0.4

83 12 0
                                    

"Nereye gideceğiz?"

"Luna park!"

Donghae sevinçle üstünü giyinirken, Eunhyuk Donghae'nin ne giyindiğine bakmak için odaya girmişti.

"Ocak ayındayız ve havalar soğuk, bunlarla çıkacak halin yok, değil mi?"

Donghae  gülerek, dolaptan bir mont çıkardı. Montu giyince Eunhyuk'a döndü.

"Oldu mu?"

"Oldu. Hadi çıkalım, bizimkiler arabada bekliyor." diyerek ikisi de dışarı çıktı. EunHyuk sürücü koltuğuna otururken, DongHae'de onun yan tarafına oturmuştu. Diğerleri arkaya oturmuş, aralarında sohbet ediyorlar. 

HeeChul aklına gelen şeyle sırıtarak LeeTeuk'a eğildi. Sessizce bir kaç şey fısıldıyordu.

"Onları korku evinde yalnız bırakalım." 

"Olur. Ben diğerlerine söyleyeyim." diyerek arkasındakilere mesaj yoluyla iletmişti. Arkadakilerin kıkırdama sesleri ile DongHae arkasına dönerek,

"Ne oldu? Neye gülüyorsunuz?"

"Hiç, hadi önüne dön de sevgilinle konuş sen."

"Tamam, Yesung." diyerek önüne döndü. Arkadakiler gülmeye devam ederken, palnları ortaya çıkmasın diye susmuşlardı.

***

"İlk önce hangisine binelim." 

"Dönme dolap!" diye bağırdı HeeChul. Diğerleri kafalarını sallayıp, dönme dolaba ilerlemişlerdi. İkişerli binerek, dönme dolabın çalışmasını beklediler. 

"Manzara çok güzel." 

"Aynen." 

Kafasını EunHyuk'un omzuna koyarak, sevgilisine sarıldı DongHae.

"Seni seviyorum." 

"Bende seni." 

***

"Korku evine gidelim mi?" diyerek sevgilisinin koluna yapıştı HeeChul. LeeTeuk gülerek,

"Olur. Siz beyler?"

"Benim için fark etmez, DongHae sen?" derken sevgilisine döndü. DongHae kafasıyla onaylarken, Yesung midesinin tutarak,

"Benim biraz içim bulanıyor." diyerek Siwon'un kolundan tuttu. Siwon Yesung'un bilinden tutarak,

"Ben onla kalsam iyi olur. Siz gidin." 

"Ah, tamam." diyerek sevgilisinin elini tuttu DongHae. EunHyuk gülümseyerek, sevgilisine sarıldı. İkisi içeri girerken, arkada kiler onlara gülüyordu. Onların saflığına. 

O ikisi içeri girince, kapıyı kapatmışlardı. Hemen izleme odasına geçip, onları izlemeye başladılar. 

***

"Diğerleri nerede?" diye sevgilisine yanaştı Donghae. EunHyuk kolunu sevgilisinin omzuna koyarak kendine çekti.

"Başka yere girmişlerdir. A- Ah! Bu ne?!" Birden karşılarına çıkan şeyle, EunHyuk bağırarak, sevgilisinin arkasına saklandı. Donghae gülerek, ilerlemeye başladı.

"Yah! Beni bekle!"

Diyerek DongHae'nin arkasından koşmuştu. 

"Burası çok korkunç ya." diyerek sahte örümcekleri itti. Donghae ise eğleniyordu yani bayağı eğleniyordu. Donghae birden kaybolunca, Eunhyuk bir kaç kez ona seslenmiş ama ses alamamıştı. 

"Donghae!"

"Donghae!"

"Böö!" diyerek Eunhyuk'un karşısına çıkmıştı Donghae. 

"Tanrı beni korusun!" diye bağırınca Eunhyuk, Donghae onun bu haline gülmüştü. Sevgisine sarılarak,

"Bu korkaklıkla beni bile koruyamazsın." dedi.

"Sen öyle san! Hem konu sen olunca deliririm...Ama bir daha bunu yapma...gerçekten...korktum."

"Hm. Öyle mi? Yapmam, merak etme."

"Hemen şuradan çıkalım. Yoksa delireceğim...Hem bizimkileri bulayım, öldüler."

**********

Merhaba! Bölüm bayağı geç geldi. Üzgünüm.

Görüşürüz. Okuyanlara da teşekkürler.

Ayrılık 2/EunHae/Super Junior/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin