,,Prespala som u chalanov." Pokrčila som plecami, pričom ma prekvapila bolesť v pleci, načo som sikla. Všimol si to Jack. Všetci boli ticho, a on ku mne podišiel, a prezeral si ma. ,,Čo tam máš?" Kývol na moju ruku. ,,Nič. " pozerala som sa mu tvrdo do očí. Nechcela som, aby o tom vedeli. Aby vedeli o ochrane, ktorú im dávam. ,,Idem pracovať. Ak niečo budete potrebovať, zavolajte mi. " povedala som, avšak stále som pred ním stála. Jack spravil prudký pohyb, a bez toho, aby som si to uvedomila, strhol mi rukáv trička. Keď si všimol moju previazanú ranu, zhíkol. ,,Idem hore. " zvrtla som sa na päte. Daniel, Jack aj Corbyn sa začali rozprávať jeden cez druhého, takže som im nerozumela. A ani som nechcela. Už som bola na ceste do izby.
Vyzliekla som si roztrhané tričko, a hodila som ho do koša. Navliekla som sa do športovej podprsenky a kraťasov. Sadla som si za počítač, a vydýchla som si. Je to celé za nami. Teda táto časť.
Tentoraz sa mi ich podarilo ochrániť. Doteraz vždy. Ale takto to nemôže zostať navždy. Nebudem mať vždy takéto pekelné šťastie. Čo ak to raz pokazím. Musím byť neustále na pozore.
Oprela som si hlavu o klávesnicu, a začala som plakať. Potrebovala som kamarátku. Všetky však teraz boli v New Yorku na škole. Utrela som si slzy, a začala som sa ako tak sústrediť na prácu.
Za dve hodiny mi do izby niekto vtrhol. Bol to Logan. Zdrapil ma za ruku. ,,Čo sa deje?? Pusti ma!!" Kričala som naňho. On mi neodpovedal, len s penou u huby ma ťahal dole do obývačky. Stáli tam ako inak, všetci. ,,Čo sa tu kurva deje??" Ruka za ktorú ma ťahal, bola tá postrelená. Bolela ma. Logan zapol telku. Bežali správy.Nočný klub Paradise, kompletne vyhorel túto noc. Ešte nieje dokázané, či bol požiar založený úmyselne alebo náhodne.
V kompletne zhorenej budove, sa však našli telá 15 mužov z gangu California Killers. Na mieste činu sa nenašli žiadne dôkazy o úmyslenom zapálení.
Na mieste teraz zasahujú hasiči, policajti aj záchranári.A zase ju vypol.
,,Čo s tým máš ty?" Zavrčal na mňa. ,,Nič." Povedala som. Nahnevane na mňa fľochol. ,,Nemysli si, že som sprostý, a nepozorný. Pozorujem ťa celý čas, čo si tu. Nemysli si, že nevidím, ako sa poslednú dobu správaš. Neviem o tvojej minulosti nič, ale ak naozaj chceš patriť do tejto rodiny, tak nám o nej povedz!" Bol nazúrený. Dala som si ruky v bok. ,,Ja nemôžem! Chcela by som, ale nemôžem. " povedala som mierne. ,,A to už prečo?" Postavil sa Zach. Vystrašene som sa naňho pozrela. Šľahali mu blesky z očí. ,,Je to nebzpečné. " Daniel si odfrkol. Čo už aj on? ,,Prosím ťa. Nebezpečné? Ak to môžeš vedieť ty, také krehké dievča, tak šesť dospelých chalanov nerobí problém. " ak si odmyslíme to, že mi môj najlepší kamarát vyčíta moju minulosť, čo ma nesmierne ranilo, nazval ma krehkým dievčatkom. ,,Daniel, ty si ani nevieš predstaviť, čím som si prešla." ,,Ale .." ,,Nie nevieš! Ani netušíš! A aj keby som vám to tu vysvetlila, nepochopíte to!" Už som bola zúfalá. ,,Ako to môžeš vedieť?" Opýtal sa ma Zach. Jonah a Corbyn len sedeli na sedačke a počúvali nás. Bolo vidieť, že ich náš spor nezaujíma, a nepotrebujú sa hádať. ,,Daniel, niečo ti poviem. Vyrasatal si v rodine s mamou, otcom a súrodencami. Mali ste dom, vždy dostatok jedla. Chodili ste na dovolenky a čo ja viem, čo ešte. Ja som vyrastala bez rodičov, bez súrodencov, s ujom ktorý bol neustále opitý, a tetou narkomankou. Ujovi sa už unúval krik jeho manželky, ale môj ho začal veľmi baviť. A to je len kúsoček ľadovca. Takže nie nepochopíš to. " všetci boli ticho. V obývačke bolo ticho a napätie. Logan potom potichu povedal. ,,Ako tu môžeš byť, ako moja sestra, keď ťa vlasne nepoznám?" To mi vyrazilo dych. Ale on neskončil. ,,Čo máš teda spoločné s tým vyhoretým klubom? Predpokladám, že tých pätnásť mŕtvych sa pripísalo na dlhý list ktorých si zabila." Vydýchla som si. Čo je moc, to je moc. ,,Na toto už nemám."
