Klekla jsem si na velký kufr, aby se mi ho konečně povedlo zavřít. Po nějaké chvíli zápasení se mi to konečně podařilo, postavila jsem kufr ze země a rozhlédla se po již prázdném pokoji. Bude mi to tady hrozně chybět, ale musím se už posunout dál. Nechci žít celý život v klasickém stereotypu práce, rodina, spánek. Chci žít naplno, cestovat, poznávat nové lidi, místa, věci.
Vím, taky celkem stereotyp v dnešní době ale příjde mi, že o tom každý jen mluví a málo z těch lidí taky koná. No jen mi řekněte kolika z těch lidí se povedlo si tento sen opravdu splnit? Myslím že tak sotva polovině.
Opustila jsem své myšlenky a vyšla z pokoje na chodbu se schodištěm, bylo celkem obtížné dostat ten těžký kufr z velkých schodů. Celý dům zel prázdnotou, moji rodiče se odstěhovali již před dvěma lety do menšího domečku na vesnici. Je to malý třípokojový domek s krásnou zahradou a venkovním posezením, moc ráda tam za nimi jezdím, ale poslední dobou už nebylo moc času.
Teď se s nimi neuvidím dost dlouho, vůbec netuším na jak dlouho budu žít v Americe, jestli se mi tam bude líbit, nebo jestli to vůbec zvládnu.
Moje sestra už má taky vlastní bydlení i rodinu, ona vždycky byla ten klasický rodinný typ narozdíl ode mne. Ona milovala děti a vše s nimi spojené, starat se o ně, hrát si na chůvičku... Vždycky byla ta opatrná a já přesný opak toho. Do všeho vletím po hlavě, ale nelituju toho. Celou tu dobu jsem věděla že se jednou odstěhuju do zahraničí, toužila sem po tom tak jako malý ptáček touží vyletět z hnízda a objevovat svět.
A teď se mi to konečně začíná plnit. Sama pro sebe jsem se pousmála když jsem si to uvědomila. Naposledy jsem se rozhlédla po domě, zkontrolovala jestli mám všechny věci, které potřebuju a otevřela jsem vchodové dveře. Vyšla jsem z domu a zhluboka se nadechla, buď teď nebo nikdy.
Právě teď začíná moje životní cesta za snem. Za snem, který mě pronásleduje už od malička. Naposledy jsem se otočila a pohlédla na dům, zamkla dveře a vydala se na dlouhou cestu.
Vstříc novému životu.
ČTEŠ
Nesnesitelný >> h.s.
RomanceOna - Dvacetiletá tmavovláska z Česka, která hledá nový život a začátek na místě, které je pro ni tak velké a plné překvapení. On - Pětadvacetiletý sebestředný ale zároveň okouzlující muž, který je zvyklí na to že je vždy ten nejdůležitější. Co se s...