Masada arkadaşlarıyla otururken anlık kahkaha atmasıyla bakışlarımı gülüşüne çevirdim. O porselen dişlerini kırmayı o kadar çok istemişim ki. Tam başka yere gözlerini çevirdiğinde etrafta gözlerini dolaştırdı ve gözleri beni buldu. Eş zamanlı olarak nefret eder bir şekilde baktım yüzüne. İkimiz içinde zaman durmuş gibiydi. Bana o kadar güzel bakıyordu ki... Ancak o sadece benim için büyük bir hayal kırıklığından ibaretti.Gideceğimi anladığı sırada benden önce davranarak yürüyerek yanıma geldi ve kolumdan tuttu. Geçmişteki gibi arkadaşları da değişmemişti. "Ne yapıyorsun?" diyerek kolumu çekmeye çalıştım ama kaçmamam için o kadar sıkı tutuyordu ki. Zorla beni çekiştirerek oturduğu masaya itti ve kendisi de yanıma oturdu. Sırf etraftaki kimseye rezil olmamak için ses çıkarmamıştım yoksa onu mahvedeceğimi çok iyi biliyordu.
Karşımda oturan yavşak itici bir sesle "Ooo Selim, nereden buldun bu kızı yoksa sevgilin mi? Tanıştırsana bizi." diyerek elimi tutmaya çalıştı ancak fırsat vermedim. "Bir daha bana dokunmaya kalkışırsan seni." dediğimde lafımı keserek "Ne yaparsın?" diyerek kaşlarını kaldırdı ve alay dolu bir sesle konuştu.
Derin bir nefes aldım ve küfür etmemeye çalıştım. "Elin kolun düzgün dursun, Bulut. Zühre benim arkadaşım ve ona hepiniz iyi davranacaksınız yoksa hepinize iyi bir dayak atarım ve hiçbirinizin yüzüne bir daha bakmam." dediğinde Bulut anlamaya çalışıyormuş gibi başını salladı.
"Zühre mi?" Hafızasında ismimi sorgulayıp durdu ve hatırlamaya çalıştı. İşaret parmağını alnına koyarak düşünmeye başladı. Aklına bir şey gelmiş gibi durdu ve "Nasıl ya? Bir dakika, bir dakika. Bu bizim sümüklü ezik Zühre değil mi?" Histerik bir kahkaha attım. "Laflarına dikkat et. Seni benzetmemi istemiyorsan adam akıllı konuş." dedim.
Mert'te Bulut'a arka çıkarak "Bu kızı neden buraya getirdin Selim?" deyip beni baştan aşağı süzdü. "Eski ezik zavallı kız gitmiş, yerine Victorias Secret mankeni gelmiş gibi." Gözlerimi devirdim.
Mert ve Bulut'u masadan kalkıp pataklayacağım sırada kafeden içeri giren kişiyle bakışlarım buz oldu.
*
Bulut ve Mert'e sinir olanlar?
Sizce gelen kişi kim?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
takıntılı [texting]
Короткий рассказ[tamamlandı] * [CRİNGE bir hikâyedir, lütfen okumayın] * "Kalbi sökülen bir insanın kalbinin tekrar atması için uğraşamazsın, demiştin. Peki, kabuk bağlamış yaraları kanattığında onları nasıl iyileştireceksin?" *Kapak tasarımı: sadecemeftun