3. világ 4.rész~Kitérő~

124 15 11
                                    

Budo szemszöge

Már lassan vége a napnak, de Shint reggel óta nem láttam. Kezdtem félni. Lehet hogy elkezdett kerülni? Ki tudja. Klubfoglalkozás után egy kicsit szomorkásan indultam haza, mikor is:

-BUDO-SENPAI!!-szólt utánam valaki. Hátra néztem. Ayano-chan futott utánam. Megálltam és megvártam, míg felér hozzám. Mikor elém ért, majd kiegyenesedett, rájöttem, hogy mennyivel alacsonyabb mint én. Ezen egy kicsit kuncogtam.

-M-mi az?-kérdezte Ayano.

-Az hogy most jöttem rá, hogy milyen alacsony vagy.-mondtam egy kicsit gúnyolódva. Erre ő bevágta a durcit.

-N-nem vagyok alacsony! Baka!-vágta a fejemhez. Olyan mint egy kis tsundere. Kawaii.....

-Olyan aranyos vagy Ayano-chan!-mondtam ismét vidáman.

-F-fogd be! E-egyébként csak azért jöttem utánad, mert az öltöző kabinban hagytad a....i-izé....-nyögte ki, majd egy fekete alapon, vörös csíkos ruhát adott a kezembe.

Ayano szemszöge

-A-Ayano ez....EZ A-

-Shh! Nem kiálthatod a nagy világba, hogy gatya nélkül hagytad el a sulit.-szóltam halkan Budóra. Istenem, ez az eddigi legkényelmetlenebb helyzetem, amiben valaha lehettem. 

-A-amúgy köszi!-köszönte meg Budo.

-Nincs mit!-mosolyogtam rá, majd elindultam hazafelé, mikor is Budo megfogta a kezem. Emiatt elpirultam.

-M-mi a baj?-kérdeztem. Budo nyelt egyet, majd kimondta.

-Nem megyünk el egy közeli kávézóba?

Olyan határozottan mondta, hogy teljesen meglepődtem. Én csak gyöngéden bólintottam, majd Budo elindult egy irányba, miközben a kezemet fogta.

10 perccel később

-Nos Ayano....-kezdett bele Budo a beszélgetésbe.

-Mi az?-kérdeztem vissza.

-Szeretnék feltenni néhány kérdést....a köztem és közted lévő kapcsolatról.

-Csak rajta.

Budo beleivott a zöld teájába, én is kortyolgattam a tejes kávémat, majd ezt mondta:

-Szeretsz te engem?

Annyira meglepett, hogy majdnem félrenyeltem. Kicsiket köhögtem, majd válaszoltam.

-H-hogy mi?!

-Oh, akkor érthetőbben! Szerelmes vagy belém?-kérdezett újra Budo. Én próbáltam a kávémra koncentrálni, de Budo olyan közel hajolt hozzám, hogy elpirultam, ami egyértelmű válaszként szolgálhat neki.

-Ayano! Figyelsz te rám egyáltalán?-kérdezett durcásan Budo.

-M-miért érdekel ez?-kérdeztem vissza.

-H-hogy miért? Hmm.....n-nos talán azért.....mert......

Budo arcára néztem. Olyan volt, mint egy pántos paradicsom, csak fekete hajjal. 

-Tudod mit? Váltsunk-

-Azért akarom tudni mert érdekelsz!-vágott a szavamba Budo. Mikor kimondta a mondatot, egyszerűen lefagytam. (#Ayano.exestoppedworking)

-A-Ayano-chan?-ébresztett Budo.

-I-izé......h-ha jobban belegondolok te is érdekelsz engem de-

Utazás a Yandere SzimulátorbanWo Geschichten leben. Entdecke jetzt