır kıpır olmuştu bile.
"Beni seviyor musun?"dedin sırf o cevabı duymak için.
"Seviyorum."dedi.
"Nasıl seviyorsun?"dedin.
"Kördüğüm gibi."dedi.
Kafanı kaldırdın ve suratına baktın. Gülümsüyordu. Baktığını görünce gözlerini kaçırdı ve dişlerini göstererek güldü.
"Bak sen?"dedin.
Sonra düz döndün ve bacaklarını Jungkook'un beline dolayarak oturdun. Anında elleri beline dolandı. Hızla alnını alnına yasladın.
"Kördüğüm ha? Peki o kördüğümün durumu nasıl?"dedin.
"İlk günkü gibi."dediğinde dişlerini göstererek güldün. Jungkook senin gülüşünü hayranlıkla izledi.
"Sen söyle bakalım. Beni seviyor musun?"dedi.
"Seviyorum."
"Nasıl seviyorsun?"dedi.
"Ayın yıldızlarla uyumu, güneşin bulutlara hükmedişi, çimenin toprak olmadan yaşayamayacağı, balığın deniz olmadan yaşayamayacağı, arıların çiçek özü alıp yaptığı en tatlı bal gibi, gözlerini kapattığında sana iyi gelen en güzel şeyi düşünmek gibi seviyorum seni."dediğinde Jungkook kocaman gözlerle bakıyordu.
"Böyle sevilmek... Çok güzel."dedi etkilendiğini belli eden bir sesle.
"Şuan o duygunun durumu nasıl?"dedi.
"Bir bebeğin anne karnından çıkıp annesini gördüğü an nasıl sevip bağlanıyorsa öyle bir durumda."dedin.
"Hımm."dedi. Bunu derken gözleri dudaklarındaydı. Işıklar kapalıydı ve sadece televizyonun ışığı geliyordu üzerinize. Jungkook sana biraz yaklaştı ve aranızdaki anlamsız mesafeyi kapattı. Alnını tekrar alnına yasladı. "Şahmeran kadar güzel, bir melek kadar özel olabilmeyi nasıl başarıyorsun Feray?"dedi. Nefesi dudaklarına çarpmıştı. Sıcaktı.
"Justin Bieber'dan daha yakışıklı, bir şekerden daha tatlı olmayı nasıl başarıyorsun Kookie?"dedin sende.
"Bilmem."dedi kelimeleri biraz uzatarak.
"Seni çok özledim. Nerdeyse iki hafta, üç gün, sekiz saat, elli altı dakika, yirmi beş saniyedir öpüşmüyoruz."dediğinde gözlerini büyüterek baktın.
"Oha Jungkook. Üşenmeden saydın mı?"dedin.
"Üşenmek denmez buna. Bunun adı özlemek. Bunun adı beklemek."dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐉𝐔𝐍𝐆𝐊𝐎𝐎𝐊 İ𝐋𝐄 𝐇𝐀𝐘𝐀𝐋 𝐄𝐓 𝟐
Fanfiction❕ Bu kitap, @katusu profilinde yer alan, Jungkook İle Hayal Et 1 adlı kitabın devamıdır. Jungkook İle Hayal Et 2'den sonra, Jungkook İle Hayal Et 3'de mevcuttur.)❕ Bir rüzgar esti, artık boş kalan sokakların arasında. Göz yaşlarının yağmur olduğu bu...