İstanbul' a Dönüş

457 14 1
                                    

    Aylin nin Ağzından;

  Almanya dan dün döndüm.Annemi büyük abi kaçırmıştı. Ama bunu sadece sevgi abla ve mehmet abi biliyordu.

Sabah uyandım hemen dolabımı açtım.Kot şort ve askılı bir bluz giydim. Saçımıda at kuyruğu yapıp odadan çıktım aşağıdan sesler geliyordu.Merdivenlerden indim.Herkes uyanmış kahvaltı ediyordu.

A:Herkese günaydın.

Gürcan&zeynep: Günaydın aylin abla diyerek boynuma atladılar.

S:Günaydın kızım.

Mehmet:Hadi otursana.

A:Ben meltemlerle dışarda kahvaltı edicem.

S:Tamam kızım görüşüz.

A:Tamam ben çıktım.

        ...........30 dk sonra ............

......Kafe de buluştuk. Yanlarında savaş ve levent de vardı. Ve tanimadiğım fakat çok tatlı bir çocukta vardı.

Elini uzatarak " Ben Tilki yani Kıvanç ama bana Tilki diyebilirsin". Sıcacık bir gülümsemesi vardı. Bende gülümseyerek "Bende Aylin memnun oldum" dedim.Sonrada kahvaltı yapmaya başladık.tilkiyle karşı karşıya oturuyoduk. Tilki sürekli bana bakıyordu. Bir ara göz göze geldik. Çok utandım ve yemeye döndüm. Sessizliği meltem bozdu. Aylin uzun zamandır görüşemiyoruz M:Sevgilin var mı?

A:Ben evlendim?

Savaş&duru&meltem&levent:Neeee!

Tilki iç ses;

Tabi oğlum bu kadar güzel kız sahipsiz değildir.

Tilki nin yüzü bembeyaz olmuştur.

T:t-tebrik ederim.

Aylin nin ağzından;

Kahkaha atarak gülüyordum.yuzleri cok komik gorunuyordu.

D: aylin neden gülüyorsun?

A: Yüzünüz çok komikti.

L: Aylin ne ara evlendin?

S:Eşin nerde?

D:Yakişıkli mi

A: Sadece şakaydı sevgilimde yok.

Tilki iç ses;

Oğlum tilki sana bir şans hadi göreyim seni.

Aylin iç ses;

Tilki evlendim deyince uzuldu acaba onun sevgilisi var mı?

A:Eeee tilki senin sevgilin var mı?

T:yok yani  yeni ayrıldım.

Aylin iç ses;

Oh bee sevgilisi yokmuş.

Aylinin ağzından;

Saate baktim saat 1 olmuştu.

Arkadaşlar benim gitmem gerek bir gun tekrar boyle bulusuruz.Hepsiyle teker teker sarıldık sıra tilkiye geldiğinde sarıldık kalbi çok hızlı atıyordu gerçekten. Sonra ayrildim giderken bir anda yere yığıldım. Hatırladığım en son sey bi adamın başıma dayadığı silahtı...

   Yorum ve votelerinizi

bekliyorum.

Imkansız Aşk & AytilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin