-" Bundan daha önemlisi beni ezebilirdi , belkide şuan başımda insanlar toplanmış hatta ölümle mücadele ediyor olabilirdim." biraz abartmış olabilirim ama ne bileyim olabilir bir anlık sinir işte...
"Yha buranın insanları ne kadar da kaba "diyerek geçirdim içimden , ama nafile kimin umrundayız' ki yha!!...
Mırıldana mırıldana okula girerken üzerime su sıçratan çocuğu gördüm çok havalı kasım kasım kasılıyor , nefret ediyorum böyle erkeklerden gözlerimi devirdim hareketleri karşısında ben de eylülsem sana yapacağımı bilirim aptal ukala şey seni...
Yanına gidip hesap sormak için ona doğru dönüp adımlarını hızlandırdım şuan o kadar sinirliydim'ki yanına gidince böyle kocaman bir tokat yapıştırabilirdim suratına...
Çok hızlı hareket ediyordum sinirden bir anda onun yanına yakalaştığımı farkettim ne çabuk geldim bilmiyorum ama yanına yaktastığımda kaskını çıkarıyordu ukala pislik , bense ellerimi belime koyup sinirli bir şekilde ona bakıyordum evet kaskı çıkarır çıkarmaz yapıştıracaktım o aptal suratına.
Kaskı çıkarırken bile süzülüyor aman Allah'ım tam 'da nefret ettiğim tiplerden diyerek yakındım, o an kaskını yukarı çekerken yavaş yavaş çenesini , dudaklarını sonra burun ve gözlerini gördüm inanılmazdı yha eşsiz bir şey, ilk defa böyle bir erkek görüyorum bu kadar bakımlı gercekmi bu diye gecirirken aklımdan bir yandan da herhalde bunların hiçbiri olmadı bu çocuk yoldan gecerken bana çarptı ve ben bayıldım rüya görüyorum sanırım diye dusunuyorum bunu anlamanın tek yolu var oda kendimi cimciklemek hafifçe bacağımı cimcikleyincee ;
-aaaah aciyo yha rüya değilmiş herneyse konumuza dönelim o zaman-
Doğruyu söylemek gerekirse benden güzel ve bakımlı biran o kadar kullandığım kozmetik ürünleri çöpe atıp bunun ne kullandığını sormak geldi içimden doğrusu ama sacmalamanın sırası değil şuan.
- " Tek yüzü olsa boy, pos, endam ne ararsan var maşallah 5 milyoncu gibi
..." biran içimden kahkaha atmak geldi ' de neyse. ( tabi bunların hepsini içimden söylüyorum )
Çocuğun gözlerinin çok eşsiz bir rengi var , ufuk renginde açık mavi bir renk çok güzel o ana kadar ona sinirimi kusmak üzereydim , tamda şuan sadece hayranlıkla ona bakıyordum.
Bana dönüp sanki benden cevap bekliyormuş gibi gözlerimin içine baktı.
-" ne bakıyorsun?" dediğinde birden afalladım doğrusunu söylemek gerekirse sesinde çok güzeldi. Tabi benim gibi şapşalda içinden konuşacağını sesli konuşursa çocuk tepki verir tabi;
-"Ne?" dediğinde bende bişey diyemiyorumki dilim tutuldu sanki konuşmaya çalışıp birşeyler geveledim...
-" Şey ben"
- " Sen ne ?" yaa inanmıyorum şuan konuşuyorduk yani tam konuşma denilmez ama diyalog sonucta neyse ben tekrar;
-" Yanii ben az önce yoldan geçerken üzerime su sıçrattında neyse önemli değil diyecektim ." dedim gülümseyerek en tatlı bakışını yaptım ki oda nasıl oluyorsa artık daha bende farkına varmış değilim.
-" Ee önemli değilse ne demeye geliyorsun kızım..?"
İçinde hem öfke hem soru barındıran bir cümle olduğundan kafam karışmıştı tabi ama bu çok kaba ,bir anda suratım düştü morelini alt üst olmuştu.
Evet tam şuan dikkatlice bana bakıyordu benden cevap bekliyordu sanırım , soru sormuştu tabi cevap bekliyecekti ne bekliyecekti salak eylül yhaa..
-" Cevap vermiceksen gidicem senle uğraşamam ufaklık. "
Kendini ne sanıyordu bu ufaklık ne abi yha benden kaç yaş büyüktüki en fazla kaç olabilirki kaç..?
Sensin ufaklık demek geldi içimden. Ona olan bütün hayranlığımı bi nebzede olsa soğuttu yha neyse' ki ukala olduğunun kanısına varmıştım bende ona cevap olarak;
-" Şey yok bişey demiyorum ama bu kadar hızlı gidersen kaza yapabilirsin."
Dedim gülümseyerek oda sadece duygusuz ve sert bir şekilde baktı ve gözlerini devirip geçti.
Ne sanıyorduki kendini tamam eyvallah yakışıklısında hani bu kadarda ego olmaz tavan yapmış mübarek .Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorumm🤗💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopatmısın?
حركة (أكشن)İnsanlar gider. Ama öylece değil. Umutlarını çalar da gider. Mutluluğunu alır da gider. Hayallerini parçalar ve kırıkları suratına atar da gider. İnsanlar arkada bıraktığını kanatır da gider. Evet Eylül SAMER'inde hikayesi boyle hep hayatinda birsey...