1.Bölüm

790 21 7
                                    

Kendi kurgumuzla yazdığımız ilk kitap diyebiliriz ^^

İyi okumalarr :* *-*

-Müziğin sesini biraz daha açar mısın? dedi Elif.Radyoda en sevdiği grup 5SOS'un şarkısı çalıyordu.

-Ne zaman gelmiş oluruz?

-Arabaya bindiğimizden beri tek sorduğun soru bu Ceren.

-Çünkü telefonumun şarjı bitti ve sıkılıyorum, dedim ve Serkan'a dil çıkarttım.Yanağımdan bir makas aldı ve soruma gülerek cevap verdi.

-Az sonra otele varmış oluruz.

İçimden derin bir oh çektim vedışarıyı izlemeye koyuldum.Arkadaşlarımla Antalya'ya tatile gitmeme izin verdiği için anneme minnettardım.

***

-Elif sağdaki yatak benimdir! dedim ve otel odasına girdiğimizden beri bakıştığım yatağa atladım.Can'ın arabasının deri koltuğundan daha yumuşak ve rahat olduğu kesindi.Telefonumu yatağın yanındaki prizde şarja soktum ve göz kapaklarım ağır ağır kapanırken Elif beni dürttü.

-Sakın bana uyuyacağını söyleme.

-Uyuyacağım.

-Ahh deniz,kum,güneş,açık büfe ve yakışıklı çocuklar bizi beklerken uyuyacaksın öyle mi?

-Evet,deyip yastığı kafama gömdüm.

-Uzun bir yoldan geldik ve yorgunum Elif.Eğer denizde yüzerken uyuyakalıp boğulmamı istemiyorsan bırak beni, dedim ama o beni dinlemek bile istemedi ve elimden çekiştirip yataktan kaldırdı.O lovabodayken bikinimi giydim ve sarı plaj elbisemi üstüme geçirdim.Ben gözlüğü ve şapkamı bulmak için valizi karıştırırken Elif de lovabodan çıkmış ve giyinmeye başlamıştı bile.

-Geçen seferki gibi kızarmak istemiyorsan güneş kremini de koy.

-Plaj çantasında zaten koydum.

İkimiz de hazırlandığımızda telefonu şarjdan çıkarıp Can'ı aradım.Ve hazırlandığımızı, lobide buluşacağımızı söyledim.Elifle beraber lobiye indik.Çocuklarla buluştuktan sonra kumsala gittik ve yakıcı güneşten bunaldığımız için gölgelik bir yer seçtik ve şezlonglara havlularımızı serdik.Gölgede otursak da ne olur ne olmaz diye ben güneş kremi sürerken Elif can kurtaranı kesiyordu.Benim onu izlediğimi fark edince gözlerini kaçırdı.Can ve Serkan denize girerken biz güneşleniyorduk.Denize ayaklarımı sokmuştum ve çok soğuktu.Biraz güneşlendikten sonra girmeye karar vermiştik.

-Berk bana barışalım mı diye mesaj atmış.

Berk Elif'in eski sevgilisiydi.Onu aldattığı için Elif ondan ayrılmıştı ama onu hala çok seviyordu.

-Hayır de tabiki!

Elif gözlerini devirdi ve Berk'e mesaj yazmaya başladı.O sırada sırtımda aniden bir soğukluk hissettim ve hemen şezlongda oturur pozisyona geçtim.Can ve Serkan sırıtıyordu.Bağımdan aşağıya soğuk deniz suyu dökmüşlerdi!

-Pisliksiniz!

-Şu ice bucket challange şeyini sen yapmayınca biz yapalım dedik, ama videoya çekmeyi unuttuk kahretsin.

Hala gülüyorlardı! Bazen baya sinir bozucu olsalar da onlar benim en iyi arkadaşlarımdılar.

-Bunu size ödeteceğim günü bekleyin!

Selam.Yeni bir kitapla karşınızdayım.İlk bölüm olduğu için kısa yazdım, ama ilerki bölümler uzun olacak.Vote sınırı koymayı sevmem zaten ilk bölüm diye koymayı düşünmüyorum.Yorumlarınızı bekliyorum.İthaf isteyen varsa mesaj panoma yazabilir.Okuyucularımın bir tuşa basmaya üşenmeyip beni takip etmelerini istiyorum lütfen ;)

-LittleLiarxx'le beraber yazıyoruz.Onun hesabına girip takip etmeyi ve kitaplarına bakmayı unutmayın!

Cankurtaran (Askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin