Öncelikle, yeni bölüm olduğunu düşünen veyahut bir önceki bölümün devamı olduğunu düşünen birisi olarak sizi hayal kırıklığına uğrattığım için çok üzgünüm.
Sadece, en azından şu yaz tatiline kadar ara vermek (?) istedim.
Lise hayatımın yarısında olmama rağmen, aldığım yoğun eğitim sistemi ve verilen büyük sorumluluklar yüzünden yorgun düşüyorum.
Wattpad 'ı bir kenara bırakın, normal sosyal medyalarda dahi aktif olamıyorum.
Bundan dolayı da biraz ara vermek istedim, bir hafta sonra yine sınavlarım - yazılılarım - denemelerim başlayacak. Tüm bu sınavların içinde cidden kitap yazabilecek vakit bulabileceğimi düşünemiyorum, ki kitap okumaya dahi vaktim olmuyor.
Bu beni üzer..
Her neyse, sadece sizi üzmek ve bekletmek istemezdim. Bu konuda bilgilendirmek istedim.
Şuan da yazıyor olduğum tüm hikayelere ara vermek istiyorum, çokça umuyorum ki bunu okuyan her kimse anlayış ile karşılar.
Belki buna benzer bir açıklamayı diğer hikayelerime de eklemem gerekiyor, çünkü buna göre diğerleri daha çok okunuyor.
Fakat kitabı okuyan kişiler var, ve ben belki de diğer kitaplarımın bilinmediği olasılığını öne çıkartarak bu açıklamayı bu hikaye için ekledim.
Üzgünüm, gece gece cidden ne tür cümle kurduğumu bende bilmiyorum.
Kendinize her zaman iyi bakın, lütfen hayatınızda ne yaşarsanız yaşayın tüm yaşadıklarınızdan bir deneyim / tecrübe edinmeyi bilin.
Diğerleri size kötü davransa dahi, siz her zaman siz olun ve onlara onlar gibi cevap vermeyin. Siz nasıl iseniz öyle güzel kalın.
Ayrıca, her zaman ne olursa olsun olumlu yönden bakmaya çalışın. Olumsuz yönden bakarak, kendinizi üzmeniz size bir fayda sağlamaz, fakat sağlığınıza zarar getirir.
Bu konuşmayı neden yapıyorum, inanın ki bende bilmiyorum. Şuan psikolojik açıdan farklı durumlar yaşıyorum.
Hepinizi seviyorum, belki siz aynı şeyleri hissetmiyor olabilirsiniz, ve ben sizden karşılık beklemiyorum, bunu bilin.
Kendimize iyi bakın, görüşürüz. ♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
➳ ❥ʀᴏʟᴇ ᴘʟᴀʏ - ᴛᴀᴇᴋᴏᴏᴋ ❁
Short Story[ ロールプレイ ] taehyung , fazla aptaldı. jeongguk ise bu aptalı fazlasıyla seviyordu. twenty third of august, year: two thousand twenty eight à l'âge de quatorze ans et demi