0.4

1.4K 79 16
                                    


Ertesi gün yine istemeye istemeye Momo'yu tek bırakıp okula gittim.En azından burada geçici süreliğine kalacaktım.Dün oturduğum sıranın boş olduğunu görünce yine oraya oturdum.Sessiz sessiz otururken Jungkook ve tayfası içeri girdi.Herkes yerlerine oturunca Jungkook benim yanıma gelip

-Yana kay.

Gözlerimi belertmiş bir şekilde ona bakarak

-Neden?

Jungkook: Çünkü senin yanında oturmak istiyorum.

-Ben istemiyorum.

Jungkook: İlla alt yazı mı geçmem gerekiyor?Jimin tekrarlar mısın?

-Tekrarlamasına gerek seni gayet de iyi anladım ama sen beni anlamadın herhalde?Ben seninle oturmak istemiyorum!

Yoongi: Yalnız istersen onu sessiz söyle seni diğer kızlar pataklamak isteyebilir.

Jungkook: Yana kay.

İstemeye istemeye de olsa yana kaydım ve Jungkook da oturdu.

Sanırım ben bu çocuklardan çok çekecektim.

*******************************

İlk dersi zorla da olsa geçirmiştim. Jungkook sürekli bana bakıyordu bu beni çok rahatsız etse de bir şey diyemiyordum.Sınıftaki diğer erkekler ise sürekli bana bakarak konuşup gülüyorlardı.Kızlar da yanıma gelip arkadaş olmak istiyorlardı ben de kimseye bağlanmamak için onlara sıcak davranmıyordum. Jungkook ve tayfası sınıftan çıkmışlardı ben de pencereden dışarı bakmaya başlamıştım.Aklıma istemsizce Hogwarts geliyordu derken biri kafama kağıt attı. Arkama döndüğümde tanımadığım başka bir oğlan bana göz kırpmıştı ay kusucam!

-Ne var?

oğlan: Bir şey yok güzelim sadece tanışmak istiyorum.

Oğlana yan bir bakış atıp tekrar önüme döndüm.Bu seferde yanıma gelip omzuma dokunmuştu.

-Bak seni üzmek istemem ama ben seninle tanışmak istemiyorum şimdi beni rahat bırak!

oğlan: Bu asabi hallerin beni daha çok çekiyor Rose. Lütfen bana bir şans ver.

-İstemiyorum.Gider misin?

Oğlan benimle konuşmak  için çabalamaya  devam ederken sınıfa yine Jungkook ve tayfası geldi.

Jungkook: Ne yapıyorsun sıramda Chan?

Chan: Ah sadece Rose ile sohbet ediyorduk.

-Hayır etmiyorduk.Sen beni tanışalım diye sıkıştırıyordun!

Hoseok: Bu doğrumu Chan?

Chan: Tanışmak için konuşuyordum hepsi bu.

Jin: Peki Rose ne dedi?

-Hayır dedim!

Jungkook: Hayır dediyse Chan sen yavaş yavaş git istersen?

Chan: Ta-Tamam gidiyorum.

En sonunda şu Chan mıdır nedir yanımızdan gitti.Herkes tekrar yerine oturunca onlara dönüp

-Şey teşekkür ederim.

Taehyung: Neden?

-Siz bir şey demeseydiniz büyük ihtimal peşimi bırakmayacaktı yani teşekkür ederim

Hoseok: Teşekkür etmene ger-

Jungkook: Neden peşini bırakmazdı çok mu güzel ve gizemlisin?


Magic Shop/RosekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin