❀⊱┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄⊰❀
𝕷alissa keluar dari bilik mandi sambil mengeringkan rambutnya yang basah dengan tuala. Dia melihat saja Farhan yang santai duduk atas katil sambil bermain dengan Iphone.
Curiga sedikit. Entah dengan siapa lelaki itu sedang bermesej. Lalissa hanya membiarkan saja.
"Come. Sit here, Lalissa." Suruh Farhan sambil menepuk-nepuk sofa di sebelahnya.
Lalissa hanya menurut saja. Tentang kejadian pagi tadi membuatkan dia mendapatkan tidur lena yang cukup. Lalissa sangat puas dengan layanan Farhan terhadapnya.
"Thanks, baby."
Farhan hanya buat tak endah saja dengan panggilan itu. Rasa pelik bila dia tiba-tiba merayu pada wanita ini untuk melakukan hubungan badan. Atau... Farhan sengaja nak buat Qhyla cemburu sampai sanggup balas dendam?
Lalissa yang duduk di sebelahnya, dipandang dengan pandangan datar.
"Listen to me. About last night, kita mabuk. And secara tak sengaja, aku bawa kau ke sini dan minta kau buat seks dengan aku. Sorry. My mistakes." Luah Farhan dengan sejujurnya. Membuatkan Lalissa tercengang luas.
"What? Are you kidding me? Farhan! Kenapa awak selalu permainkan saya? Saya ni juga ada perasaan tahu tak? Saya ingat yang kita berdua-"
"Get back? Huh, in your dream sweetheart." Desis Farhan sebelum menjeling Lalissa.
"Get dressed and go home."
"Farhan, we are not finish yet!"
"So, kau nak minta apa dari aku sekarang? Cinta? Hei, kau semalam yang datang kat aku and bagi aku minum. Tak tahu pulak yang kau ikut aku sampai ke kelab malam. Kau ingat aku nak terima kau balik ke?"
PAK!
Lalissa terus menampar wajah Farhan. Dia cukup marah apabila diperkatakan seperti itu.
"That's why! That's why Qaisara memang layak dengan awak. Sebab dia je boleh bersabar dengan awak. Awak sepatutnya, kena layan dia dengan baik. Tapi bila dengan saya, saya tak boleh bila awak dengan sesuka hatinya kata yang saya ni perempuan perayu seks. Awak ingat saya ni apa?! Senang-senang nak serahkan maruah saya pada awak?"
Lalissa menggeleng paksa. Dia tidak akan merayu dan menggoda Farhan jika dia tahu niat Farhan hanya ingin mempermainkan dirinya.
Farhan menyentuh sudut bibirnya. Tiada darah. Nasib baik Lalissa tidak terlalu kuat menamparnya. Jika tidak, mahu saja dia terpaksa keluarkan barannya pada wanita itu.
"Just go and don't forget to eat your medicines..." Ujar Farhan malas hendak berdebat dengan Lalissa lagi. Sudah cukuplah hubungan dia dengan Qhyla renggang saat ini. Inikan pula dengan Lalissa?
YOU ARE READING
S1: Demi My Slave (In-Editing...)
Storie d'amore༒ 𝕽𝖔𝖞𝖆𝖑 𝕾𝖊𝖗𝖎𝖊𝖘 𝐈 ༒ | SLAVE - HAMBA YANG DIINGINKAN | ❝𝑱𝒖𝒔𝒕 𝒇𝒆𝒂𝒓 𝒎𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒎𝒆... 𝒂𝒏𝒅 𝑰 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒃𝒆 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒔𝒍𝒂𝒗𝒆.❞ A Royal Story. Dia hanya seorang penyanyi. Sekadar penghibur yang malang di kelab malam...