Mesajlara cevap vermemiştim ne diyeceğimi bilmiyordumŞakaysa komik değilse daha komik.
Okula gittiğimde herkese şüpheyle bakıyordum, engine olan bakışlarımı gören kaan sırıttı "ayarlayayım" ters ters baktım "bir kere de aklın başka yerlere kaymasın" omuz silkti "ne bakıyorsun o zaman" biraz daha baktım olamayacağına karar vererek kaana döndüm "biri bana gizliden mesaj atıyor, aşk itirafı gibi bir şey" yüzündeki oluşan ifade sanki ciddiye almakla dalga geçmek arasında kalmış gibiydi ve sonunda dalga geçmeye karar vermiş olmalı ki gülüyordu hem de çok. Sinirle telefonumu çıkarıp yüzüne fırlattım "al bak, birisinin beni sevmesi bu kadar mı imkansız" egom sarsılmıştı, kaan telefonumu açıp "hayır onu demek istemedim sadece biraz olanaksız" diye söylenerek mesajlara girdi, bilmiş bir ifade ile "fake numara" ne diyo bu "bir akıllı sensin amk" telefonu kapatıp bana uzattı "ve yanlış kişiye mesaj atmış" hızlı ona yaklaştım "nerden biliyorsun" sırıttı "çünkü sen bu kadar güzel değilsin" ofayarak telefonu mu da alıp çardaktan kalktım bu konu beni geriyordu ve en yakın arkadaşım bunu ciddiye bile almıyordu.
Bilinmeyen numara: okulda herkese tip tip bakman beni güldürüyor.
Bilinmeyen numara: bana cevap vermemen de beni üzüyor.
Derin: peki bu benim umrumda mı
Bilinmeyen numara: daha önce birini sevemiş olduğun o kadar belli ki
Derin: he aq herşeyi sadece siz biliyorsunuz derinin hiç bir şeyden haberi yok her şeyi siz yaşıyorsunuz derin mağaradan çıkmış
Derin: gelmiş gizliden bana yazıyorsun sonra inanmamı bekliyorsun
Derin: git işine
Bilinmeyen numara: kim sıktı senin canını
Derin: işte ne olsun hiç bir şeyi ciddiye almayan arkadaşlarım var bir bilinmeyen bana yazıyor kendimi bile tanımıyorum bir yaptığım öbürünü tutmuyor insanlar psikolojik sıkıntılarım olduğunu düşünüyor okulumdaki hiç bir hoca düzgün değil hadi gelde sakin kal.
Bilinmeyen numara: beni okulda sakinleştiren ne biliyor musun
Derin: ben miyim
Bilinmeyen numara: hayır be spor sanat veya kütüphane herhangi bir etkinliğe katıl ot gibi yaşıyorsun
Derin: ya amk LAÇDJAİCKSŞCMSÇX
Derin: bir de seviyorum diyorsun
Bilinmeyen numara: bir de tabi sen varsın:)
Bilinmeyen numara: tam o konuya gelicektim
Bilinmeyen numara: sen de beni sevsen sakinleşirsin:)
Derin: sende ne çıkarcıymışsın
Derin: ve daha görmediğim birini görünce nasıl sakinleşeyim:)
Bilinmeyen numara: :')
Yazmadım o da yazmadı
Kaana anlattıklarımı büşraya da anlattım "bana gerçek gibi geldi" kafa karışıklığıyla baktım "bana da ama yine de bilmiyorum işte" güldü "nasıl anlarız ki gerçek mi değil mi" düşünmeye başladı "kıskandırsan" olumsuz bir şekilde kafamı salladım "kıskanmış gibi de yapabilir" kafa salladı "ondan hoşlanmış gibi yap karşına çıkar" ofladım "biri beni kandırıyorsa dalga geçicek malzeme vermiş olurum olmaz" biraz daha düşündü "eğer seni gerçekten seviyorsa seni tanıyordur" kafa salladım "belli olur diyorsun" ayağa kalktı "evet ve bunun üstünde bu kadar kafa yorma" ben de kalktım "umrumda değil zaten" alayla bana baktı "tabi" göz devirdim.
Bölüm kısa ama bekletmemek adına yayımlıyorum iki üç hafta boyunca böyle olacak sınav haftam başlıyor...
Ve kitabı benim için önemli sayılan ve üzücü bir tarihte yazmaya başlamışım... farkında olmadan biraz şaşırdım ve duygulandım
Diğer hikayeme bakmayı unutmayın...
Kelime sayısı: 480
Yazma tarihi: 8 mart
Yayınlanma tarihi: 10 mart
Yayınlanma saati: 20:50
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölü Deniz / Texting
Narrativa generaleBazen hayat bize seçim şansı verir, ve biz yine en kötüsünü seçeriz.