Yalnız

89 10 0
                                    

hayat'da ceza olmadan olmaz ama bütün herkes'in,bütün her şey'in ceza'sını bir kişinin çekmesi de olmaz.Kim ne yaparsa yapsın,her ne boka bulaşırsa bulaşsın cezasını neden hep ben çekiyorum? neden...tek kaldım.Benimle birlikte bi koltuğu paylaşacak biri bile yok.Yalnız,yapayalnız kaldım.Tek başıma bu karanlık,tenha sokakta...

yine her gece olduğu gibi o karanlık sokakta gecenin bi yarısı tek başıma ev de hiç bir bekleyenim olmadan ev bile sayılmayan ve benim için tam bir tımarhane olan o yere,evime gidiyordum tamam evim gayet güzel şaşalı pembenin açık tonlarında hatta bana göre dışarıdan mütişemmel ama içeride tek başıma yaşadığımdan dolayısıyla tam bi tımarhane gibi olan tatlı şirin bi ev ama dediğim gibi tek ve yapayalnız,hastalandığımda başımda bekleyenim,bana sıcak bi çorba yapıp da içirenim,eve geç geldiğimde-ki bu hep böyle olur-beni merak edenim,onu sinirlendirdiğimde beni evde terlikle kovalayanım,ödev yapmadığımda ödevlerini yap kızım diyenim,akşamları;yarın okul var hadi yatda sabah erken kalk diyenim,sabahları ise hadi kalk kızım sabah oldu diyip de kalkmadığımda ise yüzüme bi sürahi su boca edenim,hatta bi sürahiyi bırak bi bardak bile dökenim,akşamları bana yemek hazırlayanım,kâbus gördüğümde sakinleştirenim,ağladığımda benimle dertleşenim,gece uyumadan önce yanağıma minik bi buse kondurup 'iyi geceler tatlım' diyen birim bile yoktu her gün,ama her gün tekrardan ölen bana bi fatiha bile okuyanım yoktu,anasını satayım hiç kimsem yoktu...
***
eve vardığımda her sefer yaptığım gibi yatağıma uzanıp yine o günelri-o pislik herifin her gece içip içip sonra da eve geldiğinde ise annemi,beni ve küçücük daha 8 aylık olan kardeşimi dövüp en sonunda ise en hatta tek değer verdiğim iki kişiyi hayatımdan alıp mezara kendini ise hapse koyuşu-gözümün önünde canlanırken bi damla yaş gözümden feryad edercesine kurtuldu iki,üç,dört... derken yine hüngür hüngür ağlamaya başladım ve yine kendime lanetler okurken buldum kendimi...
***
sabahın o bana ve yalnızlığıma hiçbirşey katmayan sarı,sapsarı güneşi camımdan içeri pırıl pırıl pırıldayarak aydınlığını yüzüme yansıtırken gözlerimi yeni lanet bi güne hiç mi hiç istemeyerek açtım ve giyinip yola çıktım yolda boş boş yürürken bir,iki,üç...dokuz yüz doksan dokuz,bin,binbir,biniki,binü-derken bir ses duydum hem de hiç duymayı istemediğim bir ses "Alara"içimden küfür ve lanetler okuyarak omzumun üstünden baktım"ne?"sesin sahibi göz devirdi"ne değil edenim"sıçıcam efendimine derin bir nefes verip"efendim?"cevabı belliydi"hemen sınıfa!"ulan manyak ben ne yapıyorum sen beni delirecekmisin ben de her zaman ki gibi"peki hocam!"deyip sınıfa gittim ve 'WHAT THE FUCK' ne alaka lan eren,canberk ve bir yeni kişi oh vAllaha ne çabuk satıldım lan hayatımda o iki kişi tek varken onu da elimden alamazlardı zaten o pislik herifde hapisden kaçmış heryerde elini kolunu sallayarak dolaşırken fena halde sinirlerim bozuluyordu bir de bu tam oldu tam oraya gidiyordum ki bir el beni durdurdu ve"ooo bakıyorum da okula gelmeler falan"siktir-bu...bu ali idi eren ve canberk görmesin diye içimden bildiğim hangi dua varsa ediyordum ki canberk...anam,o yok babam,e o zaten hiç olmadı ki lan kimi çağıracağım buldum "içimdeki canavaaağğğrr""ne"ne değil efendim diyesim geldi ama o pis karı aklıma gelince siktir ettim gitti"yardım et""seve seve...kızım sen malmısın ah bide soruyorum yaa bi insanın iç sesi ya da canavar iç sesi,çünkü bu daha doğru olur neyse insana yardım edebilir mi ha sen söyle bana Alara haa birşey söyler öyle yardımcı olur o başka ama sen diyorsun ki-"o da sustu çünkü eren de harekete geçti anam işte şimdi boku yedik ya da ali yedi bok yesin"bok yiyo zaten mal herif sanki tatlı yiyo bu da ayrı bi mal ya""iç canavaaar sus"ya da duuur ishallik bok yesin hihihi"saçmalığın içinde düşündüğü şeye bak"offff Allah'ım yardım et n'olur ben şimdi ne yapacağım birazdan burada çok büyük bir kargaşa çıkacak ve ben...yorum yapmayacağım gözlerimi kapadım ve derin bir nefes aldım daha doğrusu almaya çalıştım hem de çok çalıştım ama olmadı daha sonra da o alamadığım nefesi vermeye çalıştım "ZEKİİİ BENNN""yaa ne demezsin""ah iç canavar ah""bok Alara bok"ve benden iç canavarıma kocaman bir göz devirme...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 06, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

PUNISHMENTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin