Tanıtım.

3.2K 87 22
                                    

Barış: Yaprak'ım hadi gel yanıma. gel hadi yeniden başlayalım.

Barış karşımda durup ağlıyordu. gözyaşları sel olmuştu. bir ona, bir arkasındakilere baktım. bir de kafamı çevirip uçurumun uçsuz bucaksız denizine...

Yaprak: ben öyle olmak istemedim. ben bu hayatı yaşanmamış sayarım. artık ölsem de bu dünya yokmuşum gibi sayılacağım. he varım, he yokum; fark etmez. ailem beni istemedi. yakınlarım bana yüz çevirdi. arkadaşlarım olmadı. ben niye yaşıyorum ha?!! neden nefes alıyorum?!!! öleyim de kurtulayım artık bu azaptan!!! yalnız size tek bir şey söyleyeceğim.

önce Barış'a baktım, sonra onlara.

Yaprak: ben hiç mutlu olmadım. dilerim siz olursunuz.

evet, sayın saygıdeğer okurlarım. karşınıza yeni hikaye ile, yani yeni maceralarla çıkıyorum. sakın bana bu hikayeyi başkasından çaldığımı söylemeyin. evet, YapBar hakkında böyle bir hikaye vardı. ama benim konum başka olacak. hem bildiğiniz üzere benim sürprizlerim hep vardır ve hiçbir zaman bitmiyordur.

bu hikaye kaç bölüm olur bilmem ama umuyorum ki bir önceki hikayem gibi ilgisiz olmaz. böyle hikayeleri çok seviyorum, baştan söyleyim, bu yüzden bunu büyük zevkle ve şefkatle yazacağıma eminim. neyse çok konuştum. tahminlerinizi yazabilirsiniz, hepsini birbir okuyorum. en güzelini ve enteresan olduğunu keşfedip belki paylaşırım bir yerlerde.

YENİDEN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin