Юнги побутна Т/И с грубо казано думи.
-Ставай Гавроше, да ядеш.- щом тя се обърна видя това на спалното си шкафче.
Това стопли нейната душата , никога не ѝ беше носена закуска в леглото, при това с цвете.
-Благодаря.
-Да,да яж там.-каза безизразно и излезе от стаята. Усмихна се неволно, при мисълта, за нейната усмивка."Какви ги върши Юнги, не се подвеждай. Не искаш, пак да страдаш"- скара си се сам и отиде, да се облича.
Т/И си ядеше закуската и Криси влезе при нея.
-Добро...- щом видя подноса сесепна.-О, то си си донесла закуската тук.
-Не, Юнги ме събуди и ми каза, цитирам Ставай Гавроше, да ядеш. И видях подноса на шкафа. Не го разбирам, груб е, а в същото време е и мил.-Криси гледаше, като простреляна.
-Юнги ти е донесъл закуска в леглото и те е нарекъл Гаврош?
-Да.-
-Той, не е носил закуска в леглото на никого, ама никога.
-Беше мило, но защо ме нарече Гаврош?
-Гаврош е герой от любимата му книга, искал е да ти каже , че си силна и въпреки тежкия ти живот си се справила.
-Било е комплимент?
-Леле,по какъв ли повод ти го е казал?
-Странното е,че ми говореше с такава ненавист.-в този момент звънеца звънна.
-Аз, отивам да отворя, вече се нахраних- каза
Ставай гавроше, да Т/И.
-Аз търся моят Юнюн- каза лигав женски глас.
-Влезте, сега ще го викна- раздразни се от думите ѝ Т/И.
-Юнги, едно момиче те търси.
-Идвам.- когато той влезе в стаята , видя жената, която го бе изоставила преди три месеца, тази разбила сърцето му, зареди която той се бе отказал от любовта. Тя е единствената, пред която той се беше разкрил.
-Какво искаш Хаде?
-Аз имам изненада, ще ставаме родители.
-Ччакай, какво?
-Добре ме чу, върнах се, за да заживеем заедно.-в този момент влезе Криси, която бе чула всичко, а след нея и прибрали я се от нощна смяна Шуга.
-Аз не те искам.- нервира се Юнги.
-Сине-изкрещя Шуга-как така, не я искаш? Забременял си я и ще се ожените.Утре отивате, да подписвате.-в този миг от очите на Т/И се стече една сълза. Тя не знаеше, защо, но не искаше Ги да се жени за друга.
ESTÁS LEYENDO
Любов или омраэа 18+
Romance{Първо,не ме съдете ако историята е боза,но я посах когато бях на 10,погледнете я и ако не ви харесва без коментар спрете да я четете} В таэи книга се раэкаэва эа Юнги и Кристияна . От малки те са учени да се мраэят и го правят , ненавиждат се ,но...