Iesi pe usa fara sa faca galagie,urmat de Harry si de parintii lui Hermione.Cand ajunse sus o vazu pe Hermione intinsa pe jos cu mana plina de sânge "Mudblood".
Ron:Hermione!
Merse langa ea ,o ajuta sa se ridice si ii sterse lacrimile.
-Vai dar ce dlagutttt! (spuse femeia cu o voce de copil)
Se intoarsera si o observasera pe Bellatrix Lestrange in spatele lor.
Bellatrix:Da-te Weasley!
Cu o miscare de bagheta il impinse pe Ron inapoi langa Harry si parintii lui Hermione.Apoi se duse rapid langa Hermione si o ridica in sus punandu-i un cutit la gât.
Bellatrix:Ce o sa faci acum,Weasley?
Ron:Orice este nevoie!
Dl. Granger : DA-I DRUMUL FIICEI MELE!
Bellatrix:Oh mai taci!Stupefy!
Tatal lui Hermione este aruncat cativa metri in spate,rostogolindu-se pe scări si rămânând inconstient in temnita.Doamna Granger scoate un tipat, la fel si Hermione.Bellatrix ii apasa mai tare cuțitul pe gat ,facand sa apara un fir de sange.
Ron: OPRESTE-TE!
Bellatrix: Sau ce?Nu ai nici o putere asupra mea!
O impinge pe Hermione iar Ron o prinde si o strange in brate.Bellatrix arunca o privire spre Harry apoi se intoarce spre Lucius.
Bellatrix: Cheama-l ! Sigur asta e Potter!
Bellatrix nu apuca sa spuna sau sa faca prea multe pentru ca toti prizonierii ei dispăruseră,se dezaparetasera.
Bellatrix:CE E ASTA!? STIAM CA ACEASTA CASA ARE BLESTEM ANTI-DEZAPARETAT.
Draco:Avea!Pana sa il desfac eu!Mie mi-a ajuns!Nu sunt cine vreti voi sa fiu,am dreptul sa imi aleg viitorul si cu siguranta nu o sa aleg partea voastră!Binele învinge raul mereu,sa stiti!Asa ca va doresc ca intr-o zi sa putreziti in Azkaban!
Si cu astea spuse,se dezapareta si el la randul lui.
***
Erau inapoi in Londra.Era aproape întuneric afara iar Hermione avea impresia ca parintii ei nu o sa mai fie asa induiosatori sa o mai lase sa invete la Hogwarts.
Dna Granger:Scumpo ,esti bine?
Hermione:Da,n-am nimic...ăm...ascultați...stiu ca probabil..
Dl Granger:Da,o sa te lasam sa mai inveti la Hogwarts.
Hermione:Poftim?? Serios?
Dna Granger:Da,adica am vrea sa vii cu noi in Canada..dar..e alegerea ta.
Hermione:Va multumesc!Sunteti minunati!(isi imbratisa parintii)
Dl Granger:Noi vrem sa prindem urmatorul avion,sunt sigur ca esti pe maini bune.
Hermione:Da,Doamna Weasley este foarte draguta si...
Dl Granger:Nu la Doamna Weasley ma refeream (arunca o privire spre Ron care se imbujora la fel ca Hermione )
Doamna Granger incepu sa chicoteasca dupa care isi imbratisa din nou fiica,iar apoi pleca spre aeroport, in timp ce Harry ,Ron si Hermione plecara inapoi spre Vizuina.
Harry:Ce a vrut sa spuna cu "nu la Doamna Weasley ma refeream"?(spune Harry ,zâmbind)
Hermione:Ăă..habar n-am..
Harry:Poate stie Ron?(se uita spre el cu acelasi zambet malefic)
Ron:Ce? Eu? De unde sa stiu eu? (spune el neluandu-si privirea din pamant)
Dupa ce ajunsera intr-un loc ferit de Mageamii,se aparetasera la Vizuina.Intrasera inauntru si fusesera intampinati de Doamna Weasley,care arata foarte ingrijorata.
Doamna Weasley:Oh!Dar vai,in ce hal aratati!Doamne!Sunteti bine? Hermione,esti ranita!Ai vorbit cu părinții tăi? Harry,draga,te doare iar cicatricea? Esti cam palid!
Ron:Ă,exist si eu,buna,vreti sa facem cunostinta?
Dna Weasley:Tu arati in regula asa ca taci si adu-mi o compresa cu apa rece.
***
Harry:Bellatrix...voia sa il cheme pe Voldemort.
Dna Weasley:P-Poftim?Trebuie sa...sa organizez o intalnire a Oridinului...va duceti sus si nu iesiti de acolo pana nu va chem eu la cina!
Si cu asta,Ron,Harry si Hermione urcara sus.In timp ce urcau scările cei trei se întâlnesc cu Ginny.Se imbratiseaza ,apoi Ginny ii spune lui Harry ca vrea sa ii arate ceva si il trage dupa ea foarte repede.Ron,enervandu-se ,ii urmeaza,dar ei se misca mult mai repede decat el.
Hermione:RON!STAI!Nu e treaba ta ce..
Ron:Ba eu cred ca e treaba mea!
Erau in fata usii pe care Harry si Ginny o inchisera dupa ei.Hermione il prinde pe Ron de mana inainte sa puna mana pe clanta si il trage cu toata puterea pentru a il impiedica sa deschida usa.Lucrul acesta o face sa se împiedice si inca tinandu-l pe Ron de mana ,il face sa cada peste ea.Fetele lor erau foarte apropiate si amandoi simteau cum li se urca sangele in obraji.Se facuse liniste completa,se uitau fiecare in ochii celuilalt si amandoi erau blocați de parca s-ar fi oprit timpul in loc.
Ron:Ăă..imi..ă..pare rău.
Se ridica de pe Hermione si ii intinde mana pentru a o ajuta si pe ea sa se ridice.
Hermione:Nici o problemă..
Ron arunca din nou o privire spre usa dupa care se aflau Harry si Ginny,incearca sa o ia la fuga ca sa o deschidă ,iar Hermione incercand sa il opreasca din nou ,il impinge si amandoi cad,rostogolindu-se pe scări,intr-un final ajungand intr-un fel îmbrățișati.Cand isi ridica privirile o observa pe Doamna Weasley fix in fata lor,cu un cos pentru rufe in brate.
Dna Weasley:Puteti sa imi spuneti ce faceti? Va jucati leapsa sau..?
Ron:Noi...ăă...eu incercam să (Hermione ii da un ghiont destul de puternic) ...auch!
Dna Weasley: Ma duc sus, sa strang rufele
Ron&Hermione: NU!
Dna Weasley:Poftim? Ia stati! Unde sunt Harry si Ginny?
Hermione:Ăă ..ei (arunca o privire ingrijorata spre Ron)
Ron:Sunt sus!
Hermione:RON!
Doamna Weasley urca in graba sus,Hermione incercand sa o opreasca iar Ron urmandu-le.Pana sa reuseasca Hermione sa o opreasca,Molly deschide usa si ii vazu pe Harry si pe Ginny.......
CITEȘTI
•Romione-o poveste de iubire•
FanficRon si Hermione sunt doi tineri, doi prieteni care studiaza la Hogwarts.O sa treaca prin multe impreuna ,in final marturisindu-si sentimentele unul fata de celalalt. Aflați prin cate o sa treaca cei doi citind aceasta carte.