ငယ္​့ရဲ႕စြန္​က​ေလး chapter {3}

0 1 0
                                    

​ေနာက္​တစ္​​ေန႔ ​ေက်ာင္​းတက္​ရက္​တြင္​....... စာသင္​ခန္​းထဲ၌ ခ်မ္​း​ေျမ့စာထဲစိတ္​မ၀င္​စား​ေတာ့​ေပ...သူခံစား​ေနတဲ့ခံစားခ်က္​ကို​ေမးခြန္​းထုတ္​ရင္း...

Chanmyae..  ဟဲ့ sharshar နင္​ အခ်စ္​ကို ဘယ္​လိုသတ္​မွတ္​ထားလဲဟင္​...

Shar.. အခ်စ္​က အခ်စ္​ဘဲ​ေပါ့ဟယ္​.. ဘာကိုသက္​မွတ္​မွာ​တံုး အထူးသျဖင္​့ ငါ့ကို​ေတာ့အခ်စ္​အ​ေၾကာင္​းဘာမွလာမ​ေမးနဲ႔ ငါ့အတြက္​​ေတာ့ တစ္​စံုတစ္​​ေယာက္​ကိုခ​်စ္​ရတာမီးလိုပူတဲ့အတြက္​ ဘယ္​သူ႔မွလည္​းမခ်စ္​ခ်င္​ဘူး ခ်စ္​လည္​းမခ်စ္​တတ္​ဘူး Ok​ေနာ္​ ထပ္​မ​ေမးနဲ႔​ေတာ့... 

Chanmyae... ငါ​ေမးတာက အခ်စ္​​ေတြထဲမွာမွ လိင္​တူခ်စ္​ျခင္​း အခ်စ္​ကို နင္​ဘယ္​လိုထင္​လဲ...

Shar... ဘာာာ...... < အသံက်ယ္​ျဖင္​့ >

Chanmyae... တိုးတိုးလုပ္​ပါဟာ...အ​ေ႐ွ႕မွာဆရာမၾကားသြားအံုးမယ္​...

Shar... နင္​​ေမးတဲ့​ေမးခြန္းက အဆန္​းႀကီးျဖစ္​​ေနတာကို ငါကမအံ့ျသဘဲ​ေနမလားဟ..ဟဲ့ ခ်မ္​း​ေျမ့နင္​ဘာ​ေတြၾကံစည္​​ေနတာလဲဟမ္​..နင္​နဲ႔ငါနဲ႔​ေပါင္​းလာတာၾကာၿပီ မူလတန္​းကတည္​းကဘဲ ဒါ​ေပမဲ့နင္​ဒီလို​ေမးခြန္​းမ်ိဳးတစ္​ခါမွမ​ေမးဖူးပါဘူး ထူးဆန္​းလို႔ပါဟာ..​ေပါက္​ကရ​ေတြ​ေတာ့​ေလ်ာက္​မစဥ္းစားပါနဲ႔​ေနာ္​..

Chanmyae... ငါ​ေပါက္​ကရစဥ္​းစား​ေနတာမဟုတ္​ဘူးဟ ငါ​ေမးတာသာ​ေျဖ​ေပးပါ အဲ့ခ်စ္​ျခင္​းတရားကို နင္​ဘယ္​လိုထင္​လဲလို႔....

Shar... S႐ူးမရယ္​ ဘယ္​လိုထင္​ရမွာလဲ ႐ူး​ေနတာ​ေပါ့ဟ ႐ူး​ေနတာ အခ်င္​းခ်င္​း ႀကိဳက္​ရတယ္​​လို႔ ဦး​ေႏွာက္​မ႐ွိတာလို႔ စဥ္​းစားညဏ္​မ႐ွိလို႔ အခ်င္​းခ်င္​းႀကိဳက္​ၾကတာ​ေပါ့ မ​ေပါင္​းရမွန္​းလည္​းသိလ်က္​နဲ႔ ျမန္​မာႏိုင္​ငံမွာအဲ့လိုလိင္​တူလက္​ထပ္​တဲ့ဥပ​ေဒလည္​းမ႐ွိဘဲနဲ႔ ၿပီး​ေတာ့ ဘာသာတရားမွာပါတားျမစ္​ထားတယ္​​ေလ ခ်မ္​း​ေျမ့ရယ္​ နင္​ဒါ​ေလး​ေတာင္​မသိဘူး​လား အဲ့လိုအခ်င္​းခ်င္းႀကိဳက္​တဲ့သူ​ေတြက ၀ဋ္​​ေတြျပန္​လည္​တာဟ အရင္​ဘ၀က သူမ်ားသားသမီးကို​ေစာ္​ကားခဲ့လို႔ ဒီဘ၀မွာ ​ေယာက်ာ္​းက ​ေယာက်ာ္​းစိတ္​မ႐ွိဘဲ​ေျခာက္​​ေနတာမ်ိဳးတဲ့ မိန္းမက​ေယာက်ာ္​းစိတ္​​ေပါက္​​ေနတာမ်ိဳး အဲ့တာ​ေတြက ၀ဋ္​​ေတြလို႔ငါၾကားဖူးတယ္​ ၀ဋ္​လည္​ၾကတာ​ေနမွာ​ေပါ့ အဲ့တာခ်စ္​ျခင္​းတရားမွမဟုတ္​တာဟ..

ငယ္​့ရဲ႕စြန္​က​ေလး Where stories live. Discover now