6. DÍL

1.6K 128 5
                                    

Když před nás barman postavil v pořadí už čtvrtý panák, pochybovačně jsem se podívala na Ashtona.

„Neboj, tohle je poslední. Zatím,“ uchechtne se.

„Fajn,“ protočím očima.

„A tímto připíjím na dnešní noc. Ať si ji každý užijeme tak jak chceme. V mém případě najít nějakou kočku a dál už to asi znáš,“ zasměje se.

„Bože, tvé choutky zrovna teď fakt nepotřebuju slyšet,“ řeknu mu a vypiju panáka. Ashton sesedne z barové stoličky a trochu nemotorně se postaví. Musím se jeho postoji zasmát.

„Jde se tancovat. A jelikož tady nikoho neznám, jdeš semnou,“ natáhne ke mně ruku.

„Zapomeň. Nejdu tancovat,“ oznámím mu a loknu si čisté vody, kterou mi už předtím podal barman.

„No ták! Bude to sranda!“ přemlouvá mě.

„Tak fajn, ale jenom na chvilku,“ uchechtnu se a slezu opatrně z barové židličky. Jakmile se dostaneme na parket, začneme spolu tancovat. Nejprve děláme různé srandičky. A díky alkoholu se smějeme každé pitomosti. Potom si mě ale Ashton přitáhne k sobě a dá mi ruce kolem pasu. Automaticky si položím ruce na jeho ramena. Hýbeme se do rytmu hudby.

„Já tě varuju,“ pohrozím mu ukazováčkem.

„Klídek, nic na tebe zkoušet nebudu,“ uchechtne se a já se trochu uvolním. Pohledem začnu hledat v davu Chloe. V tom mi ale pohled uteče ke gauči. Harry tam sedí ale už bez dívky. Zamračeně mě pozoruje. Zmateně se na něj podívám. Začne hrát pomalá hudba. Dám ruce Ashtonovi kolem krku. Zamračím se na Harryho zpátky.

„Kam koukáš?“ zeptá se Ashton. Musí být přímo u mého ucha, jinak bych ho přes hlasitou hudbu neslyšela.

„Nikam,“ řeknu rychle a odtrhnu svůj pohled od Harryho. Když pomalá písnička skončí a začne hrát opět něco rychlého a rytmického odtrhnu se od Ashtona.

„Nedáme si ještě panáka?“ zeptám se ho.

„A potom kdo tady koho opíjí,“ zasměje se, ale společně se přesuneme k baru, kde si dáme ještě jednoho panáka tequilly.

„Musím najít Chloe. Říkala, že se o ni musím postarat, jestli se opije,“ řeknu a ukážu směrem k plnému parketu. Ashton se zasměje.

„To ty budeš potřebovat někoho, kdo se o tebe postará,“ řekne se smíchem. Já se k němu musím přidat.

„Náhodou jsem úplně v pohodě,“ řeknu, a když vykročím od baru, narazím do první osoby, která mi zkříží cestu. Omluvím se a otočím se na Ashtona.

„Jasně, úplně v pohodě,“ směje se mi dál.

„Ty vole! Nesměj se mi! Počkej tady. Já se pokusím ji najít,“ uchechtnu se a začnu se prodírat davem. Když ji nenajdu v obýváku, vydám se do kuchyně a následně ven na zahradu. Tam ji uvidím, jak se opírá o zeď a u ní stojí nějaký kluk. Jdu k nim.

„Nazdár Chloe, všechno v pohodě,“ zeptám se ji a kluka ignoruju.

„Nevidíš, že jaksi nemáme na pokec čas?“ zeptá se mě kluk a já se na něj otočím.

„Tak hele ty ocasi, tebe se nikdo na nic neptal. Takže laskavě drž klapačku,“ řeknu mu a otočím se zpátky na Chloe a čekám na její odpověď. Když se kluk nedívá tak její rty naznačí jednoduché a prosté slovíčko „pomoc“. Vezmu ji za ruku a dostanu ji od toho kluka.

„Co si sakra myslíš, že děláš?“ zeptá se kluk.

„To co vidíš, ty tupče. Hledej si holky, které s tebou něco chtějí mít. Jestli se teda vůbec nějaká najde,“ odseknu a slyším, jak se za mnou Chloe zachichotá. Je opilá. Ale to budeme dvě.

