~~~~~~~~~~~~~~~🖤~~~~~~~~~~~~~~~
Pov. Fay.
Ik hoor een hard en hoog geluid. Als ik mijn ogen open doe, zie ik een fel licht. Ik denk: shit man, doe dat rotlicht uit! Ik voel een bonkende pijn in mijn hoofd. Au! Wil ik zeggen, maar er komt geen beweging in mijn tong óf mijn lippen. Ik hoor wel alles en ik hoor de stem van de zuster die ik het aller aardigste vind. Ik heb haar ook nog nooit pijn gedaan. Ik hield mezelf elke keer met moeite in bedwang. Ik probeerde de stem elke keer te negeren en met succes. Elke keer als ik een aanval had, en iedereen zei: " ik zou maar niet naar binnen gaan" of " ze is gevaarlijk. " Kwam ze toch binnen en ik huilde altijd bij haar uit. Ze was nooit bang geweest. Ik hoor haar zachtjes tegen me praten. " Je bent niet dood, toch? Open alsjeblieft je ogen als je niet dood bent?" Zegt ze smekend. Met al mijn kracht probeer ik mijn ogen te openen. Het lukt. Ik zie door het kiertje van mijn ogen, tranen over haar wangen rollen. Ze slaat een kruis op haar schouders, legt haar handen op elkaar, kust de zijkant van haar handen en steekt ze in de lucht. " Godzijdank." Zegt ze en ze knuffelt me. Ik knijp mijn ogen dicht en ik probeer: au! Te zeggen. Het lukt niet maar een man met een hele zware stem zegt : "ze is voor even verlamd " ernstig kijkt hij me aan. Ik kijk hem bezorgd aan. Voor zover dat kan, door dat stomme licht. Hij ziet het en verlaagt de helderheid. Mijn ogen worden wat groter, en ik probeer met al mijn kracht mijn mond te bewegen. Na wat voelde als dúízend keer proberen, werd ik licht in mijn hoofd. De man lijkt mijn gedachtes te kunnen lezen en zegt kalm: " je moet niet proberen te bewegen, anders val je misschien flauw. " Maar het was al te laat. Ik sloot mijn ogen en viel en een soort diepe, diepe slaap.
~~~~~~~~~~~~~~~🖤~~~~~~~~~~~~~~
(A/N) ik ben bij hoofdstuk 3!! Ik hoop dat jullie mijn verhalen wel leuk vinden. Wat vinden jullie van Fay? En van Adam en Gina? Willen jullie een personen- vertoning? En een Q en A ? * Question En Anwser*
Read
Vote
commentGreetz, Esther
JE LEEST
If Love Had A Name, It Would Be Yours.
RomanceZe voelde zich opgesloten in het gekkenhuis. Onbegrepen. Maar toen ze eindelijk vrij was, gebeurde er iets tragisch. Fay Huntsman werd ontvoerd door Ethan Peterson. Maar ze werd niet verliefd op hem, zoals in de cliché verhalen een sprookjes. Nee, z...