Chanyeol akşama doğru Sehun'un evine gittiğinde müzik sesi dışarı taşıyordu.
Sehun onu kapıda karşıladı ve hemen eline bir kokteyl tutuşturdu. "Eğlenmene bak Yeol."
"Kyungsoo geldi mi?"
"Henüz değil."
Chanyeol kalabalığın içinde tanıdık bir yüz arıyordu ama imkansızdı.O kadar kalabalıktı ki kendini bile bulamayabilirdi.
Sonunda ileride içki alan tanıdık bir silüet gördü. İçindeki heyecanı bastırmaya bile çalışmadan oraya koştu ve omzuna dokundu. "Baekhyun! Seni ne kadar-"
Dokunduğu kişi ona döndüğünde kaşlarını çattı. Saçlar ve yüz Baekhyun'un yüzüydü ama dudağımdaki piercing kim olduğunu anlamasına yetmişti. "Baekbeom?"
"Hey, Yeol." Baekbeom ayakta durmakta zorlanıyordu. Ona uzanıp kolunu tuttu. "Beni özledin mi?"
"Baekhyun'un geleceğini sanıyordum?"
Baekbeom çatık kaşlarla ona baktı. "Neden o eziği merak edip duruyorsun?"
Chanyeol o sırada sevdiği kişinin Baekhyun olduğunu bağırmak istese de bunu yapmadı. Ses kaydında Baekbeom'un ondan ne kadar hoşlandığını dinledikten sonra bunu ona yapamazdı.
*************
Yaklaşık bir saattir Baekbeom'la içki içiyorlardı. Baekbeom kafasını müziğin ritmiyle sallarken bir taraftan da ağırlığını Chanyeol'a veriyordu. "Kusmak üzere olabilirim, Yeol."
"Çok içmedin ki?"
"Pek iyi bir içici olmadığımı söylemedim mi?"
Chanyeol gözlerini devirdi. "Bana hiçbir şey söylemedin, Baekbeom."
"Ah..." Baekbeom kolunu Chanyeol'un boynuna sardı ve gülümsedi. "Gizemli olmam sana seksi gelmiyor mu?"
"Aslına bakarsan h-"
Baekbeom birden dudaklarını Chanyeol'un dudağına bastırdı. Chanyeol'u sertçe duvara itti ve öpmeye devam etti.
Chanyeol ne kadar süredir kendinden geçmiş bir şekilde onu öptüğünü bilmiyordu ama en son gözlerini açtığında bir odaya girmiş, kapıyı da arkalarından kilitlemişlerdi.
"Kimin odası bu?" Chanyeol nefes nefese konuştuğunda Baekbeom gülümsedi.
"Sehun'un. Dert etme."
"Ama-" Baekbeom onu öperek tekrar susturdu ve ellerini Chanyeol'un tişörtüne atıp bir çırpıda çıkardı.
Chanyeol hem tişört hem pantolonundan kurulduktan sonra Baekbeom onu yatağa iterek üzerine çıktı.
"Sen üzerini çıkarmayacak mısın?"Chanyeol şaşkın bir şekilde Baekbeom'un kazağına baktı. Baekbeom gergin bir şekilde başını salladı ve kazağını biraz daha çekiştirdi. "Hayır."
Kendini Chanyeol'a sürtmeye başladığında Chanyeol bir süre duraksadı. "Baekbeom... Ben-"
"Sen ne?" Baekbeom dilini Chanyeol'un kaslarında gezdirirken gözlerini onunkilere dikti. "Beni istemiyor musun?"
Chanyeol çok hızlı bir şekilde bu soruyu düşündü. Aslında istiyordu ama bunun nedeni Baekbeom'un ona çekici gelmesi değildi, Baekhyun'a benzemesiydi.
"Baekbeom... Eğer seni öperken başka birini düşündüğümü öğrenirsen ne yapardın?"
"Daha çok zevk almanı sağlayacaksa devam et." Baekbeom onun göğsüne öpücükler kondurarak aşağı inmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Chanyeol's Duties || ChanBaek
FanfictionChanyeol gizli numaradan aldığı tüm görevleri yapmak zorundaydı. Bir taraftan da okulun eziği Baekhyun ve ikizi Baekbeom arasında nasıl olduğunu anlamadığı bir fırtınaya tutulmuştu.