„Ty čůzo, buď laskavě zticha, nebo to pro tebe nedopadne dobře,“ pohrozí mi a přiblíží se ke mně.

„Copak? To bys zmlátil holku? A ještě k tomu tady přede všema?“ zeptám se ho se zdviženým obočím. On se jen nasupeně otočí a odejde.

„Díky, že ses tu ukázala. Nevěděla jsem jak se ho zbavit. Bože, nechápu, jak jsem se mohla s takovým polenem líbat,“ zasměje se Chloe.

„Jsem prostě úžasná,“ řeknu a zazubím se.

„A taky jsi opilá, co?“ zasměje se, když uvidí, jak se snažím jít rovně.

„Sklapni,“ řeknu se smíchem.

„Myslím, že dneska budeš někoho potřebovat ty, aby se o tebe postaral,“ řekne, když dorazíme do kuchyně.

„Ty máš co mluvit,“ zamručím. V tom mi podá jednoho panáka nejspíš vodky.

„Ještě jsme si spolu ještě ani nepřipily. Takže připíjím na naše přátelství a aby ani jedna z nás zítra neměla velkou opici,“ uchechtne se. Přiťukneme si a vypijeme obsah půlek.

„Jdeme tancovat,“ vykřikne Chloe nadšeně a odtáhne mě do obýváku. Zbytek večera mám tak nějak rozmazaný.

--------------------------------------------------

Probudím se. První co ucítím, je ostrá bolest hlavy. Dost nahlas zamručím a přetočím se na záda. Jednu ruku si položím na čelo. Začnu pomalu otevírat oči. V pokoji je díky zataženým žaluziím přítmí. Dívám se do stropu. V tom mi ale něco dojde. Takhle můj strop nevypadá. Rychle se podívám na pravou a na levou stranu. Vím stoprocentně, že nejsem ve svém pokoji. Jsem tady sama a šaty mám pořád na sobě, takže nejspíš k ničemu nedošlo.

Pomalu abych si nezpůsobila ještě větší bolest hlavy, se posadím. Zatočí se mi hlava. Tiše zaúpím. Otřu si řasenku zpod očí, která se tam nejspíš za tu pernou noc rozmazala. 

„Dobré ráno,“ slyším z druhé strany pokoje. Leknutím nadskočím a podívám se tím směrem. Na pohovce sedí Harry. Zmateně se na něj kouknu.

„Co tady sakra děláš?“ zeptám se podrážděně.

„Na nočním stolku máš tabletku a vodu. Zapij ji. Mělo by ti potom být lépe,“ ignoruje mou otázku.

„Můžeš laskavě odpovědět na mou otázku?“ odseknu, ale s radosti sním prášek.

„Můžeš být ráda, že jsem ti pomohl. Teď jsi mohla být kdekoliv jinde. Třeba i v něčí posteli. A ne pro to aby ses vyspala do růžova,“ řekne a vstane ze sedačky.

„To ti mám jako poděkovat?“ zeptám se a zvednu obočí.

„Ne, od tebe něco takového ani nečekám,“ ironicky se usměje.

„Nápodobně,“ řeknu a usměju se na něj stejně ironicky jako on na mě. On protočí očima a sedne si na konec postele.

„Ale jestli se chceš cítit trapně, můžu ti říct, co všechno se včera stalo. Je to celkem sranda. Já jsem se teda bavil,“ uchechtne se. Zamručím a plácnu se do čela.

„Jak hrozné to je?“ zeptám se.

„Není to tak hrozné. Spíš je to vtipné,“ pokrčí rameny.

„Fajn, vybal to na mě,“ řeknu a zakryju si obličej.

Poznámka autorky:

Omlouvám se, že je díl trošku kratší než obvykle. Ale potřebovala jsem to takhle ukončit. Další díl bude z pohledu Harryho a bude to flashback :)

Taky jsem se rozhodla, že vždycky jeden díl někomu věnuju. A budu vybírat z těch co budou komentovat :) A taky děkuju za vaše votes a komentáře! Jste boží!! :)

Hockey Girl || Harry Styles (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat