petang
"Hyo jom lah balik dah lewat ni"
"Wait Jennie! "
"Aku tunggu bawah lah"
"ok"
jihyo dengan bersungguh-sungguh menyiapkan tugasannya.
"kenapa tak balik lagi? "
jihyo terus membuat kerjanya suara lelaki itu dia hiraukan.
"Kenapa tak balik lagi? saya tanya ni jawab! "
"hish kau ni--"
jihyo terus terdiam.
"maaf Encik!! Saya mintak maaf sangat. saya balik lambat sebab ada kerja sikit. clien yang dulu nak design baru"
"clien? Kenapa dia tak bagitau saya dulu? "
"Saya tak tau encik"
"Awak balik dulu! "
"Takpe lah saya buat kerja ni sekejap je. Lagipun kawan--"
fake love ~
fake love~
love you so bad~
"uhhh jap ye encik, saya angkat phone kejap"
"Emm ok silakan"
"Hello"
"Sorry hyo, Omma aku ajak teman pegi shopping, aku tak boleh tolak"
"hmm ok lah, takpe aku balik naik teksi je"
"ok lah, sorry ok. take care"
"hmm ok"
jihyo mengeluh.
"kenapa? "
"Takde pape Encik, Encik boleh balik lah ye"
"Hmm yelah. take care jaga diri! "
"baiklah Encik"
Jimin pun keluar.
jihyo mengeluh sekali lagi.
"Haih"
8 malam
3 jam telah berlalu. Lenguh di bahu masih terasa.
"fuh, penatnya. aku nak buat coffee lah"
jihyo pun berjalan. tiba-tiba ada seorang security gatal datang ke arah jihyo.
"hye gadis manis"
"ehhh Encik Hyung. kenapa Encik belum Balik? "
kata jihyo tergagap-gagap, masam lah dia tak tau. Encik Hyung tu dah nak dekat rogol kawannya iaitu jennie sebulan yang lalu. nasib baik lah dia ada, kalau takde... haih tak tau lah.
"Tunggu awak lah sayang"
"emmm saya buat coffee dulu, nanti kita bincang lagi ye"
"hmm okey"
sesiapa tolong lah aku. Encik Park? Encik Jimin? Omma? Appa? Jennie? Sesiapa je lah Pleasee selamatkan lah aku dari Malam petaka ni!! Kata jihyo dalam hati.
"ehh nak pergi mana? kata tadi nak bincang"
"Saya ada kerja lah Encik Hyung. sorry ye"
tiba-tiba Security itu terus memegang dua belah tangan Jihyo, dan coffee itu pecah.
"En-En-Encik nak buat apa? "
"Nak main permainan kenikmatan"
"Jangan lah Encik saya belum kawin lagi"
security itu tanpa rasa bersalah terus menggigit leher jihyo.
"Ahhhhhhh!!! Dasar orang tua tak guna! Dey babi!!! pegi lah jauh!! jangan mendekat!!!! sesiapa tolong aku!!!!!!!!!"
Jimin's Pov
sedang jimin berjalan ke arah officenya. dia terdengar suara seorang yeoja menjerit. dia pun terus berlari ke arah Yeoja tersebut.
end jimin's Pov
Tanpa berfikir panjang jihyo terus menghayunkan kakinya ke arah security itu.
security itu mengeran kesakitan
"Auch!! Sakit! "
"Sakit? Nah ambik kau! mampus kau orang tua! bodoh! "
jihyo memijak-mijak perut orang tua tu. tak lah tua sangat dalam 26 macam tu. dia pun tak tau jin mana yang telah merasuknya malam itu. dia terus memijak,sebelum memijak tu dia bukan kasut tumit dia tau.
"Padan muka kau! Ambik kau! dasar gatal! macam mana lah Encik Park Boleh ambik orang macam kau! mampos kau!? mamposss!!!! "
jimin yang berada di luar bilik berehat terus membukan pintu.
alangkah terkejutnya dia apabila melihat jihyo sedang memaki dan memijak perut Security itu. dia tanpa rasa bertakut terus memeluk jihyo.
nak reda kan hatinya.
"Awak stopp!!! "
"Stop? Are you crazy? This guy patut terima pengajaran ni!!! "
"Jihyo ni saya Jimin! "
jihyo berhenti dan terus mengalihkan pandangannya.
"Encik Jimin? Sorry Encik maaf!! Saya tak sepatutnya pijak dia!! Maaf!! "
jihyo terus menarik kakinya jauh dari perut security itu.
Security itu bangun.
ouh hidup lagi ke? Aku ingat dah mati! selamatlah ada Encik Park Jimin ni, kalau tak dah lama aku pijak kau bagi mati terus! kata jihyo dalam hati.
"Uhuk uhuk uhuk, adoii sakitnya perut aku. Sorry lah Jihyo aku janji lain kali takkan buat lagi! "
"Taik Babi kau! "
"Hei jihyo.kenapa ni? "
"Encik Jimin! Dia tadi gigit saya tengok leher saya ni! tak cantik dah!! Hey kalau aku dapat bunuh kau dah lama aku bunuh tau! Lahanat betul! dasar lelaki tak cukup satu! Dah ada lisa tu lisa je lah! "
"Hmmm sorry Jihyo"
"Ok dah dah, Kamu Encik Hyungmin dipecat! sebab ingin merogol perempuan saya! "
"Ha? perempuan encik? Maaf encik jangan pecat saya, nanti lisa mintak beli handbag kalau saya tak de duit macam mana? "
"Lantak kau lah! "
kata Jihyo.
End!!
Mintak Votenya ya? kalau dah Vote Tq very much Saranghae!!! 💛
YOU ARE READING
YOU/Park Jimin Fanfic
Fanfiction"You is my dream baby" *especially Story ni Hyun tak copy sesiapa ok*