V izbe som si rýchlo nahádzala veci do kufrov. Vytočila som Olivera. Po lícach sa mi kotúľali slzy. Bola om frustrovaná, čo mi moji najbližší kamaráti a brat dokázali povedať. Vlastne som ani nemala byť prekvapená. Nemohli to pochopiť. Ale nezazlievala som to im.Terez? Deje sa niečo?
Môžte ísť sem? Potrebujem pomôcť zo sťahovaním.
Kam sa sťahuješ?
Ku vám
Sme na ceste
Zoberte si len jedno auto, potrebujem pomôcť s autami.Vypol ma.
Keď sa chalani dovalili ku nám, ešte som nebola pobalená. ,,Čauko, čo sa stalo?" Opýtal sa Sebastián. ,,Ahoj, pohádali sme sa." Oni si ma prehliadli a zastavili svoj zrak na mojich slzách. ,,Videli vás chalani?" Spýtala som sa. Čo najrýchlejšie som sa snažila zbaliť sa. ,,Len Jack, ale ani ten nič nepovedal. " chápavo som prikývla.
Už som bola dobalená, povedala som im ,,Zoberiete to dole do áut prosím, ja ešte mojím niečo vybaviť." On ma poslúchli a šli aj s kuframi dole. Ešte raz som skontrolovala, či som si všetko zobrala.
Vyšla som z izby, a namierila som si to k Zachovi do izby. Otvorila som dvere, a uvidela som, ako leží bez trička na posteli. Zdvihol ku mne zrak od mobilu. ,,Už som ťa prestal baviť, tak si ideš za iným?" Opýtal sa ma. Zamračila som sa, a pokrútila som hlavou. Prišla som k nemu do postele, a sadla som si mu na klín. ,,Ty ma nikdy neprestaneš baviť. " pobozkala som ho. Jemne, len na kútik. On zamrnčal. ,,Musím ísť." Šepla som mu do uška, a kusla som mu do neho. ,,Nikam nejdeš. " zašiel mi rukou pod tričko, odpol mi podprsenku a odhodil ju spolu aj s tričkom. Pritiskla som sa k nemu a on mi na oplátku začal obsypávať krk bozkami. Nenásytne si zakusol a pokračoval k mojím prsiam. Ja som mu tiež pretiahla tričko cez hlavu. Na krku mal tie jeho milované retiazky, a zasmiala som sa. Zašla som mu rukou do vlasov, a on mi zavzdychal do ucha. ,,Toto by som mohla počúvať celý život. " šepla som mu. ,,Ľúbim ťa Terez. "❤️🌸❤️
Budem rada za váš názor✨✨❤️🌹🌹🌹🌹
Ten príbeh sa mi trolilinku vymkol spod kontroly ale tak.........🌹
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Why Is So Hard To Say | ZACH HERRON | SK
ФанфикLáska je krutá. Je jej jedno, aký je môj milovaný kokot. Proste si povie ,,Hey bitch, toho miluješ. A ty sa pýtaš prečo? Lebo vyzerá ako anjel. Vnútri je však skoro rovnako skazený ako ty. Má dokonalé oči, lícne kosti, a sama dobre vieš, že aj vták...